חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צבע לכל משימה

מאת: רוני הכהןשיפוצים13/01/20191118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צביעה היא חלק בלתי נפרד מהעולם הזה של פריטים למכירה אצל הצרכן, כאשר ישנה פעולה של צביעה שמתבצעת על ידי הצרכן עצמו יש פעולה של צביעה אשר מתבצעת על ידי מפעל שבו מכינים אלפי פריטים בכל פעם מחדש, כולל השלב הזה של הצביעה.

השלב של בחירת הצבע הוא כזה אשר חשוב מאוד לבצע בצורה נכונה, כשאר צבע הוא הרבה יותר מאשר גוון מועדף, אלא שורה ארוכה של תכונות שקיימות שמהן זה מומלץ לבצע את הבחירה של צבע אחד מבין מגוון רחב של צבעים שקיימים בחנות צבע אחת.

אנשים שאר כבר מכירים את העולם הזה על בוריו, יודעים היטב את הכמות וכיצד לנווט בתוכה, ואחרים לומדים על בשרם כי המיון של הכמות נעשה לפי שני שלבים בסיסיים טרם האקט של הרכישה.


איך יודעים איזה צבע לבחור

החומר – כאשר מגיעים אל חנות של צבעים יכולים להידהם מן הכמות של הצבעים אשר קיימת שם, בייחוד כשאר זו חנות של צבעים בלבד, ולא כזו אשר כוללת גם צבעים בין כל יתר המוצרים שקיימים לשימוש הצרכן. הצבעים נמצאים על גבי מדפים ולרוב מחולקים לפי נושא מסוים, וכך יכולים להתחיל את החיפוש אחר מדף שבו הצביעה היא לפי החומר שאותו מבקשים לצבוע שיכול להיות עץ, מתכת, בטון וקיר על סוגיו.

השימוש – לאחר שמבינים איזה סוג של חומר מתכוונים לצבוע, צריכים להבין את סוג השימוש שקיים עבור החומר הזה שאותו מתכוונים לצבוע. יש כאלה אשר צובעים רצפה שעליה יש תנועה של כלי רכב, כאלה אשר צובעים שולחן העשוי מעץ וכאלה אשר צובעים קיר שנמצא בחדר של אמבטיה. השימוש באותו חומר צבוע מכריע את הכף של הבחירה ומקצר את הזמן הזה של ההחלטה לפי התכונה של כל צבע בצורה שונה.

 



תגיות המאמר: צבעים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213558 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213802 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213933 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica