חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות של מוצרי הפרסום בקרב הלקוחות הקיימים

מאת: SEOMANניהול25/05/20161252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל איש מכירות מנוסה בתחום מוצרי הפרסום יציע ללקוח שלו "את הנעל של סינדרלה", הווה אומר, לתפור חליפה שתהיה תואמת בדיוק למידות של הלקוח שלו, ויציע לו את המוצרים שהכי מתאימים ללקוח האולטימטיבי אשר עומד לפניו על מנת לשמר אותו שיישאר הלקוח הקיים שלו. אנו מבחינים גם בלקוח הממוצע הקיים אשר מצהיר לעתים קרובות כי הוא מעוניין לקבל את מוצרי הפרסום השונים, המקוריים והלא שגרתיים אשר מתאימים בדיוק לצרכים שלו. ישנה אפשרות לייצר ולעצב מוצר ייחודי, אבל יחד עם זאת המענה של עיצוב בלעדי ניתן רק בסדרות בסדר גודל רב ביותר, ואינו כלכלי ולרוב לא ניתן לייצר אותו בסדר גודל של הזמנה קטנה. לפני מספר שנים די היה במוצר אשר מזכיר את צורת או צבע הלוגו של הלקוח כדי לספק דרישה למוצר ספציפי – למשל – מוצר עגול אשר צבעו אדום הוצע לחברת דלק, ואילו מוצר בצבע צהוב ובצורת משולש הוצע לחברת פז.

מוצרי הפרסום – שמרנות אל מול מקוריות

נראה שהחברות בישראל מאוד שמרניות בכל מה שקשור במוצרי פרסום ולא ממש שמעו על מקוריות ויצירתיות. מזה עשרות שנים הנוהל הוא אותו נוהל, מוצרי הפרסום לא משתנים והלקוחות הקיימים ממשיכים לקבל את אותן המתנות. הבאנו לפניכם כמה דוגמאות על מנת שתחזו במו עיניכם בתופעה מדאיגה בכמה ענפי שוק שלא מוכנים לשנות את מוצרי הפרסום שלהם לכאן או לכאן, למרות שישנה חשיבות מרובה למוצרי הפרסום, זה צינור הפרסום הכי יעיל של העסק, הכי מוכח והכי אפקטיבי.

* מעל תשעים אחוזים ממוצרי הפרסום של חברות הקוסמטיקה ללקוחות הקיימים שלהן מגיעים בצורת תיקים – תיק לים, תיק לערב או תיק לאיפור, והדבר נכון ליותר מהעשור האחרון. כפועל יוצא, חברות הקוסמטיקה מעניקות ללקוחות הקיימים שלה אותה מתנה עשרות פעמים, לאן נעלמה המקוריות והיצירתיות שלהן?

* יבואני הרכב גם הם לא מתגאים באובר מקוריות, מוצרי הפרסום של יבואני הרכב מתבטאים בצלונים, כיסוי למשענות ראש וכיוצא בזה, באופן כללי מדובר במוצרי מדף.

* הבנקים הגדולים הינם צרכנים גדולים של מוצרי הפרסום – מזה שנים רבות הבנקים לא משנים את מוצרי הפרסום שלהם – הם מחלקים עטים, צידניות, מחשבונים, תיקים ושעונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183268 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184317 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181334 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183527 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182762 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181424 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201487 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201601 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201617 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201338 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201288 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201152 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201044 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica