חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריחת שתן למבוגרים ואיך להתאים חיתולים למבוגרים

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב02/08/2016996 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בריחת שתן למבוגרים היא תופעה מוכרת אשר יכולה להופיע ברמות שונות בגילים שונים. יש בריחת שתן קלה שמופיעה בגילים צעירים ויש בריחת שתן זמנית שקורית בתקופות מסוימות בחיים ויכולה בטיפול מתאים לחלוף לעיתים. בגילים יותר מתקדמים יש  תופעה משמעותית יותר של בריחת שתן למבוגרים. בתופעה זאת יש לטפל בעזרת חיתולים למבוגרים. תופעה של הרטבה ואי שליטה בסוגרים או שליטה חלקית נפוצה יותר מעל גיל 65.

רמות שונות של שליטה בסוגרים

לכל אדם יש רמה שונה של שליטה בסוגרים בגילים אלה. יש מי שיש לו שליטה חלקית, יש מי שיש לו כמה מקרים של דליפה ביום ויש מי שלא שולט על הסוגרים בכלל. לכל רמות אלה יש מוצרי ספיגה מעולים או חיתולים למבוגרים שמקלים על החיים נותנים לכם ביטחון ומונעים מכם מצבים לא נעימים בהם אתם חוששים מבריחת שתן במצבים מסוימים. גם בבריחת שתן חלקית יש היום מוצרים מעולים אשר מאפשרים לכם להמשיך לתפקד בצורה טובה ולא לדאוג מדליפות לא נעימות.

בושה לספר והסתרה מקרובים

רוב האנשים מתקשים לחלוק עם אחרים את בעיית ההרטבה שלהם. קשה לחלוק זאת אפילו עם בני משפחה קרובים. אם אתם בנים של הורים מבוגרים חשוב להיות ערניים לתופעה לשים לב לריחות לא נעימים או להימנעות של ההורים מלשתות או כאשר ההורים רומזים בחצי אמירה על בעיה כזאת, כי קשה להם להודות בפניכם או בפני עצמם שיש להם בעיה של בריחת שתן למבוגרים.

להיות מודעים וערים לתופעה

חשוב בתור בנים ובנות להורים מבוגרים לדעת שככל שהגיל עולה יש יותר ויותר אנשים עם תופעה של בריחת שתן ברמות שונות. חשוב לתת תמיכה ועידוד להורה המבוגר ולהסביר לו כי זאת תופעה נפוצה בגיל זה וכי יש פתרונות טובים של חיתולים למבוגרים. יש היום מוצרי ספיגה טובים ונוחים יותר מאשר פעם.

מוצרי ספיגה נוחים וטובים מבעבר

החיתולים היום הם פחות מסורבלים, הם נוחים ונעימים ולא קשה להתרגל אליהם. כאשר לובשים חיתולים למבוגרים המבוגרים יכולים להיות שלווים יותר ולחשוש פחות מתאונות שונות של בריחת שתן ומאי נעימויות נוספות מסוג זה. יש סוגים שונים של חיתולים למבוגרים. ניתן להתאים חיתול מתאים לגבר וחיתול מתאים לאישה. החיתולים גם מותאמים לרמת השליטה בסוגרים. מי שיש לו שליטה חלקית יכול להשתמש בחיתולים מאסיביים פחות וכמעט לא מורגשים.

 



תגיות המאמר: בריחת שתן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195826 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בריאות גיל הזהב

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב29/09/191809 צפיות
בחירת מסגרת דיור מוגן מתבטאת הן בצורך של החוסה והן ביכולות המימון של האפוטרופוס. ישנן מסגרות דיור מוגן המיועדות לחוסים קשים הסובלים מלקויות נפשיות כבדות, לצד מסגרות שנועדו רק לחוסים קלים ביותר.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197081 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191641 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב26/03/191609 צפיות
מדוע מזרון לפצעי לחץ כב חשוב ומדוע אתם לא יכולים לדחות למחר את התחלת השימוש בו.

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב17/01/191847 צפיות
בקצרה על כסא גלגלים חשמלי ועל כל היתרונות שבו.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181160 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181326 צפיות
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica