חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגשים חשובים לבחירת תקליטן

מאת: יורי פוחצ'בסקיתקליטנים10/01/2010959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל אירוע גדול, המוזיקה משחקת תפקיד חשוב. היא משפיעה על האווירה, מפעילה את האורחים ומסוגלת להפוך כל אירוע מנומנם לערב מהסרטים. האדם האוחז בשרביט המנצחים במהלך הערב הזה הוא התקליטן שלכם, וחשוב לדעת איך לבחור אותו.

מחפשים תקליטן לבר מצווה? למה חשוב לשים לב ועל מה להקפיד? במה שונה תפקיד התקליטן בבר מצווה או בת מצווה, מתפקידו של התקליטן בחתונה?

- אמנם גם חתונה וגם בר מצווה שניהם אירועים גדולים ומרגשים, שבהם רשימת המוזמנים כמעט זהה. אך ההבדלים העיקריים שמשפיעים על הסגנון המוזיקלי בין שני האירועים הם מהות האירוע (איחוד רומנטי מול טקס מעבר לבגרות), ומי שלכבודו האירוע נערך.

- אם בחתונה מרבית המשתתפים שייכם למחנה החברים של בני הזוג, אזי עיקר הרוקדים הם בשנות העשרים והשלושים של חייהם. בהתאם לכך מושפעת גם בחירת המוזיקה, אשר פונה לקהל בגילאים הללו.

- בבר ובת מצווה משתתפים הן חברים רבים של חתן או כלת השמחה, בשנות העשרה המוקדמות של חייהם, ועמם גם קרובי משפחה מבוגרים בהרבה. הילדים נוטים לרקוד פחות, ולכן חשוב לבחור מספר שירים שיפנו אליהם. אך עיקר מוזיקה צריכה לפנות לטעמם של המבוגרים דווקא, ולכן חשוב לבחור בקלאסיקות מכל הזמנים.

- בעת בחירת השירים והסגנונות המועדפים תקליטן לחתונות יושב עם בני הזוג בלבד, אך כאשר מדובר בבר מצווה, לכל המשפחה יש מה לומר בנושא. לכן חשוב לבחור תקליטן סבלני, אשר מבין את טעמכם ומסוגל ליצור רשימת שירים שתקלע לדרישות של כולם.

- מציאת תקליטן היא תהליך לא פשוט, ובהחלט יש הרבה מאוד נותני שירותים בתחום שמהם צריך לבחור את האחד והיחיד. כמו בכל המקרים האחרים, תמיד עדיף לבחור תקליטן דרך המלצות של אנשים הקרובים אליכם. קבעו עמו פגישה, תראו אם יש כימיה, ואם הכל מתנהל כמו שצריך, תוכלו לסגור חוזה.

התקליטן הוא האדם המשפיע ביותר על אווירת האירוע, וכדי להפוך את הערב שלכם לאירוע מנצח, צריך לעשות את הבחירה בצורה חכמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי

מאת: יורי פוחצ'בסקימסיבות רווקים ורווקות12/04/101478 צפיות
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

מאת: יורי פוחצ'בסקיבגרויות12/04/101371 צפיות
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101437 צפיות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101452 צפיות
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101114 צפיות
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101175 צפיות
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג12/04/101184 צפיות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204593 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171513 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161622 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152372 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142634 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145027 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137884 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica