חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כסא גלגלים חשמלי : הבחירה בטוב ביותר

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב17/01/20191842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שהתנסה בעבר בשימוש בכסא גלגלים רגיל יודע שמדובר במשימה לא פשוטה. כוח משמעותי נדרש על מנת לתפעל את הכיסא באופן עצמאי. כסא גלגלים חשמלי נחשב לבחירה הקלה ביותר בשל היותו נוח הרבה יותר לתפעול ושימוש בעבור המשתמש עצמו והמטפלים בו. החיסרון היחיד של הכיסא הממונע הוא המחיר.

אם אתם נמצאים לקראת רכישת כסא גלגלים חשמלי או כסא רגיל כדאי לכם לבחון זכאות לסיוע כספי אל מול הרשויות השונות. הסיוע הכספי אינו מכסה את כל הסכום אך גם מימון חלקי מקל על רוב המשפחות.

כסא גלגלים חשמלי בהתאמה אישית

כיום כאשר אפשר למצוא מבחר גדול של דגמים אין כל סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר והנוח ביותר בעבורכם. ניתן לבחור דגמים עם מושבים אורתופדיים, משענת ניתנת להתאמה אישית, אפשרות לשינוי תנוחה למניעת פצעי לחץ וטכניקות הפעלה שונות. כסא גלגלים חשמלי הפך בשנים האחרונות לפריט חובה בעבור מבוגרים עם מוגבלות בתחום הניידות. השימוש בכיסא מאפשר להם לשמור על עצמאותם למשך זמן רב ככל האפשר. הם ממשיכים ליהנות מחיי חברה עשירים ומבצעים בעצמם סידורים אישיים.

מידות הכיסא

במידת הצורך תוכלו לבחור כסא גלגלים חשמלי בעל מבנה צר אותו תוכלו להכניס בקלות אל מעלית קטנה. ישנם גם דגמים מתקפלים שאפשר להכניס אל תא המטען ברכב. את הכיסא המתאים לכם ביותר תבחרו על פי שיקולים של נוחות ובהתאם לאורח החיים. אם חשובה לכם האפשרות להתנייד עם הכסא ממקום למקום מקדו מראש את החיפוש רק בדגמים מתקפלים.

איזה כיסא הכי מתאים לי?

אתם אלו שיודעים טוב מכולם איזה מענה אתם צריכים ומצפים לקבל מהכיסא. אנחנו מכירים טוב מכולם את הדגמי השונים, את ההבדלים ביניהם ואת היתרונות והחסרונות בכל דגם. על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר הנכם מוזמנים לייצור קשר עם צוות היועצים.

 



תגיות המאמר: כסא גלגלים חשמלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222662 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22930 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223081 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223096 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213168 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211235 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202725 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא בריאות גיל הזהב

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב29/09/191807 צפיות
בחירת מסגרת דיור מוגן מתבטאת הן בצורך של החוסה והן ביכולות המימון של האפוטרופוס. ישנן מסגרות דיור מוגן המיועדות לחוסים קשים הסובלים מלקויות נפשיות כבדות, לצד מסגרות שנועדו רק לחוסים קלים ביותר.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197063 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191637 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב26/03/191606 צפיות
מדוע מזרון לפצעי לחץ כב חשוב ומדוע אתם לא יכולים לדחות למחר את התחלת השימוש בו.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181156 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181325 צפיות
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181157 צפיות
רולטורים הם פתרון הניידות הטוב ביותר בעבור אותם מבוגרים שזקוקים רק למעט תמיכה במהלך הליכה בבית או בחוץ. המתקן מהווה תוספת של יציבות ואפשרות למנוחה קלה במהלך ההליכה. רולטור 4 גלגלים או 3 גלגלים מתאים למבוגרים עצמאיים המתהלכים באופן עצמאי וזקוקים לתמיכה חלקית בלבד. חשוב להבהיר כי רולטורים הם אינם תחליף לכסאות גלגלים ואינם מספקים תמיכה מלאה כמו כיסא גלגלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica