חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי חוויית ספא איכותית

מאת: שגיאיופי וטיפוח - כללי19/01/2010908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוויית ספא אמיתית
האם אתם מעוניינים בחוויית ספא אמיתית ואיכותית הכוללים טיפולי ספא מגוונים?
מובן שחוויית ספא איכותית אינה רק התרשמות שטחית ממקום בעל חדרים יפים ומעוצבים או הכוללים טיפולי ספא בסאונה או ג'קוזי, לא לזה הכוונה.
הדרך הראשונה להבחין האם אתם הולכים להנות מחווית ספא איכותית הכוללים טיפולי ספא מיוחדים היא לשים לב האם אתם ושאר הלקוחות יכולים להנות מחוויית ספא מיוחדת.
הביטו סביבכם והתרשמו האם כל עובדי המכון מתייחסים באופן אישי ומקצועי למטופלים שלהם.

להלן, מספר דגשים התורמים לאפיון נכון של מכון ספא איכותי:

1. המטפל או התראפיסט אמורים להיות מקצועי, אדיב, נעים ולבוש היטב ונקי.

2. טיפול הספא שנקבע לכם אמור להתחיל בזמן. מחובת המטפל או התראפיסט לשטוף את ידיו לפני שהוא נוגע בגופכם.

3. המטפל אמור לעקוב אחר שיחתכם ולדעת מה לומר במהלך טיפול הספא ; דיבור יתר והתעניינות בחיים האישיים שלכם יכול לקלקל את חוויית הרוגע והשלווה שטיפולי ספא בדרך כלל משדרים. מיותר לציין, שהמטפל אינו אמור לדון בבעיות האישיות שלכם כמטופלים.

4. על מנת להנות מטיפול ספא איכותי ומושלם כגון מסאז', מגע התראפיסט עם גופכם צריך להיות רגיש ועדין בהתאם לגופכם ובהתאם ללחץ הפיסי בו אתם מעוניינים או יכולים לעמוד. כל מגע מיני בצורה מסויימת אינו אמור להתרחש מצד המטפל.

5. אינכם אמורים להישאר לבד במהלך השריית הגוף בשמנים מסויימים, טיפולים קוסמטיים לפנים או טיפולי אמבט הידרותראפיים. ישנם מכוני ספא שכן עושים זאת, אבל, כשמדובר על מכון ספא איכותי, רצוי שהמטפל ישאר איתכם במהלך טיפול ספא שכזה כך מעניקים שירות איכותי יותר ודואגים לבטיחות הלקוח בצורה הטובה ביותר.

6. בטיפולים קוסמטיים, המטפלים אמורים להתעניין ולשאול מהם הטיפולים הקוסמטיים על מנת להתאים לכם טיפול קוסמטי בהתאם. מאידך, הם אינם אמורים לדחוף לכם מוצרים קוסמטיים מסויימים על מנת להגדיל את הוצאות הטיפול.

7. הפרמטר הכי חשוב, תרגישו תמיד חופשי לשאול שאלות לפני, במהלך ואחרי טיפולי הספא או הטיפולים הקוסמטיים השונים שאתם עוברים. ולפני שאתם מזמינים טיפול ספא מסויים או טיפולים קוסמטיים כלשהם, כדאי לבקש סיור מקדים במכון הספא על מנת לוודא שהמקום אכן נקי ואסטתי, נעים מרגיש ונוח לשהייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121470 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121380 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111760 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112023 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115277 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119257 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111756 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185561 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183979 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184251 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica