חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיטרות , תופים , פסנתרים

מאת: Nirit Shalomמוסיקה11/01/2010910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיעורים המערבים לימודי פסנתר למתחילים צריכים לכלול הקדמה לקריאה והבנה של תווים , אקורדים , וכיצד להבין תווים הפסנתר הוא לא כמו כל הכלים האחרים והוא נשמע מצוין גם בפני עצמו וגם כשהוא מנגן כחלק מקבוצת כלים אחרים . הצלילים האינטנסיביים של הפסנתרים שובים את הקהל עם הצלילים שגורמים להם לרגיעה ולשלווה.


מוסיקאים שחוברים ביחד תמיד חוקרים את העולם בדרכים חדשות עבור מתחילים , בין אם זאת חווית הנגינה הראשונה שלהם בנגינה על פסנתר , או רק תזכורת של כישורים נשכחים – שיעורי פסנתר למתחילים היא דרך נהדרת לשיפור הכישורים בנגינה על הפסנתר.

המקום הפופולארי ביותר בו ניתן למצוא שיעורי פסנתר למתחילם הוא בדרך כלל התיכון או הקולג’ המקומי במחלקת המוסיקה שלו. לעיתים  , המדריכים יציעו שיעורים פרטיים בנגינה לאנשים שאינם סטודנטים מן המניין באותם מוסדות לסטודנטים מצד שני , יהיו בחירות רבות בין תוכניות הלימודים המוסקליות השונות. מצד שני , ביקור מהיר בחנות המוסיקה המקומית יכולה להוביל לכמה מורים מקומיים.

כאשר לוקחים שיעור פסנתרים למתחילים זה חשוב מאוד לבחור את המורה הטוב ביותר , על ידי הערכת הניסיון של אותו מורה  , הרקע החינוכי שלו והישגיו . מורה איכותי יחזיק בתואר לימודים בנושא המוסיקה ממוסד מוכר כלשהוא ויהיה מוכן לעבור ראיון בקשר לכישוריו ועברו המוסיקלי , דרישות חופשיות , אורך השיעורים  ,  מדיניות לגבי החסרת שיעורים וכו’ אם לוח הזמנים של אותו המורה הוא עמוס במיוחד , הוא אולי ירצה לקבל את עזרתו של מורה פרטי נוסף. שיעורי מוסיקה קבוצתיים , בין אם יהיה מדובר על שיעור , גיטרה , תופים , או שיעורי נגינה בגיטרה קלאסית יהיו פחות גמישים בנוגע ללוחות הזמנים של כל תלמיד ותלמיד , זה לא אומר ששיעורים קבוצתיים הם לא פתרון טוב  עבור אנשים המחפשים שיעורי פסנתרים , גיטרות או שאר שיעורי מוסיקה עבור מתחילים . אך כמובן שמורים פרטיים עדיפים עבור אנשים שיש להם לוח זמנים עמוס ולא צפוי במיוחד .
אולי הדרך הטובה ביותר והכיפית ביותר ללמוד נגינה על פסנתרים , תופים או גיטרה היא על ידי פשוט להחיל לנגן ולקלוט על הדרך…  אז אל תפחד ללכת סולו עד שתרגיש בנוח עם הקלידים או המיתרים או התופים . הדרכה מקצועית היא נחשקת ביותר אך אין שום פסול עם קצת אימון לפני שנרשמים לכיתה , למעשה , ככל שתהיה מנוסה יותר בנגינה על הכלים שעליהם אתה רוצה ללמוד כך תהיה מהר יותר בדרכך לקבל פרסים על הנגינה שלך בתחרויות המובחרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112746 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101242 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101452 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101698 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204815 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205287 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205291 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195938 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193572 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193526 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193807 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica