חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם טיפולי אוסטאופתיה משתלבים ברפואה השמרנית

מאת: רוןבריאות גיל הזהב01/09/20161511 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לעשורים האחרונים טיפולים ניתנו רק על ידי מטפלים מוסמכים, אך לאחר שנים שבהן לא הוכר הענף כחלק מתחום הרפואה, מאפשרות אוניברסיטאות ברחבי העולם קבלת תואר ברפואה אוסטאופתית. בארץ ניתן לקבל תואר מומחה לאוסטאופתיה (מסלול מיוחד של אוסטאופתיה במכללת וינגייט).

הייחוד של טיפולי אוסטאופתיה


אוסטאופתיה פותחה כחלק מתפיסה הוליסטית של תהליך הריפוי של השרירים והשלד. במהלך השנים התפתחו הטכניקות הטיפוליות לתחומים שונים, לאוסטאופתיה סטרוקטורלית המשמשת לטיפול בפגיעות שלד ושרירים, כולל פציעות ספורט, אוסטאופתיה של הגולגולת, תחום מוכר לאבחון ולטיפול בתינוקות, ותחום מיוחד של אוסטאופתיה המטפל במערכות הגוף הפנימיות.

לאוסטאופתיה כמה מאפיינים המייחדים אותה. הבולטת ביניהם היא הטכניקה הידנית הייחודית הכוללת הנעות עדינות של אברי הגוף בידי המטפל. שיטת טיפול זו נותנת מענה במקרים שבהם אין בידי הרפואה הקונבנציונלית אפשרות לאבחן או לטפל בבעיות רפואיות שונות.
טיפולים רבים מבוצעים באנשים הסובלים מכאבים ומפגיעות שנובעים מאורח חיים לקוי, מישיבה לא נכונה, מאמץ יתר על השרירים. מאחר שזוהי שיטת טיפול הוליסטית הכוללת התייחסות של המטפל למצב הרפואי הכללי של המטופל, אוסטאופת יכול להמליץ למטופל על תזונה מתאימה ושינוי אורח החיים, בכדי לשמור על תהליך הריפוי ועל בריאות הגוף.

שילוב אוסטאופתיה ברפואה השמרנית


פעמים רבות עולה השאלה האם טיפולי אוסטאופתיה משתלבים ברפואה השמרנית. הרפואה השמרנית מכירה בערכה של השיטה כמערכת טיפולית המלווה טיפולים קונבנציונליים. היא משמשת כענף טיפולי נפרד, אך גם כתהליך אבחון וטיפול המסייע לטיפולים אחרים:

אבחון ובדיקות הדמיה מטרת האבחון האוסטאופתי היא לזהות את אזורי הגוף שבהם נוצרו חסימה או לחץ ולאתר את המקומות שמהם מקרין הכאב על אזורי גוף אחרים. אוסטאופתים, כולל המטפלים המוסמכים של מרפאת ביאליק, נעזרים בתוצאות בדיקות הדמיה (רנטגן, סי.טי.) להשלמת האבחון.טיפול אלטרנטיבי בפציעות ספורט אוסטאופתיה מטפלת במערכת העצבים, מסירה לחץ וחסימות מהגוף ומאפשרת לו להשתחרר מכאב ולהרגע. זהו טיפול אלטרנטיבי חשוב לספורטאים הסובלים מפגיעות מאמץ וטראומה, הטיפול משחרר את זרימת הדם והנוזלים, מפחית את הלחץ מאברי הגוף ומסייע להפחית מהכאבים. הטיפול מלווה טיפולים אחרים כגון פיזיותרפיה ועיסוי.טכניקות טיפול ייחודיות המתאימות לכל גיל טכניקות הטיפול מאפשרות לאוסטאופתים לטפל גם בחולים מבוגרים מאוד, בנשים בהריון, בתינוקות ובמקרים שבהם לרפואה השמרנית אין את הכלים המתאימים לטיפולים אלה.

 



תגיות המאמר: אוסטאופתיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193845 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193794 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/173146 צפיות
החלקה אורגנית כוללת כמה פורמולות חדשניות להחלקת שיער, המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים, בשונה מהחלקות אורגניות שהרכיבים הפעילים שלהן כוללים תרכובות כימיות שונות

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/172732 צפיות
קעקוע קטן הוא בחירה מועדפת על ידי מי שרוצים להסתיר קעקוע ראשון או פשוט מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, ועבורם יש מבחר עיצובים שמתאימים במיוחד לקעקועים קטנים.

מאת: רוןבתי מלון05/05/171104 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאמרים נוספים בנושא בריאות גיל הזהב

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב29/09/191815 צפיות
בחירת מסגרת דיור מוגן מתבטאת הן בצורך של החוסה והן ביכולות המימון של האפוטרופוס. ישנן מסגרות דיור מוגן המיועדות לחוסים קשים הסובלים מלקויות נפשיות כבדות, לצד מסגרות שנועדו רק לחוסים קלים ביותר.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197112 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191643 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב26/03/191610 צפיות
מדוע מזרון לפצעי לחץ כב חשוב ומדוע אתם לא יכולים לדחות למחר את התחלת השימוש בו.

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב17/01/191847 צפיות
בקצרה על כסא גלגלים חשמלי ועל כל היתרונות שבו.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181163 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181328 צפיות
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica