חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חניה בתל אביב: כבר לא משימה בלתי אפשרית

מאת: טלתחבורה ורכב - כללי16/01/20181025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש אנשים שיטענו שבלתי אפשרי למצוא חניה בתל אביב. לא תמיד מדובר במשימה פשוטה, זה נכון, אך עם מספר כלים שימושיים היא יכולה להיות נוחה פי כמה. כאשר ברור שאחוז המדרכות האפורות בעיר תל אביב הוא מינימלי עד בלתי קיים, וכשלא מעוניינים לחפש בנרות אחר חניון בתשלום - הפתרון הנוח ביותר הוא חנייה בצמוד למדרכות כחול לבן. חנייה זו אמנם כרוכה בתשלום, אך פיתוחים שונים בשנים האחרונות הופכים את הליך התשלום למהיר ולנוח משמעותית. כאן בדיוק צריך להתחיל לדבר על אפליקציית חניה מהנייד, אופציה שכל אדם המגיע לתל אביב (או נוהג בישראל באופן כללי) צריך לשמוע עליה.

היתרונות המגוונים של חניה בסלולר

הטלפון הסלולרי נחשב לאחד החברים הטובים ביותר של מי שמחפש חניה בתל אביב, כמו במקומות רבים אחרים על מפת ישראל. באמצעות שירותי חניה סלולרית ניתן לבצע את התשלום עבור החניה, הן בסמוך למדרכות כחול לבן והן בחניונים - בצורה מהירה ופשוטה במיוחד, תוך חיוג למענה הקולי בשירות או אפילו באמצעות האפליקציה הייעודית. החיוב ייעשה בהתאם לתעריפים שגובה עיריית תל אביב על החניה, בהתאם לאזור הספציפי, כאשר היתרון המשמעותי כאן הוא שמשלמים בדיוק על פרק הזמן בו חונים בפועל.

להבדיל מהתשלום מראש באמצעות מדחן (מכשיר שלאט לאט מוסר מהמדרכות), לדוגמא, אין צורך לנסות להעריך כמה זמן תימשך החניה - הערכות שמתבררות בלא מעט מצבים כבלתי נכונות. להבדיל מהתשלום באמצעות מדחן, אין כאן צורך לנסות ולאתר כסף קטן בסכום מדויק, או להתמודד עם מצבים מתסכלים בהם המדחן אינו מחזיר עודף (אין בזבוז כספים גדול מכך).

חלק מהשירותים המאפשרים חניה בנייד לוקחים את התחום מספר צעדים נוספים קדימה. אם בוחרים בתשלום שעתי על חנייה, ניתן לקבל תזכורות חינמיות למכשיר הסלולרי מספר דקות לפני שהחנייה מסתיימת, מה שכמובן בלתי אפשרי בתשלום ה"מסורתי" על החנייה. פיתוח משמעותי אחר שמסייע לחסוך כספים הוא כיבוי אוטומטי לחלוטין של החנייה בחלק מהשירותים, מה שמונע מצבים בהם שוכחים להפסיק אותה (וזה בהחלט עשוי לקרות. אנחנו בני אדם).

כל אלה הופכים את האמצעים הסלולריים השונים לדרך המועדפת לחנות בעיר הגדולה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183242 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183216 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183245 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182248 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/181997 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181545 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181175 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213551 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204141 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205061 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192536 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181354 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181313 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181517 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica