חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

מאת: Gwebsiteצילום12/12/20161228 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו צילום מוצרים לאתרי אינטרנט?

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט בדרך כלל הוא צילום טהור לבן, הרקע במידה ואינו לבן טהור המוצר יוצג בצורה לא ראויה, כמובן שיש תמונות אווירה למוצרים אבל זה כבר נושא אחר כדי להמחיש את המוצר חייב המוצר להיות מצולם על ידי צלם מוצרים מקצועי שלאחר הצילום יבצע גם ריטוש לצילום מוצר מכל סוג שיהיה, התמונה חייבת לעבור ריטוש (עיבוד מקצועי)

מהו ריטוש תמונת מוצר?

ריטוש מתמקד בחשיפה של האור יחד עם GAMMA, הצילום ככל שיהיה איכותי חייב לעבור ריטוש להדגשת הגוון יחד עם תיקון הרקע לטהור לבן, למה צירך לבן טהור? מקרה של רשתות כמו אייבי או אמזון אתם חייבים לספק תמונות מוצרים עם רקע לבן מוחלט לא אפור לבן בלבד! במקרה של אתר שבבעלותכם הינכם חייבים לספק תמונות שיהיה אפשר למעצבי אתרים ליישם באתר הבית שלכם.

האם משתלם לצלם מוצרים לבד?

לא ממש לא, עלויות נעות החל מ6000 ש"ח ועד 15,000 ש"ח לציוד צילום מקצועי. אז תעשו חשבון האם זה משתלם כשיש לכם 50 מוצרים בטח לא תשקיעו זמן למידה יחד עם ציוד לצילום מוצרים. במידה האתם מצלמים לבד תקחו בחשבון שצילום ללא ריטוש מקצועי יהיה מאוד חובבני, במידה ורכשתם אוהל לצילום מוצרים רצוי שתשתדלו להאיר כמה שאפשר את האזור שהמוצר ממוקם בו ככל שניתן, חשיפה גבוהה לאור תעניק לכם צילום מוצרים קרוב למקצועי. שימוש בפוטושופ לעריכה דיגיטלית תניב לכם צילום מושלם.

בהצלחה!

 



תגיות המאמר: צילום מוצרים מקצועי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר ערויה

מנהל מכירות Gwebsite

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Gwebsite

מאת: Gwebsiteיזמות עסקית30/11/16977 צפיות
עורך דין קניין רוחני – במה הוא מתעסק בדיוק? הסביבה הוירטואלית באינטרנט מבטיחה עבורנו עולם ומלואו, לרבות נגישות מיידית וזמינה למידע, זירה חברתית ענפה ואף תעסוקתית במקרים מסויימים. יחד עם זאת, היא גם יוצרת קונפליקטים משפטיים לא מעטים בדמות עבירות שונות ומשונות, אזרחיות ופליליות גם יחד.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152710 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152660 צפיות
שימוש בתבניות מעוצבות זוהי התחלה טובה לכל אתר אל תחשבו שיעצבו לכם אתר מ-0 בתשלום מינימלי רוב האתרים מתחילים בתבנית אך עדיין יש עוד הרבה עבודה במיוחד כשמדובר בתבנית פרימיום בשפה האנגלית מתחילה מלאכת הגיור לעיברית כלומר- תכנות התבנית לעיברית!.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152373 צפיות
מה זה HTML? HTML השפה שדפים האינטרנט נכתבים ב-- למעשה, ה-HTML הוא הקיצור של שפת mark-up היפרטקסט. אבל מה זה אומר? היפר הוא ההפך ליניארי. תוכנות מחשב מיושנות היו בעבר ליניארית - כלומר, יש להם סדר מסוים . אבל עם שפה "היפר" כגון HTML,המשתמש יכול ללכת לכל מקום בדף האינטרנט בכל עת.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152590 צפיות
עיצוב אתרים בקוד פתוח אינו נפוץ מכיוון שרוב חברות לבניית אתרים אינן מעוניינות "לשחרר" את הלקוח לאחר הגשת האתר ולכן רבים נתקלים בבעיה לאחר סיום תשלום על האתר ובעיה בניהול ושינויים גרפיים לאתר לאחר סיומו, לכן חשוב לציין שבניית אתרים בחברות גדולות לעיתים עלול להיות בעייתי וכשדבר זה קורה הלקוח בעל האתר אינו יכול להעביר את הניהול השוטף למתכנת אחר מכיוון שגם הקוד סגור! עיצוב אתרים במערכת קוד פתוח הרבה יותר גמישה גם לתפעול וגם לתכנות חוזר על ידי

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182950 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172903 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172209 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172073 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173792 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174041 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171769 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica