חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום מאמרים בחינם באתרי מאמרים

מאת: vodplaceפרסום באינטרנט08/06/20162826 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כחלק מתהליך קידום אתר האינטרנט שלך אתה תצטרך לכתוב מאמרים - והרבה. חלק גדול מהקידום הוא תוכן והפניית קישורים חיצוניים מאתרים אחרים לאתר שלך, אבל איך עושים את זה? ובכן, את כתיבת התוכן באתר שלך אתה בטח יודע איך עושים, אבל איך אתה יכול לכתוב באתרי אינטרנט אחרים? מי יתן לך גישה כזאת בכלל? אם אתה שואל את השאלות האלו אתה כנראה תמים בכל התחום וזה בסדר, אבל אני פה לענות לך על השאלה.

פרסום מאמרים בחינם ברחבי האינטרנט אפשר לעשות באמצעות אתרי אינטרנט רבים, אתרים אלו נקראים אתרי מאמרים ואלו אתרים שאליהם אפשר להירשם בחינם ולפרסם מאמרים בנושאים מגוונים, עסקיים ומאמרי דעה. אפשר כמובן בתוך המאמר לשתול קישורים רלוונטיים ובכך לא רק שתפנו גולשים מאתרים אחרים לאתר שלכם ותזרימו אליהם תנועה אלא שגם הקישורים יעשרו לכם לקידום האתר על ידי כך שמנועי החיפוש יסרקו את האתרים ההם ויופנו לאתר שלכם.

בשיטה זו משתמשים מקדמי אתרים רבים על מנת לשפר את כוחן של מילות מפתח מסוימות ולהגדיל את כמות האתרים המקשרים לאתר שאותו הם מקדמים. אתרים חיצוניים כאלו טובים יותר לעתים מאתרים אחרים שיש לכם מהסיבה לכך שאתרים אחרים שנמצאים על השרת שלכם יהיה פחות אפקטיביים כי מנועי החיפוש יודעים לזהות קישורים נכנסיים מאותה כתובת IP \ אותו שרת ובכך העוצמה שלהם פחות טובה מאשר קישורים נכנסים מאתרים שונים שנמצאים על שרתים שונים. קחו זאת בחשבון ופעלו בהתאם.

אתרי המאמריםהטובים ביותר הם אתרי אינטרנט שעוסקים בתחומים מסוימים מכיוון שהם ממוקדים יותר ומנועי החיפוש מעדיפים אתרים שממוקדים במשהו מאשר אתרים כלליים, אך אין זה אומר שאתרי אינטרנט כלליים הם רעים, פשוט צריך לדעת להשתמש בהם בתבונה ולהפוך אותם לרלוונטיים. דוגמא לאתר מאמרים עם תוכן אחיד הוא אתר howbox שעוסק במאמרים שכולם מתחילים במילה 'איך', אתר מקורי ונעים לעין שאפשר לגלוש בו בקלות רבה ואף להוסיף מאמרים משלכם באמצעות יצירת קשר עם צוות האתר. בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מומחה קידום אתרים מקצועי העוסק גם בתחום בניית אתרי אינטרנט לעסקים ולפרטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vodplace

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171840 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: vodplaceעסקים - כללי22/03/171264 צפיות
בואו נדבר לרגע על העובדים שלכם!

מאת: vodplaceרכב22/03/172627 צפיות
יש לכם רכב קטן? כך תבחרו גגון לרכב

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173633 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceבניין ואחזקה - כללי09/03/171334 צפיות
תחפשו את הצדיקים ותישארו איתם תמיד.

מאת: vodplaceצילום02/03/171749 צפיות
חג פורים זו הזדמנות טובה לצלם את הילדים, נסו והיווכחו.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213478 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172777 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172698 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162273 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162841 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162744 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica