חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשנות התנהגות? שינוי הרגלים, שינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, שינוי דפוס התנהגות חוזר, טיפול בדפוסי התנהגות, שינוי הרגלי חשיבה, שינוי תבניות חשיבה, שי

איך לשנותהתנהגות? שינוי הרגלים, שינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, שינוי דפוס התנהגות חוזר,טיפול בדפוסי התנהגות, שינוי הרגלי חשיבה, שינוי תבניות חשיבה, שינוי צורת חשיבה,תהליכי חשיבה, דפוסי חשיבה

עכשיו בהמשךשל הנושא הקודם יש פה היבט הרבה פעמים אנשים רוצים להצליח יותר, אוקי רוצים להצליחבאיזה תחום ואז הם אומרים לעצמם "אוקי מה יגרום לי להצליח? אם אני אעשה ככה וככה זהיגרום לי להצליח" ואז הם מתמקדים בעצם באיך לשנות את ההתנהגות שלהם, הרבה פעמים בןאדם יש לו התנהגות שהוא לא אוהב אותה והוא מנסה לשנות את ההתנהגות זה יכול להיותבמיליון ואחד תחומים.

בן אדם לאאוהב את זה שהוא אוכל יותר מדי אז הוא אומר לעצמו "טוב איך גורם לעצמי לאכול פחות?אוקי אני אקנה פחות מתוקים אני אעשה ככה ואני אעשה ככה" כל מיני כאלה מתמקד בשינויהתנהגותי.

ש: בעצמו.

אליעד: בדיוקואין ספור פעמים אתה יכול למצוא מישהו שלא רוצה לעשות משהו נגיד והוא מנסה לחשוב"טוב איך אני משנה את ההתנהגות שלי" בצורות חיצוניות "אני אעשה ככה ואני אעשה ככה,טוב מעכשיו אני אתחיל להגיד ככה מעכשיו אני אגיד ככה מעכשיו אני אגיב ככה, מעכשיואני לא אעשה ככה" וזאת כמובן טעות. למה זאת כמובן טעות כי בן אדם צריך להסתכל עלהשורש אם אתה רוצה לשנות התנהגות אל תתמקד באיך לשנות את ההתנהגות.

תתמקד בלהביןלמה אתה מתנהג ככה מה בראש שלך גורם לך להתנהג ככה, איזה תסביכים איזה בעיות איזהאמונות גורמים לך להתנהג ככה ותשאל את עצמך "איך אני משנה את האמונות האלה", אם אתהתשנה את האמונות האלה ממילא ישתנו ההתנהגויות שלך ואם לא תשנה את ההתנהגויות האלהחבל לך על הזמן.

נגיד לדוגמאבן אדם נגיד מגלה שיש לו איזה טראומה מהעבר שמנהלת אותו כרגע נגיד בבית הספר הואנכשל ולכן הוא תמיד מפחד מכישלון ואז הוא אומר לעצמו "טוב מעכשיו אני לא אפחדמכישלון אני אעיז לעשות דברים" אבל זה לא נכון אתה צריך לראות איך אתה נפטר, עכשיולמה זה לכאורה זה נכון כאילו הוא מנסה כמה דברים אבל מה שהוא לא יודע שלפעמיםהמחשבה השגויה שנמצאת בתוכו עוד מחלחלת לעוד מקומות שהוא לא מודע אליהם.

כמו נגיד בןאדם שחולה באיזה מחלה ואז נגיד מרפאים איזה חלק בגוף אבל עדיין השורש של המחלה נמצאבעוד אזורים בגוף רדומים או שהוא לא מודע אליהם בכלל, הכי טוב הכי אידיאל זה תמצאמה גורם להתנהגות הזו מלכתחילה תשנה את התפיסה שלך הכל יסתדר מעצמו, אם לא תשנה אתהתפיסה שלך ותנסה לקמבן את המערכת כמו רובוט "טוב מעכשיו אני כל פעם יגיד ככה,מעכשיו אני כל פעם אעשה ככה".

נכון אתהמאשר? אז אני אומר ככה עוד פעם אם בן אדם יתייחס לעצמו כמו לרובוט ויגיד לעצמו "טובמעכשיו כל בוקר אני אעשה ריצה, מעכשיו כל בוקר אני לא אעשה x, אני אגיע לעבודהבזמן" לא יעבוד לך אתה צריך לבדוק למה אתה עושה את ההתנהגות שאתה רוצה להפסיק אותה,לשנות את הנחות היסוד לשנות את האמונות ואז ממילא ההתנהגות שלך תשתנה.

ש: אבל אניעוד למדנו שטוב שלא נשמר אבל נשמר, זאת אומרת לעשות איזשהו משהו.

אליעד: מעולםלא למדנו את זה.

ש: משהו דומהשאם אתה עושה איזשהו דבר ובסוף אתה מגלה את התשובה שלך.

אליעד: למדנומשהו אחר למדנו שאתה יכול לשנות את ההתנהגות שלך ותוך כדי זה להתבונן על מה שאתהעושה ולשנות את החשיבה שלך, זה נכון אבל בסוף אתה צריך לשנות את החשיבה שלך לא אתההתנהגות שלך.

ש: לא זהברור.

אליעד: שוםדבר לא ברור אני אומר שמהות היא אם אתה רוצה לשנות התנהגות תבדוק מה שורש החשיבהשיוצרת את ההתנהגות תשנה אותו ויסתדר מעצמו, אם לא תעשה את זה ההתנהגות כנראה תחזורוזה כמו בן אדם נגיד שאומר "טוב מעכשיו אני אפסיק לעשן" תפסיק לעשן עוד חודש תחזורלעשן פתאום תהיה עצבני עוד חודשיים תחזור לעשן, אתה מתישהו תחזור לעשן כנראה.

אתה רוצהלהפסיק לעשן צריך לבדוק "למה אני מעשן" לפתור את הסיבות בתוכך ואז ממילא אתה לאתעשן, לא תפתור את הסיבות בתוכך אתה יכול לנסות לחשוב שאתה הפסקת לעשן אבל לא באמתהפסקת לעשן אתה עדיין באופי שלך בן אדם מעשן, אתה בן אדם מעשן שכרגע לא מעשן. באנגיד זה שאתה פתאום הפסקת לעשן זה כמו בן אדם שלא מעשן כי אין לו סיגריות אבל זה לאשאתה באמת באופי שלך השתנית.

צריך לשנות אתהאופי את הגישה את החשיבה, רוב האנשים לא מתעסקים בזה רוב האנשים מנסים לשנות אתההתנהגות לא מנסים לשנות את החשיבה.

ש: כי הם אולילא מוצאים מה הסיבה באמת האמיתית שזה.

אליעד: נכוןומתישהו הם ינסו ויכשלו וינסו ויכשלו ואז הם יגידו "טוב מה הסיבה?" אז כל מה שאניאומר מראש תחשוב מה הסיבה. מה המהות של זה בן אדם מרגיש רע הוא מנסה לפתור את זהואז זה לא עובד לא עוד פעם הוא מרגיש רע ואז הוא מנסה לפתור את זה ואז עוד פעם הואמרגיש רע, מנסה לפתור את זה אם הוא ישאל את עצמו "מה הסיבה שאני מרגיש רע? כי אנילא רוצה את המציאות, איך אני גורם לעצמי לרצות את המציאות".

זה השורש אםאתה לא תרצה את המציאות לא תלמד איך רוצים את המציאות איך שהיא בלי תנאים אתהמתישהו לא תרצה אותה, בן אדם צריך למצוא את הדרך "איך אני מצליח לרצות את המציאותבלי תנאים, איך אני מצליח לגרום לעצמי שלא משנה מה קורה אני רוצה את זה" אם תעשה אתזה פתרת את הבעיה שרע לך לפעמים, אם לא תעשה את זה אתה תגיד "טוב רע לי אני ננסהככה, רע לי אני אעשה ככה".

ש: הוא יכוללשנות גם את עצמו.

אליעד: כן זהאותו דבר, עכשיו זה נכון שבסופו של דבר יש משחק במשחק משחקים משנים רצונות זה נכוןאבל המהות של הרעיון היא תנסה לשנות את שורשי המחשבה שלך לא את דפוסי החשיבה, לא אתדפוסי ההתנהגות דפוסי ההתנהגות הם תוצאה של דפוסי חשיבה. מה רצית להגיד?

ש: כאילו זהלא כאילו כללי מדי?

אליעד: מהכללי מדי?

ש: לרצות אתהמציאות כאילו לרצות את כל מה שקורה בלי תנאים אמרת? בלי תנאים.

אליעד: באתילהגיד בהנחה שבן אדם בדיכאון נגיד, הוא אומר "איך אני אפתור את זה? טוב אני אתחיללעשות פעילות כזאת וכזאת אני אפתור את זה, איך אני אפתור את זה? אני אכיר מישהו אניאפתור את זה" אבל הוא לא פתר את השורש של הבעיה של הדיכאון. כל מה שאני אומר זהתבדוק בתוכך מה מתסכל אותך ותנסה לפתור את זה לא ישר לרוץ לפתרון חיצוני.

ש: אז אתהאומר שהשורש זה.

אליעד: לאאמרתי כלום השורש של הרע זה כי אתה לא רוצה את המציאות, למה אתה לא רוצה את המציאותכי אתה מאמין שזה חייב להיות ככה או אחרת.

ש: וכשאמרתכאילו תרצה אותה בלי תנאים מה הכוונה בלי תנאים מה זאת אומרת?

אליעד: שלאמשנה מה קורה את לא מתלוננת.

ש: וזה הבליתנאים, למשל אם אני רוצה להיפטר מאיזה דפוס מסוים.

אליעד:התנהגות?

ש: נניח אזכאילו מה אני אמורה לעשות לקבל את זה?

אליעד: אז עודפעם אם יש לך התנהגות.

ש: לקבל כאילולא לנסות להילחם בזה?

אליעד: אזלכאורה הסוף סותר את ההתחלה, לא תלוי מה רוצים את אומרת "טוב אז אם אני מקבלת אתהמציאות איך שהיא אז אני גם אין לי טעם להשתנות בשום דבר".

ש: נכון.

אליעד: זה גםנכון השאלה מה רוצים...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד פסיכותרפיסט, פסיכותרפיסט, התנהגות,אימון עיסקי, לקוחות, איך..., פסיכולוגיה, מכירות, פסיכולוגיה, טיפול ועוד...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא בריאות הנפש

מאת: moraleבריאות הנפש24/07/181845 צפיות
לא אחת, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו ליד אנשים שחווים התקף חרדה. זה יכול להיות בן או בת משפחה, חבר קרוב או אפילו אדם זר. אנחנו נדע לזהות התקף כזה, במספר צורות, בין אם זה בגלל שהם נמצאים במצב של "שיתוק", כלומר הם לא זזים ולא אומרים מילה, הרבה פעמים הנשימה שלהם תהיה מואצת, יש מקרים בהם נרגיש שהם רועדים ולא מגיבים למרות שברור לנו שהם בהכרה מלאה, נושמים ואין שום בעיה פיזיולוגית שאמורה למנוע מהם להגיב.

מאת: ברסלב מאירבריאות הנפש07/11/171699 צפיות
פדיון נפש - מי צריך לעשות? ומה צריך לעשות? ומי לא ראוי לעשות? דבר טבעי שכל אחד מאיתנו חפץ בחיי חרות הצלחה ומנוחת הנפש, אך מה היא החירות האמיתית ומה היא מנוחת הנפש? פדיון נפש הוא המתקת הדינים כעין רעונן נהיגה כדי להמתיק נקודות רעות של עבירות תנועה... כנסו תבינו.

מאת: אלעד רימובריאות הנפש27/09/161605 צפיות
נשים רבות חוות תופעות רגשיות ופיזיות לאחר לידה הקשורות בשינויים ההורמונליים ובשינוי הסטטוס. לרוב תופעות אלה חולפות מעצמן בתוך מספר שבועות, אך לפעמים הבעיה מתפתחת ומעמיקה לכדי דיכאון אחרי לידה.

הלקוח תמיד צודק, איך לגרום ללקוח להרגיש טוב, מה נכון לענות, איך לא לצאת צודק, איך למכור יותר, טיפול בהתנגדויות לקוח, אימון אישי לחיים, מאמן עסקי: וכאן אבאר, כי איש מכירות טוב, יש לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה, שמסבירה ללקוח, למה עליו לקנות את המוצר הזה, דווקא בגלל הסיבה שבגללה הלקוח חושב שהוא לא אמור לקנות את המוצר, וכמו שהסברתי את זה במקום אחר. יחד עם זאת, יש לציין ולהסביר, כי לא משנה כמה אתה כאיש מכירות, חושב שאתה חכם / צודק / יודע מה טוב ...

איך לא לדפוק את הלקוח, מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר גרוע, להאמין במוצר, לא מאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר, תמיכה נפשית, אימון עסקי: וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך / רוצה את המוצר שאתה מוכר לו. כי כל מיני סוגים של לקוחות. לדוגמא יש לקוח שרוצה את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח שצריך את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח, שאומר שהוא רוצה, אבל הוא לא צריך וכולי. והעניין הוא, שיש אנשי מכירות שמנסים להיות "מוסריים", והם מרגישים רע ...

טיפול זוגי אחרי בגידה, האם לסלוח על בגידה, מתי לסלוח על בגידה, בעיות בזוגיות, התמודדות עם בגידה, להתגבר על בגידה, מאמן אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: עכשיו נגיד בן אדם שבגדו בו אוקי והוא סולח על זה שבגדו בו מה זה אומר, אתה הבנת הייתה נגיד אשתך נגיד בגדה בך ואתה סולח לה על זה מה זה משדר לה? ש: מה זה משדר לה? אליעד: כן חולשה חוזקה. ש: תלוי עד כמה היא מצטערת. אליעד: מה הקשר היא לא מצטערת מה הקשר עכשיו? ש: זה משדר חולשה אם היא לא מצטערת. אליעד: לא חייב מחויב טוב זאת התשובה שלך? ש: לא ...

איך לשכוח מישהו, איך למחוק געגוע, איך לא לפחד מבגידה, איך למחוק זיכרון אהבה, nlp, איך לא לאהוב, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן אבאר נוסחא, איך לחזק אהבה וקשר רגשי של מישהו למשהו, ואיך להחליש אהבה וקשר רגשי של מישהו למשהו. וממילא גם בצורה הזאת ניתן להשפיע על התלות הרגשית של אותו האדם, בדבר שאותו הוא אוהב. ואסביר גם איך יוצרים התניה בתת מודע, איך יוצרים עוגנים, איך שותלים מחשבות, איך לשכוח אקס, איך לא ליצור תלות רגשית, איך לגרום למישהו להתאהב או לא להתאהב בך, איך ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica