חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אל תהיי מוטרדת מהשיער המיותר

מאת: webetterנשירת שיער31/01/20161633 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אל תהיי מוטרדת מהשיער המיותר

נשים שעירות מתמודדות עם הקונפליקט הלא פשוט הזה לעיתים קרובות: כיצד נפטרים מהשיער המיותר? מגוון מוצרים להסרת שיער ממלאים את המדפים, ובדומה לנשים רבות, גם את וודאי התרגלת לטכניקות הסרת שיער ישנות כמו גילוח, הסרת שיער בשעווה, באמצעות משחה וכיו"ב. מי שניסתה אחת מן השיטות הללו יודעת לומר בעצמה שלכל אחת יתרונות וחסרונות משלה: הגילוח- אינו כואב אך השיער חוזר לצמוח מהר, הסרת שיער בשעווה היא אומנם יעילה לטווח ארוך יותר אך מכאיבה למדי וכן הלאה. אנו מזמינים אותך לשכוח מהשיטות הישנות הכרוכות בכאבים ותופעות לוואי ולקדם בברכה את שיטת הסרת שיער בלייזר. הורדת שיער בלייזר במרפאה מעניקה פתרון לטווח ארוך, שהינו קל ומהיר במיוחד.

האם כל אחת צריכה להסיר שיער מיותר?

יש סטיגמה ידועה הקובעת כי טיפולי הורדת שיער בלייזר מיועדים רק לנשים שעירות במיוחד. האמת היא שטיפולי הסרת שיער בלייזר מיועדים לכל אישה המעוניינת בעור נקי משיער מיותר לטווח ארוך. נשים המתמודדות עם שיער ברגליים, בידיים, בבית השחי ובפנים תשמחנה לדעת שהטיפול יעניק להן עור חלק באזורים אלו למשך כל החיים. כמו כן, בקליניקה מסירים בעדינות ובאמצעות טכנולוגיה מיוחדת שיער מיותר מאזורים רגישים כמו מפשעות ובית השחי ללא תופעות לוואי וללא כאבים.

כיצד מתבצעת הסרת השיער?

במהלך מפגשי הטיפול בקליניקה, תוצב קרן לייזר בסמוך לעור, שתחדור לשורש השערה ותחליש אותה. עם התקדמות טיפולי הורדת השיער בלייזר, שורשי השערה יחלשו עוד ועוד עד להיעלמותו המוחלטת של השיער. לאחר חמישה טיפולים לכל היותר, תוכלי להבחין בשינוי משמעותי: השיער המיותר יעלם לחלוטין ולא יחזור בשנית, ואת תחושי הקלה מבורכת. חשוב להדגיש, כי לפני כל טיפול הורדת שיער בלייזר, יש להימנע מחשיפה יתרה לשמש, על מנת להגיע לטיפול עם גוון עור בהיר ולהקטין את הסיכונים כתוצאה מן הטיפול. כמו כן, מומלץ לא לבצע טיפולי הסרת שיער בשעווה או אלקטרוליזה.

טיפולי הסרת שיער בלייזר וטיפולי יופי ואסתטיקה נוספים מתבצעים במרפאות ברחבי הארץ, ומאפשרים לך להיפטר מהשיער המיותר, אחת ולתמיד וללא כאבים מיותרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webtter

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webetter

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: webetterאופנה29/11/161991 צפיות
מחפשת תכשיט זהב מיוחד שונה ומרגש, בואי לקרוא על תכשיטי זהב איטלקי

מאת: webetterעסקי מזון07/11/162994 צפיות
מחפשים להפתיע? להיות מרגשים ויצרתיים? דף סוכר לעוגה זה הפתרון בשבילכם

מאת: webetterאדריכלות25/08/166496 צפיות
התחדשות עירונית בירושלים – עתיד חדש כבר כאן!

מאת: webetterיהדות21/08/161462 צפיות
מיני בר שבת נועם 1 היינו בר מים חדשני שמספק מים חמים וקרים המותר לשימוש בשבת

מאת: webetterיהדות29/02/16999 צפיות
מה הטעם, וסיבת המצווה לנתינת מתנות לאביונים בחג פורים.

מאת: webetterבריאות השן04/02/161202 צפיות
לא תאמינו איך אפשר בקלות, ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת, לבצע טיפולי שיניים בקלות ובמהירות.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

מאת: ורדנשירת שיער24/12/141718 צפיות
במקרים אחרים, כאשר שיער דליל הופך מן הסתם לאורח חיים שאיתו צריך לחיות, כדאי להתחיל לפעול על פי שיטות אלטרנטיביות. דרכים אלה מתייחסות בדרך כלל לקרקפת כאל אמצעי חיצוני לגוף כולו. אם על הראש יש שיער דליל כנראה הדבר נובע מחולשה באזורים אחרים בגוף ויש לטפל בהם כמקשה אחת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica