חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרופסור יהודה אדלר – תזכרו את השם

התקף לב היא אחת מסיבות המוות השכיחות ביותר בגילאים מבוגרים, אם לא השכיחה ביותר. במעמדו זה, זוכה הנושא של התקפי לב לסיקור נרחב בציבור, סביב האופן בו ניתן להתגונן מפני התקפי לב, תזונה בריאה, נושא של תורשה וגנטיקה, פעילות גופנית וכן הלאה. יחד עם זאת, כפי שמסביר פרופסור יהודה אדלר, הלב הוא איבר מורכב שכולל בתוכו שורה ארוכה של רקמות מסוגים שונים, כשכל פגיעה ברקמות אלה עלולה להוביל לפגיעה משמעותית באיכות החיים של הסובל ממנה, ואף למוות שלא בצורה של התקף לב. מחלות קרום הלב ושריר הלב היא דוגמא קלאסית לבעיות לב שאינן נהנות ממודעות גבוהה של הציבור לגביהן, אך הסובלים מהן יכולים להעיד על כך שמדובר במחלות לא פחות קשות מבעיות שעלולות בדרך כלל להוביל להתקף לב.

רחוק ממודעות הציבור, אך פועל ללא לאות לפיתוח אפשרויות הטיפול

בין שאנו אוהבים את זה ובין שלא, רמת השכיחות של מחלה מסוימת ורמת המודעות של הציבור לאותה מחלה, משפיעות מאוד גם על מעורבותם של גופי מחקר במציאת פתרונות ותרופות לאותה מחלה. זאת בדיוק הסיבה שכיום קיימים שורה ארוכה של פתרונות מניעתיים וטיפוליים למחלות לב הקשורות בהתקפי לב, מה שלא ניתן לומר על מחלות קרום הלב ושריר הלב. יחד עם זאת, לחלוטין לא מדובר בנושא מוזנח, ואם אי פעם חס וחלילה, תחלו במחלת קרום הלב או שריר הלב, תוכלו להיות בטוחים שקיים מאגר לא קטן של ידע לגבי מחלות אלה, ופרוצדורות טיפוליות שמאפשרות התמודדות אפקטיבית עם מחלות אלה, בין היתר בזכות אנשים כדוגמת פרפסור יהודה אדלר שהקדיש את חייו המקצועיים להתמחות בתחום זה ופיתוח שיטות טיפוליות אפקטיביות.

קרדיולוג בכיר בעל שם ורקורד עשיר של תפקידי ניהול והובלה

יהודה אדלר הוא קרדיולוג בכיר, המשמש בשורה של תפקידים בכירים בענף הבריאות והרפואה הישראלי. בין היתר, שימש אדלר כמנהל המקצועות הרפואיים ומנהל פרויקט תלפיות בבית החולים שיבא תל השומר. לאורך קריירת הרפואה שלו, מילא אדלר שורה של תפקידים בכירים בבתי חולים שונים ברחבי הארץ, במועצות מנהלים ובהנהלות הבכירות של ארגוני רפואה ובריאות בישראל. בנוסף לכך, זוכה אדלר להכרה מקצועית יוצאת דופן בזירה הגלובלית של ענף הקרדיולוגיה, ואף מונה לתפקיד יו"ר מחלות קרום הלב ושריר הלב באיגוד הקרדיולוגיה האירופאי. את שמו יצר אדלר לאורך שנים של הובלת תחום המחקר ופיתוח הטיפולים במחלות קרום הלב ושריר הלב, ובין היתר הפך למרצה מבוקש, המוזמן לכנסים מקצועיים של ענף הקרדיולוגיה בכל רחבי העולם. רק לאחרונה, הרצה אדלר בכנס הקרדיולוגיה הבינלאומי, שנערך בסרביה, בו הרצה על ההתוויות העולמיות החדשות לטיפול במחלות קרום הלב ושריר הלב, התוויות שאותן גיבש בעצמו, ואשר הפכו לסטנדרט המיושם על ידי קרדיולוגים בכירים מכל רחבי העולם.

מטפל בכולם – מקטן ועד גדול, בארץ ובעולם כולו

את יהודה אדלר לא תוכלו למצוא מעל מיטת הניתוחים, אך את הידע והפרוצדורות שמיישמים אותם מנתחים, תוכלו בהחלט לייחס במקרים רבים, לפירות פעילותו המחקרית של אדלר. בשנים האחרונות, סייע אדלר לשחקן הכדורגל הספרדי, שחקן ריאל מדריד ונבחרת ספרד בכדורגל, קרבחל, להתמודד עם מחלת קרום הלב שהפריעה לו מאוד להתקדם בעולם הכדורגל. במסגרת טיפול שנתן לו פרופסור יהודה אדלר עם ליווי אישי ומקצועי צמוד, הצליח קרבחל לחזור אל כר הדשא, ולקחת חלק במפעלי הכדורגל הבכירים ביותר בעולם. יחד עם זאת, כדאי לזכור שאת רוב זמנו מקדיש אדלר לטיפול באנשים מן השורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222796 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201249 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201236 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205517 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201193 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201460 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201034 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223124 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213628 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201739 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201510 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201781 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201499 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191973 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica