חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תופעת האקנה חולפת לרוב ולעיתים רחוקות יש צורך בטיפול רפואי

מאת: איציק בןטיפול בעור18/01/2010905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אקנה זו לא מחלה

על פי סקר שנערך לאחרונה בארצות הברית, למעלה מ-84 אחוז מהצעירים סובלים במידה מסוימת מאקנה או כפי שזה מכונה בלשון העם, פצעי בגרות. לא רק צעירים סובלים מהתופעה אלא גם אנשים כמעט בכל גיל, אם כי פחות. לרוב אין צורך לגשת ולקבל טיפולים אסתטיים, מאחר וברוב רובם של המקרים, הבעיה היא קלה וחולפת תוך זמן קצר, בתום ההתגרות, אולם הבעיה היא לא בעיית העור, אלא בעיה יותר פסיכולוגית.

לאקנה יש ארבעה גורמים עיקריים:

ההורמונים האנדרוגניים גורמים  להגדלת יצור שומן בבלוטות החלב. הדבר גורם להצטברות תאי עור מתים ועקב כך נגרמת סתימת בלוטות החלב ונוצרים קומדונים שחורים ולבנים

התרבות חיידקים  בבלוטות  החלב המוגדלות  דבר אשר גורם לתגובה דלקתית ועקב כך מופיע על העור אודם, נפיחות וכאבים בפצע.

קרע בבלוטות החלב גורם להתגברות התגובה הדלקתית ועל העור יופיעו פצעים מוגדלים

וגורם רביעי הוא כאשר האקנה אינו מטופל דבר אשר עלול לגרור היווצרות רקמה צלקתית סביב הפצע, דבר אשר עלול לגרום לצלקות ואז יש צורך לגשת למרפאה אשר מספקת טיפולים אסתטיים בלייזר

חשוב להבהיר כי אקנה אינה מחלה וכאשר התופעה מופיעה על הפנים, אם זה לא חמור, אין צורך לנקוט באמצעים מיוחדים, אלא רק אם הדבר מפריע מבחינה פסיכולוגית

כאשר מבחינים בהופעת אקנה באופן אישי או אצל מישהו מהמשפחה, לא צריך להיכנס לפאניקה. (ככלל, לחץ אינו גורם לאקנה). מומלץ להישאר רגועים ולבצע הכנה רגשית כדי להתמודד עם העניין,הערות, אולי אפילו הצקות.

ישנן חברות קוסמטיקה המשווקות מוצרים המכסים את הפצעונים, אולם הדבר לא מומלץ מאחר וחומרים אלו חוסמים את נקבוביות העור בעוד שהעור צריך להשיל תאים מתים באופן טבעי.

ישנם מוצרים קוסמטיים המסיעים להסרת שומן.

חשוב לשטוף את העור פעמיים ביום, בבוקר ובערב ולהשתמש בסבון ותחליבי רחצה אשר לא מגרים את העור. אין לשפשף את העור יתר על המידה.

טיפול בקרם המעודד את העור להשיל את השכבה העליונה של התאים המתים הוא אפשרי. ניתן למצוא תכשירים כאלו בכל בית מרקחת.

במקרה של אקנה חמור ניתן להשתמש באקוטן, תרופה יעילה במיוחד המצליחה לטפל באקנה היטב, אולם לתרופה יש תופעות לוואי. התרופה אסורה לנשים בהריון.

במרפאות מתמחות במגוון טיפולים אסתטיים ניתן לקבל יעוץ וטיפול בנושא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק בן

מאת: איציק בןיחסי ציבור18/01/101097 צפיות
פעילות יחסי ציבור הינה ביסודה אמנות ומדע של כינון היחסים בין ארגונים ובין קהלי היעד שלהם. תפקידם של יחסי הציבור הוא לסייע לעסקים לחזק את הקשרים עם הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאלים. פעילות יחסי ציבור כוללת כרוכה ניטור והערכת עמדות הציבור תוך שמירה על הבנה בין הארגון לבין הציבור "שלו". מטרת יחסי הציבור היא לשפר את ערוצי התקשורת וליצור דרכים חדשות להעברת המידע אל קהלי היעד.

מאת: איציק בןקידום אתרים18/01/10954 צפיות
בשנים האחרונות תחום קידום אתרים הפך לנפוץ כל כך עד שנדמה שכל ילד מניח על ראשו הכובע עליו הכותרת – אני יודע לקדם אתרים ומתחיל אף לחפש לקוחות בתחום ובעצם, מדוע לא? על פניו נדמה כי תורת קידום האתרים אינה מסובכת במיוחד. צריך לדעת לשפר ולכתוב היטב את תגיות המפתח – כותרת, תיאור ומילות מפתח (שגוגל הודיעו לאחרונה באופן חצי רשמי שהם כבר לא מתייחסים אליהן), לארגן היטב את העמוד המקודם בכותרת, כותרת המשנה, לוודא פיזור מילים נכון ו... להביא כמה שיותר קישורים

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187513 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172292 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151824 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica