חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התחדשות עירונית בירושלים

מאת: webetterאדריכלות25/08/20166498 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התחדשות עירונית בירושלים - עתיד חדש כבר כאן!

בניינים חדשים ומרשימים ודירות בעלות מפרט טכני גבוה ומפנק, כבר מזמן אינם נחלתם הבלעדית של דיירי שכונות יוקרה חדשות ברחבי הארץ. בשורת ההתחדשות העירונית בירושלים ובערים נוספות בישראל, מעניקה הזדמנות של פעם בחיים לדיירי בניינים ישנים ומאפשרת להם לשדרג באחת את רמת חייהם, כשהם נהנים מדירת יוקרה מפנקת מבלי לשנות את כתובת מגוריהם.

כיצד מתבצעת התחדשות עירונית בירושלים וברחבי הארץ?

התחדשות עירונית בירושלים ובשאר רחבי הארץ אפשרית באמצעות יישום תכנית פינוי בינוי או באמצעות יישום תכנית תמ"א 38.

תכנית פינוי בינוי בירושלים מיועדת לדיירי בניינים ישנים אשר שואפים לשפר את רמת הדיור מבלי להוציא שקל מכיסם. במהלך יישום התכנית, הבניין הישן יפנה את מקומו לטובת בניין חדשני, מרהיב, עדכני ומרשים, הנבנה תוך הקפדה על רמות הבטיחות ואיכויות הבנייה הגבוהות ביותר בשוק. מעבר לכך, במטרה לעודד את דיירי הבתים הישנים לשלב זרוע עם יזמי הפרויקט ולהוציאו לפועל על הצד היותר טוב, יהיו הדיירים זכאים לקשת הטבות ייחודית הנלווית כבונוס לשדרוג הדרמטי באיכות החיים.

תכנית תמ"א 38 ירושלים הינה תכנית ממשלתית יסודית ומקיפה אשר שמה לה למטרה להביא על פתרונן בעיות בטיחות רבות ושונות המהוות חלק בלתי נפרד ממרבית המבנים הישנים הקיימים בארץ. התכנית שואפת לחיזוק יסודות המבנים מפני רעידת אדמה בהתאמה לתקנים העדכניים בתחום ולהוספת חדרי ממ"ד בתוך הדירות במטרה לענות על הצורך הביטחוני הבסיסי של כל תושב במדינת ישראל. במטרה לעודד את המתגוררים בבניינים הישנים לשיתוף פעולה פורה עם יזמי הפרויקט, יינתנו לדיירים הטבות משמעותיות מגוונות עם מימוש התכנית, וזאת, כמובן, מעבר לקשת היתרונות המגוונת ממנה נהנים דיירי הבניין עם העלייה המהותית בערך דירתם, עם חיזוק הבטיחות המשמעותי של הבניין ועם השדרוג המדהים באיכות חייו של כל דייר. גם תכנית זו מבוצעת ללא כל עלות מצד הדיירים.

התחדשות עירונית בירושלים בדרך האפקטיבית, הקלה והבטוחה ביותר

חברת שנהב התחדשות עירונית מתמחה בניהול, בבנייה ובשיווק של פרויקטים פרטיים ופרויקטים מסחריים בענף הנדל"ן בירושלים ומחוצה לה. החברה, המספקת את מיטב שירותיה זה למעלה מעשור ומנוהלת בידי יזמי נדל"ן מיומנים מן השורה הראשונה, פועלת בשיתוף עם חברת הנדל"ן הלונדונית המובילה  Reichmann Propertiesומביאה אל לקוחותיה בשורת חדשנות מבטיחה הנשענת על מקצועיות בלתי מתפשרת, על אמינות גבוהה, על חוסן פיננסי, על חזון ועל אחריות, כשהיא רואה עצמה מחויבת למצוינות לכל אורך הדרך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webtter

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webetter

מאת: webetterתכשיטים14/06/173450 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: webetterאופנה29/11/161992 צפיות
מחפשת תכשיט זהב מיוחד שונה ומרגש, בואי לקרוא על תכשיטי זהב איטלקי

מאת: webetterעסקי מזון07/11/162997 צפיות
מחפשים להפתיע? להיות מרגשים ויצרתיים? דף סוכר לעוגה זה הפתרון בשבילכם

מאת: webetterיהדות21/08/161464 צפיות
מיני בר שבת נועם 1 היינו בר מים חדשני שמספק מים חמים וקרים המותר לשימוש בשבת

מאת: webetterיהדות29/02/161001 צפיות
מה הטעם, וסיבת המצווה לנתינת מתנות לאביונים בחג פורים.

מאת: webetterבריאות השן04/02/161204 צפיות
לא תאמינו איך אפשר בקלות, ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת, לבצע טיפולי שיניים בקלות ובמהירות.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161637 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222225 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222733 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222706 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222832 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213602 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213849 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212187 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica