חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה HTML?

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/20152372 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה HTML? HTML  השפה שדפים האינטרנט נכתבים ב-- למעשה, ה-HTML הוא הקיצור של  שפת mark-up היפרטקסט. אבל מה זה אומר? היפר הוא ההפך ליניארי. תוכנות מחשב מיושנות היו בעבר ליניארית - כלומר, יש להם סדר מסוים . אבל עם שפה "היפר" כגון HTML,המשתמש יכול ללכת לכל מקום בדף האינטרנט בכל עת. Mark-up זה מה שנעשה לטקסט כדי לשנות את המראה שלו. לדוגמה, " סימון " עם הטקסט שלך <b> לפניה ו< / b> אחרי תכניס לטקסט שמופיע עיצוב מודגש .HTML היא שפה המיועדת כדי להבין דפי אינטרנט. האם אני צריך להבין HTML כדי ליצור אתר האינטרנט משלי? למעשה, לא! ישנן תוכניות לבניית אתרים רבות בשוק שאינו דורש ידע ב-HTML בכלל. אתה יוצר באופן ויזואלי והתכנית יוצרת HTML בשבילך.עם זאת , זה בהחלט רצוי  להבין איך עובד ה-HTML , גם אם אתה משתמש באחת מהתוכניות אלה , לא שתוכל לנצל את מלוא היתרונות של מה שיש להם להציע . אם עשית זאת בעצמך , יצירת אתר אינטרנט משלך מאפס , כולל קוד ה-HTML , אתה יכול להיות לפרוץ את כל גבולות הדמיון. מה אני צריך לכתוב ב-HTML? מחשב,דפדפן אינטרנט ( אם אתם קוראים את דף האינטרנט הזה עכשיו , ברור שאתה חייב את שניהם) ,ותכנית לעיבוד תמלילים , כגון פנקס הרשימות או כתבן של מיקרוסופט , או טקסט פשוט של מק. מבחינה טכנית , זה כל מה שאתה צריך. מה אני יכול לעשות עם ה-HTML ? ואיך אפשר לבנות אתר? HTML קידוד לכתיבה לבניית אתרים לעסקים קטנים באינטרנט, ולא רק טקסט רגיל. עם ה-HTML , אתה יכול: ליצור כותרות , כותרות וכותרות משנה . לערוך רשימה עם תבליטים או מספרים. להתוות פסקאות. לשים את הטקסט באותיות מודגשות או נטויות . תוכל להוסיף תמונות וקישורים לאתר שלך . ועוד הרבה יותר . איך אני יכול ללמוד HTML ? יש , כמובן, הרבה ספרים וקורסים שהוקדשו לללמד אותך עיצוב אתרים ב- HTML, אבל אם יש לך קצת זמן והתמדה , אתה יכול ללמוד טכניקות בסיסיות HTML קידוד באינטרנט , בחינם. חיפוש ברשת כגון " מדריך HTML בחינם " תניב תוצאות אשר יעניקו בסיס לכל מעצב אתרים מתחיל.

 



תגיות המאמר: עיצוב אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר ערויה

מנהל מכירות Gwebsite

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Gwebsite

מאת: Gwebsiteצילום12/12/161228 צפיות
צילום מוצרים לאתרי אינטרנט בדרך כלל הוא צילום טהור לבן, הרקע במידה ואינו לבן טהור המוצר יוצג בצורה לא ראויה, כמובן שיש תמונות אווירה למוצרים אבל זה כבר נושא אחר כדי להמחיש את המוצר חייב המוצר להיות מצולם על ידי צלם מוצרים מקצועי שלאחר הצילום יבצע גם ריטוש לצילום מוצר מכל סוג שיהיה, התמונה חייבת לעבור ריטוש (עיבוד מקצועי)

מאת: Gwebsiteיזמות עסקית30/11/16977 צפיות
עורך דין קניין רוחני – במה הוא מתעסק בדיוק? הסביבה הוירטואלית באינטרנט מבטיחה עבורנו עולם ומלואו, לרבות נגישות מיידית וזמינה למידע, זירה חברתית ענפה ואף תעסוקתית במקרים מסויימים. יחד עם זאת, היא גם יוצרת קונפליקטים משפטיים לא מעטים בדמות עבירות שונות ומשונות, אזרחיות ופליליות גם יחד.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152709 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152660 צפיות
שימוש בתבניות מעוצבות זוהי התחלה טובה לכל אתר אל תחשבו שיעצבו לכם אתר מ-0 בתשלום מינימלי רוב האתרים מתחילים בתבנית אך עדיין יש עוד הרבה עבודה במיוחד כשמדובר בתבנית פרימיום בשפה האנגלית מתחילה מלאכת הגיור לעיברית כלומר- תכנות התבנית לעיברית!.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152590 צפיות
עיצוב אתרים בקוד פתוח אינו נפוץ מכיוון שרוב חברות לבניית אתרים אינן מעוניינות "לשחרר" את הלקוח לאחר הגשת האתר ולכן רבים נתקלים בבעיה לאחר סיום תשלום על האתר ובעיה בניהול ושינויים גרפיים לאתר לאחר סיומו, לכן חשוב לציין שבניית אתרים בחברות גדולות לעיתים עלול להיות בעייתי וכשדבר זה קורה הלקוח בעל האתר אינו יכול להעביר את הניהול השוטף למתכנת אחר מכיוון שגם הקוד סגור! עיצוב אתרים במערכת קוד פתוח הרבה יותר גמישה גם לתפעול וגם לתכנות חוזר על ידי

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213394 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211426 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152709 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica