חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ארון הבגדים שלכם נראה

מאת: שרון צרפתיריהוט 13/11/20161061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם לא מאמינים עד כמה שסידור של ארון בגדים אחד יכול להעסיק כל כך הרבה אנשים, ובמיוחד את הבעלים של ארון הבגדים הזה שתמיד מוצא את עצמו בדרך חזרה אל הבלאגן שממנו לחלץ כל סוג של בגד הופך למשימה בלתי אפשרית. שוב. אז שוב אתם צריכים להתחיל לנסות ולסדר את הארון ואולי אפילו לחפש אחר אדם מקצועי שיכול לסדר עבורכם את ארון הבגדים, אולם אתם לגמרי סקפטיים לגבי היכולת של ארון אחד להכיל את כל הדברים שלכם בצורה יעילה, ואתם ממש רוצים לייעל את כל הקיים, אבל בצורה לגמרי אחרת ממה שמסדרי ארונות מציעים? כנראה שלא חשבתם על שדרוג ארונות הבית אל ארונות הזזה מודרניים שפשוט מציעים הרבה יותר.


למה דווקא ארונות עם דלתות הזזה

כי זה מודרני - לא משנה עד כמה אתם חושבים כי דלתות לא יפריעו לכם בחדר בו אתם רוצים להתקין את אותו ארון בגדים, אתם הולכים להתבדות ולהבין כי תמיד דלתות מסוג הזזה מציעות את המראה הכי מסודר וחלק, כזה שמתאים במיוחד לחללים קטנים ומחמיאים עם הכנסת עיצוב וצבע לחללים יותר גדולים ורחבים. עם דלתות אשר מגיעות בשלל של עיצובים כל אחד יכול לבחור את ארון הבגדים שיכניס אווירה מודרנית ורעננה שארון עם דלתות לעולם לא יוכל להשיג.

כי זה יעיל - דלתות מצריכות אזור של פתיחה וסגירה. דלתות נפתחות בכל פעם ומציעות רק את מה שקיים באזור שנפתח. לעומת זאת כאשר מסיטים את הדלתות לימין או לשמאל מגלים בתוך ארונות הזזה בצורה די מהירה את כל העולם הבגדים שנמצא שם בצורה הכי יעילה שאפשר. מעבר לכל זאת אפשר לסדר את האופן שבו כל אזור נראה על ידי תכנון כמות המדפים, שילוב של סוגים שונים של מדפים, מגירות ואזורי תלייה בצורה מושלמת.

 



תגיות המאמר: ארונות הזזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195873 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192210 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183087 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182439 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181811 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201571 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201150 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201706 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201792 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191601 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191582 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191578 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica