חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בגובה

מאת: Nirit Shalomניהול ידע21/01/20101140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתור מתדלק בתחנת דלק, כל עובד חייב לעבור הדרכת בטיחות בגובה. יום ראשון אחרון אני ועוד שנים מחבריי לעבודה נסענו להדרכה בנתניה, מטעם תחנת הדלק בה שלושתנו עובדים. ההדרכה נערכה בחדר לימוד של בטיחות בגובה, נוכחו בה כ30 אנשים מכל הגילאים ומכל העדות.לא רק מתדלקים היו שם, אלה גם כבאים, חשמלאים, ואנשים נוספים אשר בעבודתם  נעזרים בסולמות ומתקני העלאה. המרצה שלנו להדרכת בטיחות בגובה, שמו הרצל, יועץ בטיחות , היה פשוט מרצה איום ונורא, הוא לא הפסיק לצעוק, הבס של הקול שלו צרם לכל האנשים שנכחו בחדר.

האגרסיביות שלו הייתה פשוט בלתי נשלטת. בכול מקרה ישבתי בהדרכה הזו  ארבע  שעות והקשבתי בסבלנות ובסקרנות לדברים שהמרצה אמר.  בטיחות בגובה עבור עבודה בגובה מה שלא תגידו הוא דבר  חשוב ורלוונטי לעבודה שלי. כל יום אני מטפס על משאיות כדי לטעון אותן בדלקים, הפתחים גבוהים ואנו נאלצים לעלות על סולמות ואחר כך על המשאית עצמה. אחד הפרטים החשובים בבטיחות בגובה הוא הנעליים אותן אנו נועלים. אסור שהנעליים יהיו חלילה מחליקות או יותר מזה לעלות על סולמות או כל אמצי עזר אחר יחפים. בהדרכת בטיחות בגובה, קיבלנו הדרכה לא רק על הבטיחות בגובה אלה גם על התמודדות עם מצב של שריפה.

המרצה לבטיחות בגובה סיפר שלנו סיפור נורא מסקרן, לפני כחודש וקצת הוא הרצה את אותה ההרצאה ממש באותה הכיתה מול קהל צעירים, שנורא רצו להראות למרצה שהם לא צריכים את ההרצאה על בטיחות בעבודה ושהם יודעים כל דבר בקשר לבטיחות בגובה. כאשר המרצה רצה להדגים איך עולים על סולם בצורה נכונה ויציבה, קם נער אחד  וביקש להראות למרצה איך באמת עושים את זה בצורה הבטיחותית ביותר. לאחל שהנער עלה שלושה שלבים של הסולם הוא החליק עם רגלו השמאלית ונפל על ידו  ונפגע בראשו.

המרצה לבטיחות בגובה סיפר גם שכעט הנער מאושפז בבית החולים עם פציעת ראש קשה. וכל זה סך הכל משלושה שלבים של סולם בינוני. נשמע מופרך? אך זהו סיפור אמתי לחלוטין. מה שמראה שלפעמים אפילו הדרכה של בטיחות בגובה יכולה להיות לא כל כך בטיחותית. הוצגה בפנינו מצגת מעניינת של בטיחות בגובה וכל השלבים הראשוניים של ההכנה לטיפוס ולעלייה לגובה. בסוף המצגת הוגש לנו מבחן מפתיעה, בעל שלושה עמודים על בטיחות בגובה.לאחר ארבע שעות של הרצאה ממשוכת ומבחן מפרך לא פחות , הייתי מוכנה ונכונה לטפס  לגבהים, על סולמות, על מנופים, אפילו הייתי מוכנה ללכת לעשות טיפוס הרים. אין מה להגיד  8.11 מעכשיו יהפוך ליום בטיחות בגובה אצלי ביומן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112746 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101242 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101452 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101698 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא ניהול ידע

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע27/02/221135 צפיות
קיבלת צו הפסקת בניה, הריסה? ייעוץ, הכוונה וטיפול -פנה עוד היום! היתרי בניה, הכנת תוכניות, הגשה וליווי עד קבלת ההיתר. חוו"ד מהנדס קונסטרוקטור בכל הארץ - שרות מידי אישורי עירייה לטאבו לנכסים עם חריגות בניה ודירות מפוצלות! ייעוץ לוועדי בתים, יזמים וחברות בנייה בנושא תמ"א 38

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/09/211070 צפיות
הגשת הבקשה לרישיון עסק בתל אביב- מיידע ראשוני על בעל העסק או מיופה כוחו להגיש את הבקשה המלאה (כולל המסמכים הנדרשים) למרכז שירות הלקוחות של אגף רישוי עסקים. את אגרת רישוי העסקים ניתן לשלם בעת הגשת הבקשה. הערה – בקשה ליציאת שותף מהעסק לא כרוכה בתשלום אגרה. הבקשה לרישיון עסק מוגשת לרשות הרישוי העירונית. על הבקשה לרישיון לכלול:

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/06/21928 צפיות
צו הריסה מנהלי קשה לבטל- האומנם? בהמשך פסק דין בו בוטל צו הריסה מנהלי. בהתאם להוראות סעיף 238א(ח) לחוק התכנון והבניה, תשכ"ה-1965 (להלן – החוק), לא יבטל בית המשפט צו הריסה מנהלי, אלא אם התברר שהבניה ביחס אליה הוצא הצו בוצעה כדין או שהצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת לטענת המבקשים, במתן צו ההריסה נפלו מספר פגמים, שבגינם יש לבטל את צו ההריסה, כפי שיפורט להלן: א. בניית הסככה הסתיימה למעלה משישים יום לפני מתן צו ההריסה. לפיכך לא ניתן היה להוציא את צו ההריסה; ב. צו ההריסה אי

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע29/03/21846 צפיות
הרפורמה ברישוי עסקים מדינת ישראל קידמה רפורמה בתחום רישוי עסקים, שמטרתה לשפר ולייעל את הליכי הרישוי ולהקל ככל הניתן על בעלי העסקים ועל המעוניינים לפתוח עסקים חדשים, כל זאת, תוך הקפדה על הוראות חוק רישוי עסקים ומטרותיו. משרדנו גוייס כחלק מהליך למידת צרכי בעלי העסקים וכיום מסייע בהליך הרישוי לבעלי העסקים תוך כדי חסכון בעלויות וזמן יקר.

מאת: שלום כהןניהול ידע17/08/161771 צפיות
אתם מכירים ישראלי שלא מרכיב משקפי שמש? האמת היא, שקשה למצוא אנשים כאלה, ובצדק: בישראל השמש חזקה ביותר כך שעלינו להגן על העיניים מפניה. עם זאת, לא תמיד קל להתרגל למשקפיים ומי שעדיין אין לו את ההרגל הזה צריך לעשות משהו בנידון.

מאת: רוןניהול ידע12/06/161510 צפיות
מאמר על זכיינות למכירה

מאת: אבי דוידיניהול ידע17/11/152229 צפיות
כיום, על מנת לבצע השוואת מחירי סלולר, צריך פשוט להיכנס לאתר שמאפשר לראות את כל האפשרויות הקיימות. בעידן שבו יש שפע של מידע, ניתן לענות על צרכיו של הצרכן, מבלי לגרור אותו לשיחות ממושכות עם נציגי השירות במרכזי המכירה או בטלפון. הלקוח בעצמו יכול לראות את כל החבילות והמכשירים הקיימים, להשאיר את פרטיו ובזאת מסתיים חלקו. את המשך התהליך תבצענה החברות עצמן, שיצרו עמו קשר בהקדם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica