חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא הוא חובה לכל מי שלוקח הלוואה לרכישת דירה מהבנק. לכן, כשאתם מתחילים לחשוב על רכישת דירה כזו או אחרת, אתם חייבים לקחת בחשבון תשלום ביטוח משכנתא ולהכניס אותו לשיקולים הכלכליים שלכם.
החדשות הטובות, בכל מה שקשור לפוליסת ביטוח משכנתא, הן שבניגוד לעבר, ניתן להשיג פוליסות שונות במחירים שונים ולא להתחייב לפוליסה שהבנק מציע לכם. ביטוח משכנתא דרך הבנק הוא גבוה במיוחד ואינו משתלם.
ביטוח משכנתא - ביטוח חייםביטוח משכנתא
ביטוח משכנתא מתחלק לשתי פוליסות שונות: ביטוח חיים וביטוח מבנה. ביטוח חיים נועד להבטיח שהבנק יקבל את כספו במקרה של מוות או אובדן יכולת להחזיר את תשלומי המשכנתא.
יחד עם זאת, ביטוח חיים במסגרת ביטוח משכנתא טוב גם ללווים מכיוון שהוא מאבטח את בני המשפחה במקרה שהמפרנס העיקרי בבית, נפטר. בצורה זו, גם הבנק מקבל את המגיע לו וחוסך את אי הנעימות של דרישת הפירעון מבני המשפחה האבלים. כאמור, ביטוח משכנתא הוא חובה לכל אחד ומעוגן בחוק מדינה.
ביטוח משכנתא - ביטוח מבנה
החלק השני של ביטוח משכנתא הוא ביטוח מבנה או ביטוח דירה. פוליסת ביטוח זו מבטיחה כי במקרה של נזק למבנה מסיבות שונות, יהיה מי שיפצה את הרוכשים מחד ואת הבנק מאידך.
ביטוח מבנה במסגרת ביטוח משכנתא מגן מפני נזקים כמו רעידת אדמה, מפגעי טבע, צד ג' או נזקי צנרת, אש והצפות. את סכום ביטוח מבנה קובע שמאי מוסמך על פי נוסחה של מטר רבוע. יחד עם זאת, פוליסת ביטוח מבנה במסגרת ביטוח משכנתא אינה נקבעת על פי סכום הרכישה אלא על פי פרמטרים שרירותיים הקשורים לאופי הבנייה.
ביטוח משכנתא – חיסכון בעלויות.
מאז 1988, שוק ביטוח משכנתא נפתח לתחרות, עניין שהיטיב עם רוכשי המשכנתא. בעבר, חייב הבנק את הלווים לעשות ביטוח משכנתא דרך הבנק. לא עוד. כיום, חברות הביטוח הישיר מציעות לכם ביטוח משכנתא על כל חלקיו בתנאים נוחים לתשלום ואפשרויות לתוספות המגינות עליכם בכל מקרה של אובדן עבודה מחד, ונזק למבנה מאידך.
יחד עם זאת, הבנק צריך לאשר את פוליסת ביטוח משכנתא שאתם בחרתם ולכן, אל תמהרו להתחייב לפני תיאום מלא עם הבנק. תיאום זה חייב להיות מעוגן במסמך כתוב. חברות ביטוח רבות מעניקות את החודש הראשון בחינם, על מנת לאפשר לכם את התיאום החשוב הזה בכל מה שנוגע לפוליסת ביטוח משכנתא.
סבלנות היא שם המשחק בנושא ביטוח משכנתא. סגרו את כל הקצוות היטב והגנו על עצמכם לכל מקרה שלא יבוא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:
אור ביטוח חברת ביטוח , ביטוח רכב , ביטוח משכנתא ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתרים קורסים וסדנאות31/12/09948 צפיות
קורס הכרת המחשב אינו קורס מקצועי אלא קורס הנוצר מתוך צורך אמיתי. למרבה הפלא, גם כיום, ישנם אנשים אשר...

כמו האהבה עצמה, גם טבעות נישואין הן קטגוריה בפני עצמה, שונה ומיוחדת משאר הטבעות. טבעות נישואין מסמלות את האיחוד...

מאת: ask4web קידום אתרים לימודי תעודה ומקצוע31/12/09986 צפיות
קורס מזכירות רפואיות הוא הפיסגה של ענף המזכירות. מזכירה רפואית נדרשת ליכולות גבוהות של ניהול משרד ממוחשב ומודרני, יחסי אנוש מורכבים ...

מאת: ask4web קידום אתרים ריהוט 31/12/09852 צפיות
ביפן אין דלתות. כלומר, יש דלתות הזזה המשמשות להפרדה זמנת בין חלקי הבית אך כעיקרון, כל חדר יכול לשנות את ייעודו ולהפוך לפונקציה אחרת המשרתת את הבית...

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223094 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162768 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142859 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147663 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148045 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138263 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131982 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica