חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריחת שתן

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב21/08/20161292 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התופעה של בריחת שתן עלולה לקרות לאנשים רבים, בגילאים שונים ומתוך סיבות שונות. האוכלוסייה הנפוצה ביותר היא אנשי הגיל השלישי שעם הזמן מערכות הגוף שלהן אט אט מתפקדות פחות טוב ובריחת שתן היא רק אחת מהתופעות שעלולות להתרחש בגופם. יחד עם זאת חשוב מאד לדעת שאין מדובר בתופעה שמחייבת שהייה בבית או ביטול פעולות וסדר יום אלה תופעה שניתן להתמודד אתה כיום בקלות ובעזרת אביזרים מתאימים ניתן להמשיך לתפקד ולהתנהל בשגרה כרגיל.

בין שאר אביזרים אלה ניתן למצוא סוגים שונים של דיפנד מוצרי ספיגה למבוגרים אשר יתאימו למבנה גוף שונה, לשימוש שונה בכל שעות היום או הלילה וכך כל אדם יכול למצוא בדיוק את האביזרים שנוחים לו ומתאימים לשגרת היום שלה הוא רגיל. בעזרת אביזרים אלה איש לא יכול או צריך לדעת שאדם זה או אחר סובל מבריחה או דליפה של שתן ומדובר בתופעה דיסקרטית שניתן להמשיך לבצע אתה את כל הפעולות כפי שכל אחד מורגל.

מה כוללת ההתמודדות עם בריחת שתן?

דליפה של שתן יכולה להתבטא בזרם חזק או חלש ולעיתים מדובר אך ורק בטיפות של שתן שאין שליטה עליהן, אך התחושה עלולה להיות לא נוחה ולא נעימה. כאשר עושים שימוש באביזרים המתאימים להתמודדות והתגברות על רטיבות זו אפשר להמשיך בשגרה כרגיל וכמובן לדאוג שתמיד יהיה אביזר כזה או אחר בהישג יד. כיום ניתן למצוא מגוון אביזרים כמו פדים המיועדים לספיגה בכל עוצמה, תחתונים חד פעמיים סופגים או אפילו מכנסונים צמודים המיועדים ללבישה מתחת לבגדים.

דיפנד מוצרי ספיגה למבוגרים מיוצרים כיום בטכנולוגיה מתקדמת מאד והם אפילו נוחים ולא מורגשים על הגוף. ישנם גם סוגים שונים של מוצרי ספיגה המתאימים לשימוש אצל אנשים סיעודיים שכלל אין להם שליטה על הסוגרים ומשתמשים באביזרים אלה על בסיס יומיומי וקבוע. כיום בעצם אין שום סיבה לסבול או לשבש את השגרה רק בגלל בעיה של בריחה או דליפה של שתן וניתן להתייעץ עם איש מקצוע על מנת להתאים את מוצרי הספיגה המתאימים לכל אדם ולבעיה הספציפית שלו.

לא חייבים לסבול בשקט כאשר לסבול בכלל כיום מבריחת שתן. גם הרפואה המשלימה מציעה שלל טיפולים או אפשרויות לטיפול והתמודדות, אם כדי להקל על התופעה ואם כדי להעלים אותה באופן מוחלט. גורם מקצועי יוכל להמליץ לכל אדם מה דרך ההתמודדות הטובה ביותר עבורו.

 



תגיות המאמר: בריחת שתן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20920 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20991 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191080 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191378 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191119 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191426 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195817 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בריאות גיל הזהב

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב29/09/191807 צפיות
בחירת מסגרת דיור מוגן מתבטאת הן בצורך של החוסה והן ביכולות המימון של האפוטרופוס. ישנן מסגרות דיור מוגן המיועדות לחוסים קשים הסובלים מלקויות נפשיות כבדות, לצד מסגרות שנועדו רק לחוסים קלים ביותר.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197065 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191637 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב26/03/191606 צפיות
מדוע מזרון לפצעי לחץ כב חשוב ומדוע אתם לא יכולים לדחות למחר את התחלת השימוש בו.

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב17/01/191843 צפיות
בקצרה על כסא גלגלים חשמלי ועל כל היתרונות שבו.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181156 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181325 צפיות
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica