חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות נישואין

כמו האהבה עצמה, גם טבעות נישואין הן קטגוריה בפני עצמה, שונה ומיוחדת משאר הטבעות. טבעות נישואין מסמלות את האיחוד, את השיתופיות ואת הנצח. במילים אחרות, טבעות נישואין הן סמליות ומבטאות סטטוס מסויים: נשוי או נשואה.
יחד עם זאת, אין זה אומר כי טבעות נישואין אינן מעוצבות ואינן צריכות להיות יפות. להיפך, טבעות נישואין מולבשות על האצבע מזמן החופה ועד עולם. לכן, חשוב מאוד לבחור טבעות נישואין שמחמיאות ליד ומשתלבות היטב עם צבע העור, עם תכשיטים אחרים ולשגרת היום יום.
טבעות נישואין – מגבלות ואפשרויות
על פי הדת היהודית, טבעות נישואין מוענקות בזמן החופה לכלה ולחתן. לפי המסורת על הטבעות להיות עשויות מזהב טהור, ללא חריטות פנימיות וללא שיבוצים של יהלומים ואבני חן. יחד עם זאת, יש אפשרות להעניק טבעות נישואין נוספות על אלה שבחופה ובהן ניתן להוסיף כל קישוט שתרצו.
עקב התנאים הנוקשים, בחירת טבעות נישואין הופכות להיות כמו כתיבת פואמה עדינה. מתוך המסגרת הנוקשה יש למצוא את היופי ואת המיוחדות המתאימות אך ורק לכם.
טבעות נישואין – עיצובים שונים
ישנם אין ספור עיצובים של טבעות נישואין. כאמור, על הטבעות להיות עשויות מזהב טהור. לרוב, נהוג לרכוש טבעות נישואין מ- 14 קראט ועד 24 קראט. ככל שהמספר יותר גבוה כך יוקרתן ואיכותן של טבעות נישואין עולות. יחד עם זאת, אפקט הנוחות חשוב מאין כמוהו, אם אתם עוסקים בעבודת כפיים עדיף לרכוש טבעות נישואין בעלות קראט נמוך כדי להקטין את הסיכוי לשחיקה ופגיעה.
לגבי ריקועים וגימורים של טבעות נישואין, השמיים הם הגבול. הדת היהודית מאפשרת גימורים מבריקים או מחוספסים וכל סוג ריקוע שתבחרו. גם סוג הזהב ניתן לשינוי ומיקוח. למרות שהרוב המוחלט בוחר טבעות נישואין עשויות זהב צהוב, יש אפשרות לבחור זהב לבן או זהב אדום.
ככלל, מומלץ לא ללכת על פי צו האופנה בכל מה שקשור לבחירת טבעות נישואין. זכרו, טבעות נישואין נרכשות על פי הזמנה אישית. העיצוב של טבעות נישואין אותו תבחרו חייב להתאים לאורך האצבע, לרוחבן ולטעמכם האישי, גם בעוד שני עשורים.
טבעות נישואין – טיפים נוספים
טבעות נישואין
מסמלות את ההרמוניה והרוחניות בין בני הזוג. כלומר, בניגוד לטבעות האחרות, המשמעות הסמלית שלהן חשובה יותר מהמשמעות הסוציאלית שלהן. התייעצו ביניכם על עיצוב הטבעות ובחרו אותן יחדיו. מומלץ להזמין טבעות נישואין כארבע שבועות לפני הטקס ולדרוש מהמוכר להכין לכם טבעות נישואין מדומות על מנת שתוכלו להתרגל אליהן ולבדוק את הנוחות והעיצוב.
כאמור, לאחר החופה ניתן לשדרג טבעות נישואין ולהוסף להן יהלומים ואבני חן. התייעצו עם המעצבים בחנויות התכשיטים לגבי העיצוב, סוג היהלום ושיבוצו על גבי הטבעת. שיהיה לכם מזל טוב והרבה אהבה.

 



תגיות המאמר: טבעות נישואין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:
אור ביטוח חברת ביטוח , ביטוח רכב , ביטוח משכנתא ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתרים קורסים וסדנאות31/12/09945 צפיות
קורס הכרת המחשב אינו קורס מקצועי אלא קורס הנוצר מתוך צורך אמיתי. למרבה הפלא, גם כיום, ישנם אנשים אשר...

מאת: ask4web קידום אתרים לימודי תעודה ומקצוע31/12/09984 צפיות
קורס מזכירות רפואיות הוא הפיסגה של ענף המזכירות. מזכירה רפואית נדרשת ליכולות גבוהות של ניהול משרד ממוחשב ומודרני, יחסי אנוש מורכבים ...

מאת: ask4web קידום אתרים ביטוח משכנתא31/12/09816 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חובה לכל מי שלוקח הלוואה לרכישת דירה מהבנק. לכן, כשאתם מתחילים לחשוב על רכישת דירה כזו או אחרת...

מאת: ask4web קידום אתרים ריהוט 31/12/09850 צפיות
ביפן אין דלתות. כלומר, יש דלתות הזזה המשמשות להפרדה זמנת בין חלקי הבית אך כעיקרון, כל חדר יכול לשנות את ייעודו ולהפוך לפונקציה אחרת המשרתת את הבית...

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205051 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205011 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182378 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161974 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161893 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152690 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151976 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica