חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיור מוגן- מה עושים עם מה שנשאר?

מאת: הדסהבניין ואחזקה - כללי25/07/20161245 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים שהגיעו לגיל הזהב, מעוניינים לקחת צעד אחד אחורה, להתרווח, לקחת נשימה עמוקה, ולהתחיל ליהנות מהחיים ומהמנוחה שמעניקים חיי הפנסיה. הרבה פעמים סגנון חיים זה הולך ביחד עם ההחלטה לעבור לדיור מוגן. הרבה אנשים בטווח גילאים זה רואים במעבר החלטה שטומנת בחובה הרבה יתרונות כמו למשל היכרות עם אנשים חדשים, פעילויות פנאי מגוונות, נוחות ועוד.

אם אתם חושבים על אפשרות למעבר לסגנון חיים שליו ורגוע יותר של דיור מוגן, כדאי לשקול שימוש בשירותים מקצועיים של אחסון תכולת דירה. במסגרת דיור מוגן לא תוכלו להעביר את כל תכולת הבית או הדירה שלכם, ולכן יהיה צורך לבחור מה תרצו לאחסן ומה תרצו לקחת אתכם. בנוגע לחפצים שלא תיקחו, צריך לחשוב מה עושים איתם וצריך לדאוג לפתרון איכותי עבורם. אחרי הכול, אם תתאקלמו במסגרת הדיור המוגן, תצטרכו למצוא פתרון טוב ואיכותי לכל הרהיטים והחפצים שיש אצלכם בבית.

כאמור, מעבר למקום מגורים חדש הוא לא עניין פשוט, במיוחד כשמדובר במעבר לדיור מוגן. אנשים רבים בגיל השלישי מעוניינים לעבור לתקופת ניסיון לדיור מוגן כדי לנסות ולראות אם הדבר מתאים להם. הבעיה ברצון זה זו השאלה מה לעשות עם הרהיטים והחפצים ששייכים להם? הם רוצים לשמור על האופציה לחזור לדירתם אם המעבר לדיור מוגן לא יצליח, ולכן לא רוצים להפטר מהחפצים שלהם כל כך מהר. הפתרון לכך הוא שירותי אחסון דירה לטווח קצר המאפשרים מעבר לתקופת ניסיון לדיור המוגן, בידיעה שהחפצים שמורים ומוגנים.

בנוסף, אחסון תכולת דירה לטווח קצר לגיל השלישי מאפשר לעבור ברוגע על פריטי הריהוט השונים ויתר הציוד כדי לבחור מהם הדברים שיימכרו או ימסרו הלאה ומה יעבור לילדים או לנכדים. במידה וישנם חפצים שרוצים לשמור, ניתן יהיה לבחור לאחר מכן מחסן להשכרה בעל נפח קטן יותר, זאת אומרת שבמקרה שהמלאי שלכם יצטמצם, תוכלו לעבור למחסן קטן יותר להמשך אחסון.

כמו כן, השכרת מחסן לטווח ארוך מהווה פתרון עבור מי שמעוניין לשמור על תכולת הדירה, ולאפשר לו להשכיר את דירתו כשהיא נקייה מחפצים אישיים. כך, גם ניתן להרוויח כסף מהשכרת הדירה, וגם לישון בראש שקט, בידיעה שהחפצים האישיים שלכם מוגנים, ולא חשופים לשימושם של אנשים זרים, קרי, השוכרים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדסה

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182906 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174389 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: הדסהרכב06/11/171488 צפיות
כמעט ואין משפחה בארץ אשר אין בבעלותה רכב פרטי אחד או שניים. ברור לכולנו שאפילו לרכב הכי אמין וחדש יש אופציה לתקלה. כאשר וזה קורה ישנו צורך לפנות למוסך שיטפל בתקלה. בעקבות כך עולה השאלה איך לבחור את המוסך האידיאלי ביותר עבורכם ולרכב שלכם. במאמר זה נשתדל לפרט לגבי מוסכים בראשון לציון ואיך לבחור את הטוב ביותר.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172861 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173143 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172893 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: הדסהשיפוצים06/09/171882 צפיות
מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222784 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223091 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica