חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות של חתונת חורף: לא רק המחיר

מאת: amirdadon90חתונות18/10/20161539 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עונת החתונות לא מאוד ארוכה, ולרוב עמוסה באירועים. אתם בוודאי מכירים את זה שבתקופה של מספר חודשים כל החברים שלכם מתחתנים בזה אחר זה, ובעוד שהקיץ הולך ומסתיים, כמות החתונות יורדת פלאים, ואנשים מתחילים להתכנס פנימה.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעדיפים להתחתן בחורף. חתונות חורף מגיעות עם יתרונות רבים גם לכם וגם לאורחים, שכן האווירה הייחודית והנוף המיוחד בחורף מייצרים אירוע שונה, אירוע שלא יצא מאותה התבנית, חתונה שמחממת את הלב ואת החורף.

אם אתם מחפשים סיבות להתחתן דווקא בחורף, יש לפניכם רשימה של יתרונות החתונה בעונה הקרה, יתרונות שמעוררים את השאלה מדוע לא כולם מתחתנים בעונת הגשמים.

המחיר והחברים בחתונת חורף

1. כלכלית - למרות שהלוגיסטיקה של הפקת אירוע חתונה חורפי לרוב מאתגרת יותר, לפחות במקרים של חתונה בטבע או באוויר הפתוח, הרי שהביקוש, על אף העלייה בשנים האחרונות, עדיין הנמוך יחסית, מה שמאשפר לכם קלף מיקוח וגורם למארגני החתונות להציע מחירים יותר נגישים.

מחירי החתונות בישראל לא זולים, שכן האירועים מוקפדים ויפים, ולכן הזדמנות להפיק אירוע שכזה במחיר משתלם היא ברכה, כמו מתנת חתונה מהגשם לזוג המאושר.

2. רוב האורחים מגיעים - בעוד שבקיץ המוני ישראל נוהרים לחו"ל לחופשות וטיולים, חלק גדול מהחברים שלכם ימצא את עצמם מתלבט או פשוט מתנצל כי הם הזמינו כרטיס והם ישהו בחו"ל במהלך החתונה שלכם.

רוב הסיכויים שבחתונת חורף, לא יקרה דבר שכזה, בייחוד אם הודעתם מספיק זמן מראש, אלא אם חבר או שניים הזמינו כבר בקיץ את חופשת הסקי שלהם בדיוק על תאריך החתונה שלכם.

חתונה בטבע גם בחורף

3. אווירה ייחודית - הקיץ הישראלי חם, מה שמוביל את רוב הזוגות להתחתן באולם ממוזג. בחורף ניתן ליהנות מהאוויר והאווירה הייחודיים לעונה, הקרירות הנעימה, ולחמם אזורים שונים בהתאם לנוחות. יש משהו בישיבה בצוותא כאשר הקור משתרר בחוץ ובארוחה חמים ונעים, אווירה מחברת, מלכדת, אווירה מיוחדת.

4. הטבע יפה יותר - בסתיו ובחורף יש משהו שונה לא רק במזג האוויר, אלא גם בצמחייה ובצבעים. הטבע שוקק חיים, וחתונה טבעית בחורף מפגישה אתכם עם הצבעים והנופים הישראלים במיטבם, לאווירה מיוחדת בחתונה שתיזכר לשנים.

 



תגיות המאמר: חתונת חורף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171813 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171250 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/171861 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172145 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171810 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175606 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172058 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica