חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים - דרוש טכנאי עם ניסיון

מאת: איציק בןקידום אתרים18/01/2010955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות תחום קידום אתרים הפך לנפוץ כל כך עד שנדמה שכל ילד מניח על ראשו הכובע עליו הכותרת - אני יודע לקדם אתרים ומתחיל אף לחפש לקוחות בתחום ובעצם, מדוע לא?

על פניו נדמה כי תורת קידום האתרים אינה מסובכת במיוחד. צריך לדעת לשפר ולכתוב היטב את תגיות המפתח - כותרת, תיאור ומילות מפתח (שגוגל הודיעו לאחרונה באופן חצי רשמי שהם כבר לא מתייחסים אליהן), לארגן היטב את העמוד המקודם בכותרת, כותרת המשנה, לוודא פיזור מילים נכון ו... להביא כמה שיותר קישורים אם על ידי החלפת קישורים עם אתרים אחרים, אם על ידי פרסום מאמרים כמו באתר זה ואם על ידי כתיבת בלוגים ברחבי הרשת.

סביר להניח שמי שיעשה את הדברים הנ"ל בדרך המיטבית יצליח לבצע קידום אתרים באופן סביר לחלוטין, להגיע לשולי התחרות ואולי אף להביא את האתרים המקודמים במילים וביטויים לא תחרותיים במיוחד אל העמוד הראשון.

קידום אתרים, כמו בכל תחום, הוא לרוב 90% טכניקה ועוד 10% מיומנות. כאמור, ברוב המקרים הטכניקה עשויה להספיק, אולם כאשר מדובר במקרה "בעייתי" או בתחום קידום האתרים, במילים וביטויים תחרותיים במיוחד, כאן אמורים לבוא לידי ביטוי המקצועיות והניסיון של המומחה.

מקצועיות זו נרכשת בהרבה שעות של מחקר, קריאה מרובה, החלפת מידע עם אנשי מקצוע נוספים, ניטור השינויים שגוגל מכניסה באלגוריתמים שלה ואולי הכי חשוב, ביצוע מתמיד של ניסויים ורכישת ניסיון מצטבר.

כמו בכל מקצוע, כך גם בתחום קידום אתרים, הניואנסים הדקים הם אלו שעושים את ההבדל - הם אלו שמבדילים בין טכנאי למקצוען, בין זה שיודע לבצע את העבודה לבין המומחה.

כאשר לקוח מתעניין באשר לחברת קידום אתרים, הוא מפעיל מספר שיקולים: המלצות, התרשמות אישית ומקצועית מהחברה/איש מקצוע, מחיר וכן הלאה. מומלץ לו גם לבדוק עד כמה המילים והביטויים עמן הוא רוצה להופיע גבוה ככל הניתן עם האתר שלו הן תחרותיות ולנסות ולהתרשם האם אותו איש מקצוע, האם אותו מקדם אתרים אכן הוא טכנאי או מומחה. לפעמים לא צריך מומחה, אבל לפעמים כן.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים, SEO, קידום, ניסוי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק בן

מאת: איציק בןיחסי ציבור18/01/101099 צפיות
פעילות יחסי ציבור הינה ביסודה אמנות ומדע של כינון היחסים בין ארגונים ובין קהלי היעד שלהם. תפקידם של יחסי הציבור הוא לסייע לעסקים לחזק את הקשרים עם הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאלים. פעילות יחסי ציבור כוללת כרוכה ניטור והערכת עמדות הציבור תוך שמירה על הבנה בין הארגון לבין הציבור "שלו". מטרת יחסי הציבור היא לשפר את ערוצי התקשורת וליצור דרכים חדשות להעברת המידע אל קהלי היעד.

מאת: איציק בןטיפול בעור18/01/10909 צפיות
פצעי הבגרות, האקנה מופיעים לרוב בגיל ההתבגרות ובאופן קל. למעלה מ-80 אחוז מהצעירים האמריקאים סובלים מהתופעה הזו.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213418 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211706 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172901 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172644 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica