חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיני בר שבת נועם 1 המותר לשימוש בשבת

מאת: webetterיהדות21/08/20161459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיני בר שבת נועם 1 – הבשורה ההלכתית המספקת מים חמים וקרים בכל רגע וגם בשבת!

מיחם המים השבתי הקלאסי הפך מזמן לנורמה מקובלת בכל שכבות הציבור החרדי. עם זאת, כמפגע בטיחותי לכל דבר, הצורך בתחליף מהודר היה לעובדה. טובי המוחות עמלו על פיתוחו של פתרון טכנולוגי הלכתי חדשני אשר יחליף את מקומו של המיחם הסטנדרטי, וכיום, אנו גאים להציג בפניכם את מיני בר שבת נועם 1, המיני בר המספק מים חמים וקרים בכל רגע נתון ומהודר לשימוש גם בשבת!

בגלל הנוחות, בגלל הבטיחות

אתם מדשדשים בעיניים עצומות למטבח בשעת לילה מאוחרת ומגששים אחר בקבוק הדייסה של התינוק המייבב מרות בחדרו ומאיים להעיר את כל יושבי הבית. ניגשים למיני בר שבת נועם 1 המעוצב היושב על השיש, מכינים דייסה בשניות וחוזרים אל המיטה החמה ואל החלום המתוק שנקטע. אתם יושבים לשיחה משפחתית על כוס קפה. קופצים למטבח, ניגשים למיני בר שבת נועם 1, מכינים ברגע קפה לכולם וכבר אתם שוב בסלון ומשתלבים בדיון הער המתנהל בין יושבי השולחן. אתם בעיצומה של הכנת ארוחת הצהריים והשעון הדוחק מעודד אתכם לקצר הליכים. ניגשים לבר המים, לוחצים, והופ – הבישול מתקדם במהירות שיא. שבת, אתם מרשים לעצמכם לעצום עין בשקט, בשלווה ובלי דאגה. במיני בר שבת נועם 1 שלכם התקן בטיחות מובנה המונע גישת ילדים אל ברז המים החמים, כך שאתם מסודרים.

מכלול יתרונות ייחודיים, מיני בר מנצח אחד

בר מים נועם 1, המיני בר המהפכני המציע חוויית שימוש נוחה, מהירה וידידותית בכל שעה, הינו פתרון הלכתי – טכנולוגי מיוחד במינו אשר נרשם כפטנט בלעדי. הפתרון הייחודי מאפשר שימוש קל, נוח ובטיחותי במים חמים וקרים גם בשבתות ובמועדים ללא חשש "גרמא" והוא זכה להכשר מטעם "בד"ץ יורה דעה", מטעם דומ"צ יעקב מאיר שטרן שליט"א ומטעם המכון הטכנולוגי – הלכתי בראשות הרב הלפרין שליט"א. המיני בר הייחודי, היחיד בעולם שאיננו זקוק לטבילת כלים, מאפשר לכם ליהנות מעונג שבת ויום טוב מושלם, עם מים חמים וקרים בשפע וללא הגבלה ועם כוס שתייה מהבילה ומפנקת ללא מאמץ מיותר בכל רגע שתרצו.

למי מומלץ לרכוש את בר המים נועם 1?

מיני בר שבת נועם 1 מהווה פתרון מושלם לכל מי שמעוניין ליהנות ממים חמים וקרים בזמינות גבוהה לכל אורך היממה וגם בשבת, מבלי טרחה מיותרת ומבלי לבזבז זמן יקר. מיני בר שבת נועם 1 מספק מענה גם למשפחות עם ילדים אשר חוששות לשלום ילדיהן ומעוניינות בפתרון הבטיחותי ביותר בתחום המים החמים בשבת. וכמובן, מיני בר שבת נועם 1 הוא הפתרון האידיאלי לכל מי שלא מתפשר על פחות מהפתרון ההלכתי המהודר ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webtter

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webetter

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: webetterאופנה29/11/161986 צפיות
מחפשת תכשיט זהב מיוחד שונה ומרגש, בואי לקרוא על תכשיטי זהב איטלקי

מאת: webetterעסקי מזון07/11/162992 צפיות
מחפשים להפתיע? להיות מרגשים ויצרתיים? דף סוכר לעוגה זה הפתרון בשבילכם

מאת: webetterאדריכלות25/08/166496 צפיות
התחדשות עירונית בירושלים – עתיד חדש כבר כאן!

מאת: webetterיהדות29/02/16997 צפיות
מה הטעם, וסיבת המצווה לנתינת מתנות לאביונים בחג פורים.

מאת: webetterבריאות השן04/02/161200 צפיות
לא תאמינו איך אפשר בקלות, ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת, לבצע טיפולי שיניים בקלות ובמהירות.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102547 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195553 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195619 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195638 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195593 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195620 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195613 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica