חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונות כביסה - 3 תקלות נפוצות

מאת: מאיה אהרונוביץצרכנות01/01/20181410 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכונות כביסה הן חלק בלתי נפרד מחיינו. הן חוסכות לנו כל כך הרבה זמן ובעיקר עבודה קשה, עד שלא נוכל אפילו לדמיין כיצד ייראו חיינו בלעדיהן. ואכן, כשמכונת הכביסה שלנו מתקלקלת, מה שיכול לקרות בכל יום ובכל רגע, שגרת החיים שלנו משתבשת לגמרי. אין לנו בגדים נקיים ואנחנו צריכים לפנות זמן ומשאבים כדי לטפל בבעיה כמה שיותר מהר.

דבר ידוע הוא שתיקון מכונת כביסה הוא עסק לא זול בכלל, אך מה שפחות ידוע הוא שיש תקלות שאנו יכולים למנוע מראש ויש גם תקלות שאנו יכולים לתקן בעצמנו, מבלי להזדקק לשירות של טכנאי או חברה המספקת שרות למכונת כביסה.

הנה כמה דוגמאות לתקלות נפוצות במכונות כביסה והדרכים לטפל בהן.

תיקון מכונת כביסה ומניעת תקלות נפוצות

הצטברות אבנית גורמת לשלל צרות במכונת הכביסה. בישראל יש מים קשים, עשירים ביוני סידן, הגורמים להצטברות משקעים במכונה או במילים אחרות - אבנית. האבנית מצטברת סביב גוף החימום של המכונה או הצנרת הפנימית שלה וגורמת לפגיעה באפקטיביות ולבזבוז אנרגיה. ניתן למנוע הצטברות אבנית במכונה בקלות באמצעות שימוש במסיר אבנית ייעודי פעם בשלושה חודשים, על מנת לנקות את שאריות האבנית מהמכונה. כמו כן ניתן להוסיף למכונה תוסף מרכך מים.

בעיה מוכרת נוספת היא שבסיום הפעולה הבגדים נשארים ספוגי מים ואפשר ממש לראות מים שלא התנקזו החוצה בתחתית התוף. לבעיה זו יכולות להיות כמה סיבות:

א. גובה צינור המים: צינור המים הנכנסים צריך להיות גבוה יותר מאשר פתח הניקוז של המים היוצאים. אם אתם לא בטוחים שזה אכן המצב מוטב לפנות לחברה המספקת שרות למכונת כביסה או להזמין טכנאי תיקונים.

ב. סיבה נוספת להיקוות המים יכולה להיות סתימה בפילטר. במקרה זה נוכל לנקות בקלות את הפילטר של המכונה, והמכונה תחזור לפעול כמו שצריך. בחלקה התחתון של המכונה ישנו פנל מאורך, מסירים את הפנל כדי להגיע לפילטר הסגור בפקק. יש להוציא את הפקק. בשלב זה כל המים שהצטברו במכונה יישפכו החוצה ומומלץ להיערך מראש עם סמרטוטים. כאשר הפילטר נמצא בידכם הכניסו אצבע לבית המשאבה וחפשו שם גופים זרים. את הפילטר עצמו ניתן לנקות תחת זרם המים.

תקלה נוספת נפוצה מאוד היא סתימה במשאבה או באחד מהצינורות של המכונה. מכונת הכביסה לא תעבוד אם יש סתימה בצינור הניקוז או ביציאה מהתוף. במקרה זה נזדקק לעזרה מקצועית כדי לבצע פתיחה של הסתימה וניקוז של המים שהצטברו, פעולה שלא בהכרח נוכל לבצע לבד ורצוי להתייעץ עם חברה מקצועית המציעה שירות למכונת כביסה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה אהרונוביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה אהרונוביץ

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191997 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192952 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: מאיה אהרונוביץבניין ואחזקה - כללי12/06/191463 צפיות
כיצד לשמור על פעולתם של שערים חשמליים ופתרון תקלות עיקריות

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183262 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: מאיה אהרונוביץהריון ולידה13/02/147606 צפיות
על סוגים שונים של בדיקות הריון לאיתור תסמונת דאון

מאת: מאיה אהרונוביץתעשייה26/01/141355 צפיות
על החשיבות של גז טבעי מבחינה אסטרטגית

מאת: מאיה אהרונוביץדיני ירושה20/01/148088 צפיות
מה דינה של צוואה שאחד מיורשיה מעורב בעריכתה

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214253 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204389 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205290 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194176 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193449 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica