חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בורסה ושוק ההון

מאת: קידום אתרים ask4webשוק ההון12/01/20101010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בורסה

יודעים מהי בורסה, מיהם השחקנים בה וכיצד היא פועלת? רוצים לעשות צעד נוסף בדרך להשתתפות בחגיגה אך לא יודעים כיצד? אל חשש, בשביל זה אנחנו פה ובמאמר זה ננסה להסביר ולתת לכם טיפים כיצד לבצע מסחר זהיר בבורסה גם אם לא התנסיתם בכך מעולם, וגם אם אין לכם כמה מיליונים פנויים בבנק. בורסה היא מקום בו הזדמנויות צצות ללא הרף, ועל ידי ניתוח נכון ומהיר של המצב תוכלו גם אתם להכות את השוק ולגרוף רווחים. הצעד הראשון על מנת לעשות זאת הוא להכיר היטב את המכשירים הפיננסיים השונים הנסחרים בבורסה, לדעת כיצד מתנהג כל אחד מהם, להכיר את הסיכונים הכרוכים בכל אחד מהם ולהתחיל להיכנס למסחר באופן איטי וזהיר.

מסחר בבורסה – איך זה עובד?

הצעד הראשון שאתם צריכים לעשות על מנת להתחיל ולסחור בבורסה הוא לבחור באמצעות מי אתם עושים זאת. אינכם יכולים למכור ולקנות מניות בבורסה באופן ישיר, ועל מנת לעשות זאת אתם חייבים לעבור דרך שליחים המכונים ברוקרים. הברוקרים יכולים להיות עובדי הבנק או עובדיו של בית השקעות אחר, והם אלו המבצעים בשמכם את פעולות הקניה והמכירה בבורסה כאשר את שכרם הם מרוויחים מעמלות המשולמות להם בעבור כל פעולה. אינכם חייבים לסחור באמצעות הבנק בו מתנהל חשבונכם ומומלץ בחום להשוות את גובה העמלות ואת השירותים הנלווים השונים בין הבנקים ובין בתי השקעות על מנת שתוכלו לבחור את המתאים והכדאי לכם ביותר.

את העמלות והעלויות הנלוות הנוספות, כגון- דמי ניהול קבועים לתיק, עליכם לקחת בחשבון כאשר אתם מבצעים חישובים לגבי כדאיות עסקה מסוימת. קחו בחשבון שעמלות אלו יכולות להפוך עסקה כדאית לעסקה שאינה כדאית, ומבלי לקחת אותן בחשבון קל לטעות בכך.

המסחר בבורסה מתבצע במספר שלבים במהלך היום, כאשר בפתיחת ובסגירת יום המסחר מתבצע מסחר בשער אחיד, ובמהלך היום מתבצע מסחר ברצף. כך לדוגמא, בפתיחת יום המסחר תתבצע קניה ומכירה של מניה X במחיר זהה לכל העסקאות השווה לשער הנעילה של המניה ביום האתמול. במהלך יום המסחר מוזרמות הוראות קניה ומכירה, כאשר מפגש ביניהן יוצר עסקה, וכל עסקה מתבצעת בשער שונה.

בורסה - כל ההתחלות קשות...

גם אם כבר נדמה לכם שאתם יודעים הרבה מרוב שיטוטים וחיפושים באינטרנט, אל תטעו לחשוב שאתם כבר סוחרים מנוסים. ידע הוא דבר אחד וניסיון הוא דבר אחר, ועכשיו הגיעה העת להתחיל ולצבור ניסיון על סמך הידע שרכשתם. בשלב צבירת הניסיון עליכם לנקוט משנה זהירות, לסכן סכומי כסף קטנים בלבד וללמוד מכל הצלחה ומכל כישלון את הגורמים שהביאו אליו וכיצד ניתן לשחזר אותם או להימנע מהם בעתיד. אתרים רבים מאפשרים לכם גם מסחר וירטואלי, בו אתם בונים תיק מניות ומבצעים בו פעולות באופן וירטואלי מבלי להשקיע כסף אמיתי, עוד אופציה טובה לרכוש ניסיון התחלתי ולהבין כיצד הדברים עובדים.

בכדי לסייע לכם לצלוח את תקופת הניסיון הזו בשלום ריכזנו עבורכם כמה כללי בזק מסוחרים מנוסים-

1.      גם המשקיעים הגדולים ביותר לפעמים מפסידים, וגם הקטנים ביותר לפעמים מרוויחים. אל תתנו להצלחות או לכישלונות להשפיע על הביטחון העצמי שלכם והשתדלו ללמוד מהם כמה שיותר.

2.      בדקו תמיד את האפיקים האלטרנטיביים לבורסה ואל תיכנסו לבורסה בכל מחיר.

3.      דעו מהם גבולות ההפסד שלכם, בדקו כיצד יראה התיק שלכם בעקבות מצב בלתי צפוי ובמידת הצורך הגנו עליו מבעוד מועד.

4.      הימנעו בשלבים הראשונים מלסחור באופציות, וגשו לכך רק כאשר אתם מבינים היטב מהו השוני בינם ובין ניירות ערך אחרים.

5.      משקיעים מנוסים אומרים כי ההצלחה בבורסה תלויה בשלושה גורמים- תזמון, תזמון ותזמון. דעו מתי להיכנס ודעו מתי לצאת וכבר עשיתם את עיקר העבודה.

 



תגיות המאמר: בורסה, מסחר בבורסה, מניות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:
פאר אנפון- מספקים תיבת דואר , מערכות אינטרקום ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים ask4web

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214079 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193458 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193244 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910540 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193001 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182841 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181754 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica