חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט - האם כדאי?

אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות. בעלי עסקים רבים מבינים כי האפשרות לסלוק כרטיסי אשראי באינטרנט מאפשרת להם להגיע לקהל יעד רחב יותר, ולהציע ללקוחות אשר לא נמצאים בקרבת העסק באופן פיזי, לרכוש את המוצרים או השירותים של בית העסק ללא כל בעיה.

לכן היום יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים לכלול בעסק שירותי סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט, בין אם זו סליקה בתוך חנות וירטואלית ובין אם כדף סליקה בודד.

הקמת חנות וירטואלית

הקמה של חנות וירטואלית אשר דרכה יהיה ניתן לרכוש מוצרים ולבצע סליקת כרטיסי אשראי להשלמת התשלום יכולה להיות משתלמת לכל עסק בעידן המודרני בו אנו חיים. היום יותר ויותר אנשים רוצים לבצע את הרכישות שלהם דרך האינטרנט, ומחפשים דרכים אשר יאפשרו להם לבצע זאת בקלות, ולכן חנות וירטואלית מקצועית יכולה להביא חשיפה רבה מאוד לכל בית עסק וקהל רחב יותר של לקוחות חדשים מידי יום.

כמובן, הקמה של חנות וירטואלית היא לא פשוטה, ובכדי לעשות זאת נכון חשוב לעבוד עם מומחים בתחום ועם חברה בעלת ניסיון. כמובן, יש להכין גם תקציב לפרויקט כזה, שאם עושים אותו בצורה טובה, הוא לא זול, אך בהחלט משתלם.

עמוד סליקה בודד

אם אתם מוכרים שירותים מיוחדים או מוצרים לפי הזמנה, אתם יכולים להקים עמוד סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט בודד בכדי שלקוחות יוכלו לבצע את ההזמנה גם מרחוק. למשל, אם יש לכם בית דפוס, אתם לא צריכים להכריח את הלקוחות להגיע אליכם בכדי לבצע הזמנה ולשלם. ניתן לבצע את ההזמנה באמצעות הטלפון ולהפנות את הלקוחות אל דף הסליקה בו הם יבצעו את התשלום, גם ללא הקמת אתר ייעודי לשם כך.

מה עדיף? זה כבר תלוי בכם ובסוג העסק שלכם, ולכן כדאי שתתייעצו עם אנשים שמבינים בתחום ותדעו לזהות את הצרכים של בית העסק בכדי להעניק ללקוחות את פתרונות הסליקה הטובים והנכונים ביותר עבורם.

 



תגיות המאמר: סליקת כרטיסי אשראי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171812 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171250 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171701 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172145 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171807 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175605 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאת: amirdadon90מתכוני בשר17/01/173685 צפיות
ניתן לומר כי אפשרי למצוא היום מנגל גז אשר יגיע במגוון רחב של תצורות שונות. בין אם תהיו מעוניינים במנגל קטן ופשוט ובין אם באחד עוצמתי אשר יהיה רחב היקף, דעו לכם כי עקב הביקוש הרב שקיים היום בשוק ניתן למצוא את כל סוגי המנגלים שתוכלו לדמיין ובמחירים יוצאי דופן.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208616 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181360 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181609 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica