בפרסומות מתבדחים בצורה ברורה על חשבון סוכני הביטוח האישיים כאשר זה ברור לכולם שעם רמת תחרות גבוהה אפשר לקבל את התנאי הטובים גם מסוכן ביטוח אישי וגם מחברת ביטוח גדולה עם המוני נציגי שירות לקוחות, אולם דבר אחד עושה את ההבדל המהותי בין קבלת מענה של סוכן ביטוח באשקלון או קבלת מענה במוקד של חברה. מה הוא הדבר הכי חשוב בסופו של דבר כאשר פונים אל חברת הביטוח? השירות. ויש הבדל מאוד ניכר בין זה של הסוכן לבין זה של המוקד בצורה שמאפשרת לאנשים לפעול בכל הנוגע לביטוחים השונים שלהם בצורה הכי נוחה ומהירה שאפשר.
למה דווקא סוכן ביטוח?
מענה מהיר - זה כיף לקבל שירו וחלק בלתי נפרד מקבלת שירות הוא שלאחר כמה צלצולי טלפון מישהו עונה ומקבל את הפנייה, כאשר לא מדובר בדבר מלבד סוכן הביטוח או לכל היותר המזכירה שלו שמעבירה את הפנייה אליו.
מענה אישי - מול סוכן אחד אפשר לקבל את האפשרויות הכי טובות עבור כל סוג של ביטוח באשקלון או בכל מקום אחר ברחבי הארץ. האפשרות לקבלת מענה מותאם אישית לסוג האדם נעשה בצורה יותר נעימה ואינו כולל מענה קולי, טופס פנייה באתר או כל דרך אחרת שפשוט מוציאה את הקשר עם האדם מן המשוואה.
עבודה עם צוות קבוע - מכירים את זה שתמיד עונה לכם אדם אחר במוקד השירות של חברת הביטוח הגדולה בה נמצא הביטוח שלכם? כמה נוח זה יכול להיות להתקשר כאשר עונה לכם אדם שאתם יודעים את השם שלו ואפילו מנהלים איתו שיחת חולין לגבי המשפחה ומזג האוויר, לעומת לנסות ולזכור את שם הנציג לאחר שכבר פקעה סבלנותכם בשל המתנה אינסופית למענה והעברה מנציג אחד לאחר?