חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילוף כלבים מקצועי – חינוך של בן בית נוסף במשפחה

מאת: SEOnetoאילוף בעלי חיים07/01/20101801 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל כלב חדש שנכנס לביתנו הוא בעצם בן בית חדש למשפחה, בין אם הוא גור ובין אם הוא בוגר עדיין הוא בין יושבי הבית והופך חלק בלתי נפרד מיושבי המשפחה. כאשר נולד תינוק חדש במשפחה אנחנו קודם כל קוראים לו בשם ואז מתחילים להראות לו את דרכי החינוך של הבית שיידע איך להתנהג, אותו דבר היום חשוב מאוד לעשות עם הכלב שלנו.

אילוף כלבים מקצועי בעצם לוקח אותנו למקום בו אנחנו נרגיש בטוחים עם הכלב שלנו לא משנה באיזה הקשר, בין אם זה ללכת איתו ברחוב ללא חגורה מה שהופך מאוד מסוכן כאשר הכלב לא מאולף וגרוע מכך ככלב בוגר, דבר נוסף שאילוף כלבים נותן לנו הינו הרעיון של ביטחון בתוך המשפחה, יותר ויותר חדשות משמיעות רעשים סובב כלבים אשר לא מחונכים כמו שצריך וגורמים לנשיכות בתוך המשפחה, תקיפות בתוך המשפחה הם פעולות מסוכנות ומפחידות אנשים מלקחת כלב חדש לביתם.

אילוף כלבים בצורה מקצועית מחייבת אותנו להישמע עד כמאת האחוזים למאלף הכלבים שלנו, לדעת שיש מישהו שמסביר לנו בדיוק מה לעשות ואיך לעשות וכמובן מתי! רבים עוזבים את הנושא של אילוף כלבים באמצע מחשש לפירוק בין המשפחה ולכלב, כלב אמור להישמע לנו אבל לא אמור להיות עבד, אנחנו צריכים לדעת איך לגרום לכלב להבין אותנו ולא לגרום לו להישמע כפקודה.

ברגע שנבין מהו אילוף כלבים מקצועי נבין באמת איך הכלב נשמע לנו, כי הרי האילוף לא אמור לשעבד את הכלב למשפחה אלא בסך הכול לקרב אותו בצורה שכזו שתגרום לו להבין את משמעות הבקשות שלנו, בין אם זה לשבת בכדי לקבל אוכל בצורה טובה וממושמעת, בין אם זה לא להפריע לאנשי הבית כאשר יושבים לאכול ארוחת הערב והכי חשוב לנו לגרום לכלב להבין שאסור לשחק עם הילדים בבית במידה והם עדיין קטנים, בשביל כך ישנם צעצועים. אילוף כלבים הוא בסך הכול לקרב בין המשפחה ולבין הכלב, לדעת להבין אחד את השני ולא להפוך עבדים אחד של השני, ככל שנבין זאת יותר טוב - כך נגרום לכלב להרגיש בן בית וחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131074 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131210 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131239 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131120 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131225 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131122 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131055 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205644 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165748 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158047 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132537 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132292 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131966 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica