חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלפות קישורים; חובה לכל אתר מקודם

מאת: nirקידום אתרים21/09/20211702 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן  והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און  ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים.

החלפת קישורים דרך נוספת לקידום אתרים, כבר דיי ותיקה ברשת עם שדרוגים לא מעטים ואין ספור רעיונות  להטביע אותם במקומות הנכונים. אם לנו מזון לנשמה זה מתוקים וחיים טובים, מזונו של גוגל פרט לתכנים בחלקו הגדול הוא הקישורים.

החלפת קישורים עם אתרים אחרים הינה אחת הפעולות החשובות ביותר לצורך קידום אתרים. מרובה תפסת לא תפסת אינו רלוונטי במקרה של גוגל. להיפך ככול שתרבו תיתפסו. ריבוי קישורים שיפנו לאתר כלשהו יגרום להבנה של מנועי החיפוש שהאתר מומלץ ובעל איכויות . הדירוג ידורג במעלה הדפים ובהתאם למה שכיוונתם.

אתרים מצויינים לחלפנות קישורים לא כל מי שמציע לכם להחליף קישורים יספק רלוונטיות עבורכם. לכן עליכם לבחור בקפידה אתרים רלוונטיים וכאלו שיהיו מצוינים  בדרך להחלפת קישורים. הזיהוי הנכון של אתרים אלו על פי שלבים מסוימים שעליכם לבדוק ורק אחר כך ליצור את שיתוף הפעולה הרצוי באמצעות הקישור.
  • דומיין - חשיבות וותק דומיין יהווה עבורכם פרמטר חיוני לבדיקה לצורך החלפת קישורים , אל תהססו לבדוק כמה זמן הוא קיים ברשת.
  • אתר שמשקיע ביצירת דפים הוא עוד ניסיון עבורכם לאתר אתר איכותי
  • תכנים והרבה הרי זה משובח - בדקו גם אותם וכמה מהם יש באתר.
  • אם כבר עסקינן בקישורים - בדקו גם אותם ומה הכמות מהם שנמצאת בתוך האתר ובעמודיו, עם דגש על עמוד הבית שבדרך כלל מהווה העמוד הראשי.
  • ריבוי קישורים בדפים הראשיים לא מסמנים על איכות ולכן לא מומלץ לבחור אתר כזה
  • רלוונטיות רבותיי תמיד משתלמת ונכונה עבור האתר שלכם - לכן בדקו האם האתר מספק שירותים ומוצרים או כול נושא אחר שדומה לשירותים של האתר שלכם ולתחומכם. אתר שמוכר שירותים פסיכולוגיים לא מתאים להחלפת קישורים עם אתר שמוכר הלבשה תחתונה וכדומה.

כך גם לגבי אתרים בשפות שונות - החלפת קישורים מומלצת עם אתרים בעלי אותה שפה.

 



תגיות המאמר: החלפת קישורים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech.com שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל קידום אתרים אורגני בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nir

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213537 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213121 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213475 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213487 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213412 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

מאת: רועי כץקידום אתרים16/11/161952 צפיות
בונים אתר עם מערכת מיוחדת , אשר מציעות אחסון של האתר בקרב הפלטפורמה שלהם, בנייה ועיצוב של האתר באמצעים בסיסיים פשוטים , ככה ש כל בעל עסק יכול לבנות לעצמו אתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica