חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכינים יין לבד

זה לגמרי לא ברור מאליו כי יין מגיע אל האנשים בצורה כה מגוונת ועם שלל של טעמים שיכולים להתאים לכל סוג של חיך בצורה פרטנית כמעט. ענף היין הוא כזה אשר קיים מאז שהאדם הכיר לעצמו את השיכר, ועם הזמן שחולף לו אנשים כבר יודעים ללמוד ולהכיר את הטעם האישי שלהם ביין בעולם שכולל הרבה מאוד סוגים של יינות שמאפשרים להתאים את היין אל כל סוג של מנה ושעה.

דבר אחד נוסף התפתח לו עם הזמן בכל הנוגע אל עשייה עצמאית של מוצר תעשייתי, וזה הרצון להכין בצורה עצמית את היין עם רכישה של מיכלי נירוסטה שבהם מעבירים את היין את התהליך של התסיסה עד להיותו מוכן לשתייה.


איך מייצרים יין בבית

להכין יין מצריך הרבה מאוד סבלנות וגם השקעה כספית לא קטנה. צריכים למצוא את המקום השקט הזה שבו יכולים ליהנות מכל שלב ושלב שבו היין נמצא, ולצד למידה של כל השלבים הנדרשים בצורה מפורטת יכולים להיכנס אל עולם מאוד מסקרן שהשכר שלו הוא יין שנעשה בצורה עצמית לצריכה פרטית בלבד.

זה כמעט מדהים לחשוב כי הכל מתחיל מבציר של ענבים מסוג נבחר, אבל זה כל סוד הקסם של יין וכיצד שכל אחד יכול לפרש לעצמו את התרכובת שאיתה הוא מכין לעצמו את היין שהוא הכי אהב. השימוש עם מיכלי תסיסה הוא הכרחי עבור השלב של התסיסה ולאחר מכן רצוי כי גם יהיה מיכל ייעודי עבור תהליך של היישון ועד לזמן שבו יכולים להעביר את היין המוכן אל בקבוקים בתהליך של ביקבוק שעבורו צריכים גם כמה בקבוקים ייעודיים שבהם יכולים להניח את כמות היין המוכן בצורה נאותה .

 



תגיות המאמר: מיכלי נירוסטה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205287 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205204 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205507 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205598 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195912 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196117 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica