חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרבות הקעקועים בישראל – מאפס למאה

מאת: אורי בינהאומנות - כללי03/08/20162997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תרבות הקעקועים בישראל – מאפס למאה

מדהים לחשוב עד לפני עשר שנים היו בישראל 15 מכוני קעקועים בלבד, בכל רחבי המדינה. וכיום, לעומת זאת ישנם מעל ל-300 מכונים פעילים מצפונה ודרומה של המדינה, נתון אשר גדל משבוע משבוע עם פתיחה של עסקים חדשים בתחום. השינוי אשר חל בארץ תחת תחום הקעקועים הוא הרבה מעבר למספר העסקים הפועלים בה. מרתק לראות את השינוי אשר חל במדינה מבחינת התפיסה, דרך ההסתכלות של הישראלים אל עולם הקעקועים. בעוד בעבר קעקועים נחשבו לטאבו, כאלה אשר מעטרים, כמעט באופן בלעדי, את גופם של אלא המצויים בשולי החברה, כיום המצב הינו הפוך כמעט לחלוטין.

עו"ד, רופאים, אנשי עסקים, צעירים, מבוגרים ואף קשישים. כיום ניתן למצוא קעקועים המעטרים אנשים במנעד עצום של גילאים, מכל קצוות הארץ ואלה העובדים במקצועות מכל גווני הקשת. ניכר כי כיום אנשים רבים בקעקועים כדרך מועדפת לביטוי עצמי, כזאת המספרת סיפור רגשי לצד חוויה שהאדם חווה. בין אם מדובר בהליך שמח ומשמעותי בחייכם כדוגמאת לידת אהובכם, ילדכם או חתונתכם, אירוע זיכרון או כזה המסמל עבורכם תקופה אישית משמעותית, קעקוע הוא דרך נפלאה להנציח זאת.

עם התפתחות עולם הקעקועים בישראל, לצד פתיחתם של מכוני רבים בכל קצות המדינה, גדל גם ספקטרום איכות העבודה. חשוב להדגיש את תשומת הלב הנדרשת על מנת להגיע לידי בחירה מושכלת ואיכותית של מקעקע לביצוע העבודה. בעוד רבים נוטים לעשות כן, חשוב לשלב בין מספר נקודות רלוונטיות על מנת להגיע לידי הבחירה המתאימה לכם ביותר. הקפידו להתייעץ עם חברים שעשו קעקוע בסטודיו ובידם להמליץ לכם בלב שלם על המקום. קבעו פגישת ייעוץ בסטודיו לגביו אתם מתלבטים, שבוע עם המקעקע אחד-על-אחד, ספרו לו בדיוק במה אתם מתעניינים ומה החששות שלכם מההליך.

ערכו סקר מכונים \ אמני קעקועים מקיף במטרה לערוך את העבודה באיכות הגבוהה ביותר. חשוב להבין באופן מלא את הליך הקעקוע באופן מלא, זאת לצד הבנת המשמעות שבעשייה לא אחראית של הקעקוע. מדובר בהליך אשר דורש מיומנות רבה, שכן במידה ולא מתבצע בתנאים אלו – עלול לגרום לזיהומים ולתוצאה בעלת מראה פגום. הקפידו לא לבצע את בחירתכם הסופית באמן קעקועים על פי העלות שמציע, ובמיוחד באם הינה פחותה באופן משמעותי לעומת המוצא בשוק. בנוסף לכך, הקפידו לייחס חשיבות רבה לדגשים הניתנים לכם בידי המקעקע למהלך משך ההחלמה שלאחר סיום העבודה. לטיפול נכון, איכותי וכזה המלווה בשמירה קפדנית על הקעקוע מפני השמש – משמעות רבה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרכז הלל בהדרכת סנדרה אליאש. מרכז הלל הוקם ביישוב נופית כמרכז להנחיה, יעוץ, הדרכה, הכוונה, וקבלת כלים מעשיים ורוחניים להגשמת מטרות. וזאת, מתוך רצון לעזור לאנשים להתמודד עם מצבי לחץ והתמודדות עם מצב חריג בתוך המשפחה.

במרכז נערכים טיפולים הוליסטיים, סדנאות, קורסים, ערבי העשרה ומדיטציות.

מצאתי כי המרכז הוא מקום בו כל אחד יוכל למצוא את השקט הפנימי, להתחזק, להרגיש בנוח לבכות ולצחוק, למצוא את הכוחות הטמונים בכל אחת ואחד על מנת להמשיך ולהתמודד עם "ההפתעות" שמזמנות לנו החיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי בינה

מאת: אורי בינהאומנות - כללי06/09/162088 צפיות
עולם הקעקועים הישראלי פורץ גבולות בשנים האחרונות, מאות מכוני קעקועים פזורים ברחבי הארץ ונראה בהחלט כי התחום רק הולך ומתרחב באופן עוצר נשימה. רבים מהאנשים אשר בוחרים לעשות קעקוע כלל אינם לחשיבות הטיפול בקעקוע, ובמיוחד בימים הראשונים שלאחר עשייתו. בעוד חשוב ביותר כמובן להמשיך ולשמור על הקעקוע גם בשבועות, בחודשים, ובשנים שלאחר עשייתו, את עיקר הדגש יש לשים על הימים הראשון שלאחר ביצועו, ימים אשר הקפדה על הוראות הטיפול הינה קריטית.

מאת: אורי בינהבתים משותפים21/03/161419 צפיות
בשנת 2005 החלה ממשלת ישראל בשיווקה של תכנית חדשנית בשם תמ"א 38, אשר הדליקה את דמיון של מאות אלפי בעלי דירות ונכסים ברחבי הארץ. הרעיון אשר עליו התבססה התכנית הוא חיזוק מבנים ישנים אשר דורשים תחזוקה, ובפירוט – בניינים אשר הוקמו טרם לשנת 1980, בה הוחל תקן בנייה לבנייני מגורים אשר כולל הגנה מפני רעידות אדמה.

מאת: אורי בינהתעשייה21/03/161228 צפיות
חשיבות לבישת ביגוד מגן מצד עובדים לא תסולא בפז, אך ניכר כי החשיבות, לעיתים, נופלת על אוזניים ערלות מצד מעסיקים, אשר כל רצונם הוא לחסוך עלויות על גבם של עובדם ותוך כדי סיכון ידוע של בריאותם והעמדתם במצב של סכנה.

מאת: אורי בינהבניית אתרים21/03/162292 צפיות
בעולם רווי טכנולוגיה וריחוק, בו ניכור אינה מילה זירה, ניכר כי תחושת הבדידות הינה בין המתגברות והחזקות מבין אלו אשר בני האדם חווים בתקופה האחרונה. תחושות אלו קיימות גם במסגרות ארגונים גדולים וכן במקומות עבודה, שכן במקומות אלו מתקיים מדרג, חיץ, ברור בין העובדים לבין החברים בהנהלה \ מנהלים, אשר מגביר באופן מובן את תחושת הריחוק מצד העובד.

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/101457 צפיות
כיום רבות פונות אל מכוני הקוסמטיקה השונים, בעיקר לצורך הסרת שיער בשיטות שונות. המחיר לעיתים מציק לכיס וגם לא כולנו אוהבות או סתם מתביישות להראות את איברי גופנו המוצנעים, בפני אנשים זרים. כיום כל אחת יכולה להעניק לעצמה טיפול פרטי ואישי בעזרת מכשיר להורדת שיער ביתי.

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/101387 צפיות
מי מאיתנו לא לפעמים מתעצלת להוריד את השיער המיותר מהאיברים, בעיקר בחודשי החורף אז חלקי גופנו יחסית מוגנים ומוסתרים. אך אם את שיער הרגליים, הידיים וכל השאר ניתן להסתיר, משיער הפנים אין שום דרך להימלט מלא להוריד. שפם , סנטר ולחיים, חייבים להוריד מיידית בלי לחשוב פעמיים. קיימות שיטות רבות של הסרת שיער פנים, החל מלבד בבית ועד במכון.

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/101462 צפיות
בעבר הלא רחוק, המראה השעיר נחשב לסמל הגבריות והכוח הגברי, כיום לא כך הדבר ויותר ויותר גברים מעדיפים להיפטר משיער הגוף שלהם ופונים לעשות הסרת שיער לגברים. בגב, בבטן, ובכתפיים. ויש המגדילים לעשות גם בידיים וברגליים. הסרת שיער לגברים היא כבר לא מילה גיסה וכיום ניתן למצוא עוד ועוד מכונים הפותחים את שעריהם בפני גברים ומאפשרים להם לקבל טיפולי הסרת שיער לגברים. לראות גברים בתור במכון זה כבר דבר די שכיח ורגיל.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223284 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223571 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223313 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205168 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205209 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206147 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192337 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica