חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג מושלם לבריתה

מאת: רוני הכהןקייטרינג17/06/20161161 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
היום המיוחל הגיע וכעת אתם חובקים ילדה קטנה ומתוקה בידיכם, לאחר שנעשה ברור כי לאם ולתינוקת שלום הגיע הזמן לתכנן את האירוע שבו כל החברים ובני המשפחה יוכלו לברך אתכם על הולדת הבת ולהעניק לכם מתנה כדי שלזו הקטנה יהיה חיסכון בעל סכום התחלתי נאה שרק ילך ויגדל עם השנים. כולם יודעים כי עריכה של אירוע מסוג בריתה הוא כזה שמניב רווחים וודאיים להורים הטריים, אבל מה שרבים לא יודעים הוא מה לבחור עבור קייטרינג לבריתה כדי שכל האורחים יצעו שבעים ומאושרים מן האירוע החשוב הזה שלהם. להלן כמה טיפים יעילים בעניין.


איך בוחרים את המנות

כולם מכירים את השלב הזה שבו יושבים אל מול רשימה ארוכה של מנות אשר מהן צריכים לבחור את המנות שתהיינה הכי רלבנטיות אל סוג האירוע ואל סוג האורחים שמגיעים אל הבריתה של הבת החדשה שנולדה לכם. איך עושים את זה יעיל ומהיר? עובדים לפי הכללים הבאים.

מביאים טועמים – תמיד זה רעיון טוב להביא אנשים עם טעם מגוון כדי שתוכלו לראות מדגם של ממש ממה שאנשים מעדיפים לאכול ומה פחות. לאחר שכל אחד חווה את דעתו לגבי האוכל אתם לא חייבים להגיע לכדי החלטה עם האנשים אלא בפרטיות של הבית, כדי שלא להתחיל וויכוחים מיותרים.

מתייעצים עם השף – במקרים רבים השף יוכל לומר לכם מהן המנות שהכי נמכרות אצלו ומה חוזר אל המטבח בצורה שדי ברור שהסועדים העדיפו הרבה פחות. קחו את עצתו והחליטו בעצמכם איך להרכיב את התפריט תוך התחשבות בנאמר לכם.

משתנים חשובים – לא לכל אדם מגיעים אותם סוגים של סועדים ולא כל סוג של אירוע מצדיק רשימה מסוימת של מנות שיוגשו. לכן יש להתחשב בשעה בה אתם עורכים את האירוע, בסוג האירוע, בסוג האורחים שצפויים להגיע ואפילו בעונה בה עורכים את האירוע. כל אלה יסייעו לכם להחליט אם עדיף מנות גורמה מודרניותעבור קייטרינג לבריתה או מנות מסורתיות עם טוויסט מודרני שגם כיף לאכול במזג אוויר חורפי.

 



תגיות המאמר: קייטרינג לבריתה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211482 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213563 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211175 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181626 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181450 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica