חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשיר להורדת שיער ביתי

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/20101458 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכשיר להורדת שיער ביתי

כיום רבות פונות אל מכוני הקוסמטיקה השונים, בעיקר לצורך הסרת שיער בשיטות שונות. המחיר לעיתים מציק לכיס וגם לא כולנו אוהבות או סתם מתביישות להראות את איברי גופנו המוצנעים, בפני אנשים זרים. כיום כל אחת יכולה להעניק לעצמה טיפול פרטי ואישי בעזרת מכשיר להורדת שיער ביתי.

עכשיו כבר לא תצטרכי לשפוך הרבה כסף בשביל טיפולי הסרת שיער ארוכים ויקרים. מכשיר להורדת שיער ביתי יעניק לך את אותו טיפול יוקרתי ויעיל בכל מקום שרק תבחרי ותרצי. מכשיר זה הוא קומפקטי וניתן לנשיאה אפילו בתיק. וניתן למצוא מגוון רחב של מכשירים בשלל עיצובים מהממים ובשיטות המתאימות לכל אחת.

מכשיר להורדת שיער ביתי יכול להעניק לך טיפול חדשני והכול אצלך בבית באופן נעים ונוח המותאם לכל כיס. כל אחת יכולה למצוא מכשיר להורדת שיער המתאים במיוחד בשבילה ושאיתו היא מרגישה בנוח .

ניתן למצוא מכשיר להורדת שיער ביתי העושה שימוש באותה קרן לייזר שבכל מכשיר במכונים. השימוש מתאים לכל אחת ועושה שימוש בעוצמות לייזר שונות, הכול בצורה קלה הנוחה לתפעול על ידי כל אחת. כל מכשיר ביתי כזה ייוצר כך שיותאם במיוחד לשימוש פרטי ומכיל את כל תווי התקן הבריאותיים והבטיחותיים המחמירים ביותר שיש.

סוג נוסף של מכשיר להורדת שיער ביתי הוא מכשיר העושה שימוש באינפרא אדום. גם בעזרת מכשיר זה ניתן להשיג את אותה תוצאה של המכונים הגדולים, והכול בצורה נוחה בעודך יושבת בבית או בכל סביבה נעימה אחרת שרק תבחרי.

אז בפעם הבאה שתצטרכי להסיר את השיער ולא ממש תרצי או יהיה לך זמן ללכת אל המכון. תוכלי להעניק לעצמך טיפול אישי בעזרת מכשיר להורדת שיער ביתי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרכז הלל בהדרכת סנדרה אליאש. מרכז הלל הוקם ביישוב נופית כמרכז להנחיה, יעוץ, הדרכה, הכוונה, וקבלת כלים מעשיים ורוחניים להגשמת מטרות. וזאת, מתוך רצון לעזור לאנשים להתמודד עם מצבי לחץ והתמודדות עם מצב חריג בתוך המשפחה.

במרכז נערכים טיפולים הוליסטיים, סדנאות, קורסים, ערבי העשרה ומדיטציות.

מצאתי כי המרכז הוא מקום בו כל אחד יוכל למצוא את השקט הפנימי, להתחזק, להרגיש בנוח לבכות ולצחוק, למצוא את הכוחות הטמונים בכל אחת ואחד על מנת להמשיך ולהתמודד עם "ההפתעות" שמזמנות לנו החיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי בינה

מאת: אורי בינהאומנות - כללי06/09/162090 צפיות
עולם הקעקועים הישראלי פורץ גבולות בשנים האחרונות, מאות מכוני קעקועים פזורים ברחבי הארץ ונראה בהחלט כי התחום רק הולך ומתרחב באופן עוצר נשימה. רבים מהאנשים אשר בוחרים לעשות קעקוע כלל אינם לחשיבות הטיפול בקעקוע, ובמיוחד בימים הראשונים שלאחר עשייתו. בעוד חשוב ביותר כמובן להמשיך ולשמור על הקעקוע גם בשבועות, בחודשים, ובשנים שלאחר עשייתו, את עיקר הדגש יש לשים על הימים הראשון שלאחר ביצועו, ימים אשר הקפדה על הוראות הטיפול הינה קריטית.

מאת: אורי בינהאומנות - כללי03/08/162998 צפיות
מדהים לחשוב עד לפני עשר שנים היו בישראל 15 מכוני קעקועים בלבד, בכל רחבי המדינה. וכיום, לעומת זאת ישנם מעל ל-300 מכונים פעילים מצפונה ודרומה של המדינה, נתון אשר גדל משבוע משבוע עם פתיחה של עסקים חדשים בתחום. השינוי אשר חל בארץ תחת תחום הקעקועים הוא הרבה מעבר למספר העסקים הפועלים בה. מרתק לראות את השינוי אשר חל במדינה מבחינת התפיסה, דרך ההסתכלות של הישראלים אל עולם הקעקועים.

מאת: אורי בינהבתים משותפים21/03/161421 צפיות
בשנת 2005 החלה ממשלת ישראל בשיווקה של תכנית חדשנית בשם תמ"א 38, אשר הדליקה את דמיון של מאות אלפי בעלי דירות ונכסים ברחבי הארץ. הרעיון אשר עליו התבססה התכנית הוא חיזוק מבנים ישנים אשר דורשים תחזוקה, ובפירוט – בניינים אשר הוקמו טרם לשנת 1980, בה הוחל תקן בנייה לבנייני מגורים אשר כולל הגנה מפני רעידות אדמה.

מאת: אורי בינהתעשייה21/03/161228 צפיות
חשיבות לבישת ביגוד מגן מצד עובדים לא תסולא בפז, אך ניכר כי החשיבות, לעיתים, נופלת על אוזניים ערלות מצד מעסיקים, אשר כל רצונם הוא לחסוך עלויות על גבם של עובדם ותוך כדי סיכון ידוע של בריאותם והעמדתם במצב של סכנה.

מאת: אורי בינהבניית אתרים21/03/162293 צפיות
בעולם רווי טכנולוגיה וריחוק, בו ניכור אינה מילה זירה, ניכר כי תחושת הבדידות הינה בין המתגברות והחזקות מבין אלו אשר בני האדם חווים בתקופה האחרונה. תחושות אלו קיימות גם במסגרות ארגונים גדולים וכן במקומות עבודה, שכן במקומות אלו מתקיים מדרג, חיץ, ברור בין העובדים לבין החברים בהנהלה \ מנהלים, אשר מגביר באופן מובן את תחושת הריחוק מצד העובד.

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/101387 צפיות
מי מאיתנו לא לפעמים מתעצלת להוריד את השיער המיותר מהאיברים, בעיקר בחודשי החורף אז חלקי גופנו יחסית מוגנים ומוסתרים. אך אם את שיער הרגליים, הידיים וכל השאר ניתן להסתיר, משיער הפנים אין שום דרך להימלט מלא להוריד. שפם , סנטר ולחיים, חייבים להוריד מיידית בלי לחשוב פעמיים. קיימות שיטות רבות של הסרת שיער פנים, החל מלבד בבית ועד במכון.

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/101462 צפיות
בעבר הלא רחוק, המראה השעיר נחשב לסמל הגבריות והכוח הגברי, כיום לא כך הדבר ויותר ויותר גברים מעדיפים להיפטר משיער הגוף שלהם ופונים לעשות הסרת שיער לגברים. בגב, בבטן, ובכתפיים. ויש המגדילים לעשות גם בידיים וברגליים. הסרת שיער לגברים היא כבר לא מילה גיסה וכיום ניתן למצוא עוד ועוד מכונים הפותחים את שעריהם בפני גברים ומאפשרים להם לקבל טיפולי הסרת שיער לגברים. לראות גברים בתור במכון זה כבר דבר די שכיח ורגיל.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187292 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152561 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152030 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151797 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151888 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica