חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות עיצוב ומה שבניהם...

מאת: ask4web קידום אתרים ריהוט 31/12/2009851 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביפן אין דלתות. כלומר, יש דלתות הזזה המשמשות להפרדה זמנת בין חלקי הבית אך כעיקרון, כל חדר יכול לשנות את ייעודו ולהפוך לפונקציה אחרת המשרתת את הבית. לא כך אצלנו, בתרבות המערבית. דלתות מסמלות את הכניסה לעולם הפרטי שלנו, בין אם זו דלת לחדר המתבגר או כניסה לבית חדש.
התפיסה העיצובית המתפתחת השנים האחרונות היא, כי דלתות אינן רק חוצץ בין הפנים ובין החוץ, בין הסלון ובין חדר השינה, אלא פריט עיצובי לכל דבר, משתלב בתפיסת העיצוב הכללית של הבית אך גם שומר על ייעודו המקורי, ביטחון ואטימות.
דלתות כניסה
דלתות כניסה צריכות הן להצביע על התפיסה העיצובית המחכה לנו בפנים הבית, הן לשדר בטיחות והן לעמוד בתנאים של רטיבות, לחות ושמש חזקה. לשם כך הדבר הכי חשוב בבואנו לרכוש דלתות כניסה הוא סוג החומר. ישנן דלתות כניסה מעץ מלא כמו מייפל ואלון, דלתות מאלומניום, מתכת ואפילו ברזל נוקשה. בנוסף, איטום הדלת הוא גם נושא חשוב ויש לוודאת כי המשקוף, המזוזות וחומר האיטום עושים את העבודה היטב ואף מאפשרים סגירה שקטה.
מבחינת עיצוב דלתות כניסה, השמיים הם הגבול. ישנן דלתות של מעצבי עילית יוקרתיות אך ישנה אפשרות גם לדלתות יפהפיות במחירים נוחים: טקסטורות של מבריק או מחוספס, דלתות מזוגגות, מאויירות, צורות גרפיות ומה לא.
דלתות פנים
דלתות פנים הן הדלתות המפרידות בין חדרי הבית. לכן, החומר ממנו הן עשויות חשוב פחות אך יכולת האיטום שלהם חשובות יותר. החדר הוא המבצר הפרטי של דיירי הבית והשקט האישי הוא מצרך נחוץ ביותר.
דלתות הפנים חייבות להשתלב בהרמוניה העיצובית של כלל הבית. בחרו דלתות דומות זו לזו על מנת ליצור רצף הגיוני שייטיב עם המראה הכללי של הבית.
סוגי דלתות
דלתות קלאסיות ונפוצות ביותר הן דלתות פתיחה המאפשרות תנועה לצד אחד, פנימה או החוצה. ישנן גם דלתות המאפשרות תנועה לשני הצדדים אך הן פחות פופלאריות בבתים ויותר מתאימות למקומות ציבורים כמו מועדנים וקניונים.
סוג נוסף הוא דלתות ההזזה. דלתות אלה נעות על ציר הקבוע בריצפה והן נפוצות יותר במרפסות ומאפשרות הגדלת המרחב בסלון. סוג נוסף הוא דלתות אורווה הממוקמת מחוץ לבית, בחנייה הפרטית. דלת זו עולה כלפי מעלה ואינה מפריעה למכונית לצאת בביטחה.
כך או כך, חשוב לזכור כי דלתות הן כמו רושם ראשוני. הן מרמזות על המתרחש בפנים ונותנות מושג לגבי האווירה והתחושה אותה אתם רוצים להקנות. בחרו דלתות המתאימות לאישיות שלכם, הייחודית והמיוחדת.

 



תגיות המאמר: דלתות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:
אור ביטוח חברת ביטוח , ביטוח רכב , ביטוח משכנתא ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתרים קורסים וסדנאות31/12/09948 צפיות
קורס הכרת המחשב אינו קורס מקצועי אלא קורס הנוצר מתוך צורך אמיתי. למרבה הפלא, גם כיום, ישנם אנשים אשר...

כמו האהבה עצמה, גם טבעות נישואין הן קטגוריה בפני עצמה, שונה ומיוחדת משאר הטבעות. טבעות נישואין מסמלות את האיחוד...

מאת: ask4web קידום אתרים לימודי תעודה ומקצוע31/12/09986 צפיות
קורס מזכירות רפואיות הוא הפיסגה של ענף המזכירות. מזכירה רפואית נדרשת ליכולות גבוהות של ניהול משרד ממוחשב ומודרני, יחסי אנוש מורכבים ...

מאת: ask4web קידום אתרים ביטוח משכנתא31/12/09819 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חובה לכל מי שלוקח הלוואה לרכישת דירה מהבנק. לכן, כשאתם מתחילים לחשוב על רכישת דירה כזו או אחרת...

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201595 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201198 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201747 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201818 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191623 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191601 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191606 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica