חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער – סוגים, יתרונות וחסרונות

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים21/01/2010866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנן שיטות שונות המשמשות לצורך הסרת שיער. אין ספק שהשיטה הפשוטה והזמינה ביותר היא הסרת שיער בגילוח. שיטות נוספות שפופולאריות יותר בקרב נשים הן הסרת שיער בשעווה, או בטיפולי אפילציה. שיטות נוספות הן טכנולוגיות מתקדמות יחסית דוגמת הסרת שיער בלייזר או בקרן אור.

הסרת שיער בלייזר

אין דוגמה יותר טובה להתמסרות של שחקן קולנוע לתפקידו מאשר בסרט "ברונו" בכיכובו של סשה ברון כהן. למען הדמות כהן הסיר את כל שיער גופו בלייזר, ומי שצפה ב"בוראט" יתקשה לשכוח עד כמה היה שעיר. הסרת שיער בלייזר היא פתרון טוב לא רק לכוכבי קולנוע המגלמים דמות של כתב אופנה אוסטרי הומוסקסואל. הסרת שיער בלייזר היא טרנד שמשגע את העולם בשנים האחרונות בזמינות וביכולת להתעלות על טבענו הגנטי. מכשיר הלייזר מורכב משני רכיבים, האחד מזהה את הבדלי הפיגמנטים בין השיער לעור וכך מאתר את שורשי השערות, והשני מפציץ בפולסים של אנרגיה שממיתים את שורשי השערות. טיפול זה נחשב יקר ולא מתאים לכל אחד, בעלי עור כהה, למשל, לא יכולים ליהנות מטכנולוגיה זו, המבוססת על הבחנה בין פיגמנטים של עור בהיר לעומת שיער כהה.

אפילציה

אפילציה זו שיטה העושה שימוש במחט חשמלית לצורך הסרת שיער מיותר. השוק החשמלי מכה בבסיס השערה, ומשבית את צמיחתה לצמיתות. הגישה אל שורש השערה מתבצעת על די דקירה נקודתית כואבת לפחות כמו ההבזק החשמלי. היתרון בשיטה הוא שהיא מסירה את השיער לצמיתות, אך החסרונות רבים. השיטה איטית מאד, יוצרת גלדים שעשויים להפוך לצלקות ולכן נדרש טיפול על ידי קוסמטיקאית מומחית ובעלת ניסיון. תקופה הטיפול באפילציה היא תקופה הדורשת התמסרות והתאמת אורח החיים לדרישות הטיפול.

קרן אור

טיפול הסרת שיער בקרן אור הידוע בכינוי אינפרא, נמצא שימוש בעיקר אצל קוסמטיקאיות פרטיות. סיבה אחת לכך היא שאת מכשירי הלייזר היקרים והמתחדשים תדיר יכולים להרשות לעצמן רק מרפאות ומחלקות קוסמטיקה בבתי חולים. אופציה זולה ונגישה לצורך הסרת שיער לצמיתות.

גילוח

גילוח הינו פעולה הדורשת מיומנות. בימים עברו נפוצה הייתה התגלחת, שהיא בעצם תספורת של הזקן והשפם, אותה היה מבצע בעל מקצוע מיומן. תער הגילוח היה מושחז על גבי מגלב, רצועת עור המשמשת להשחזה, ומכאן שמו של הגלב. כיום אמצעי הגילוח הפכו נוחים יותר לשימוש והן ברובם חד-פעמיים דבר המאפשר סטריליות, כך שהגילוח הביתי נפוץ מאד, ונדירות המספרות בהן ניתן גם להתגלח. בעולם השלישי, בארצות דוגמת הודו, עדיין נפוץ מאד ללכת להתגלח אצל גלב. טכניקה זו נפוצה כמובן גם בקרב נשים, שמסירות שיער מרגליה, בתי שחיין וקו המפשעה. צריך לקחת בחשבון שעצם הסרת שיער בגילוח גם מעודדת את צמיחתו.

הסרת שיער בשעווה

שעווה חמה היא חומר המורכב מדונג של דבורים או מתחליף תעשייתי. למרות שהיא נקראת שעווה, לבטח לא מכינים ממנה נרות. שעווה בהקשר של הסרת שיער נועדה לעטוף את שטח הפנים של האיבר ממנו תרצו להסיר שערות, להיצמד לבסיס כל שערה, אז השעווה מתקררת ומתקשה סביב השערה. כעת במשיכת זרוע, ניתן לתלוש את השיער בעזרת רצועת נייר או בד המותאמת במיוחד לצורך זה. שיטה זו ידועה ככואבת מאד, אך יעילה יותר מגילוח שרק מקצר את השערה עד לפני העור, באמצעות שעווה נתלשים גם שורשי השערה. החיסרון בשיטה זו הוא נטייה של השערות לגדול מתחת לעור בעקבות הטיפול או לפתח צמיחה הפוכה. דבר זה גורם לפציעת העור ולהפרשת מוגלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל המידע על הסרת שיער בשיטות שונות וביניהן הסרת שיער בלייזר באתר אסתטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הסרת שיער

מאת: הסרת שיערהסרת שיער06/04/111128 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא תחום מתפתח שמושפע כל העת משינויים, שיפורים והתפתחויות טכנולוגיות. כידוע בתחומים כאלה אין כמעט גבול להמצאות ולחידושים, כיוון שמדובר במוצרים רווחיים שנמצאים בשוק החופשי ויש מי שעושה כסף על כל פיתוח חדש

מאת: הסרת שיערהסרת שיער16/12/10984 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא בשנים האחרונות אחד הטיפולים האסתטיים שהפכו פופולריים מאוד גם בקרב גברים. השליטה הנשית בתחום הסרת שיער עדיין קיימת בסוגי טיפול שאינם משלבים לייזר כגון אפילציה ושעווה

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים20/10/10987 צפיות
הסרת שיער היא תהליך פשוט וזול שמאפשר להיפטר משיער מיותר בכל חלקי הגוף והפנים. ניתן להסיר שיער בדרכים רבות כאשר אחת מהן היא השיטה שמכונה אפילציה. היתרונות בדרך זו הם היכולת להסיר גם שיער דק מאוד או כזה שלא ניתן להסירו בדרכים אחרות

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים13/10/101042 צפיות
הסרת שיער לגברים ניתן לבצע כיום בכל מכון ומרפאה המתמחים בהסרת שיער, ולמרות שההליך עצמו דומה מאוד בגברים ונשים, עדיין ישנם כמה הבדלים

מאת: הסרת שיערהסרת שיער20/05/101134 צפיות
הקיץ עוד שניה כבר כאן והזמן הזה לפני תחילת העונה הרשמית הוא יריית הפתיחה למבצע "הכן גופך לקיץ". טקטיקות הלחימה הן הסרת שיער בשיטות שונות ודיאטות מגוונות.

מאת: הסרת שיערהסרת שיער24/03/10963 צפיות
הסרת שיער בלייזר משמשת כאמצעי אפקטיבי להסרת שיער לצמיתות מאזור הגוף והפנים. הטיפול בלייזר מתאים לנשים ולגברים הסובלים משיעור יתר וחושקים בגוף חלק לאורך זמן.

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים21/01/10976 צפיות
שיעור יתר הוא תופעה שמוכרת להרבה ישראלים וישראליות וקיים קשר בין מוצא וגנים לבין צפיפות, עובי וצבע השערות על הגוף. כיוון שהתופעה מטרידה בנים ובנות כאחד, רבים הם הפונים לטיפולי הסרת שיער לצמיתות, שיכולים להביא להפחתה משמעותית בכמות השיער ואפילו להעלמה מוחלטת שלו.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161789 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161681 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161787 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161622 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152279 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151786 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152311 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica