חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת עסק- דרכים, הצעות ופתרונות

ההחלטה להקים עסק מקבלת השראה מרצוננו להיות ה"בוס" של עצמנו, לעבוד כשזמננו נשלט על ידינו, לבלות יותר זמן עם המשפחה, וכמובן לעשות יותר כסף. אך, המשימה של הקמת עסק חדש מאתגרת, אינה קלה וכרוכה בקבלת החלטות המשפיעות הן עליך בצורה ישירה ועל הסובבים אותך. להלן מספר צעדים להקמת עסק קטן, בהצלחה.

במה אתה טוב?

כצעד ראשון, כדאי לבדוק את הנכס החשוב ביותר של העסק: את/ה.

האם הנך מוכן לעמוד ברשות עצמך? האם יש לך את התכונות הנדרשות ליזם? מהם כישוריך ומהן יכולותיך? האם יש ביכולתך בלון חמצן כלכלי בטרם העסק יהפוך לרווחי? האם תקבל תמיכה מהסובבים אותך?

הגדרת סוג העסק
עליך להחליט מהו סוג העסק שאתה מעוניין להקים. חשוב מאוד, שהעסק שאתה רוצה להקים יהיה מה שאתה אוהב לעשות. יודע לעשות ומוכן לקחת בחשבון את ההשלכות עד להגשמה הזאת. אולי תגלה במהלך הבדיקה שמשהו שאתה אוהב עשוי להתפתח לכיוונים עסקיים נוספים. לדוגמא, אם אתה אוהב גרפיקה: אתה יכול לעסוק בעיצוב גרפי, בניית אתרים, עיצוב לוגו, עריכת קטלוגים, רישום, אנימציה, תכנות ועוד. לא משנה מה העסק בו אתה נמצא, בכדי להתבלט, עליך לספק ערך מוסף ללקוחותיך.

הגדר את שוק היעד
בטרם תתחיל לשווק את עסקך, עליך להגדיר את שוק היעד אליו אתה פונה. אם אינך מזהה את שוק היעד, אתה מסתכן בלבזבז את כספך ואת זמנך. אינך יכול פשוט למכור לכולם. המטרה בזיהוי השוק שלך היא להקל עליך ולהפוך ליותר אפקטיבי את פעולות הקידום העסקי והשיווק שלך.בכדי לזהות ואו לאבחן את השוק שלך, עליך להתבונן בנתוני השוק ובמאפייני האישיות של האנשים שהינך סבור שהינם בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לצרוך את השירות שאתה מספק.

עליך להבין את הדמוגרפיה של הלקוחות הפוטנציאליים (גיל, מין, רמת הכנסה, מיקום גיאוגרפי, רקע השכלתי וכו'), את משתני איכות חייהם ואת הרקע התרבותי שלהם.

שווק את עצמך
אם אתה חדש בענף העסקי, עליך לשווק את השירות שאתה מספק. עליך להיות מוכן לשווק את עצמך ע"י הכנת תוכנית שיווקית. על התוכנית השיווקית לכלול כמה פעולות עיקריות:
לדעת מה יש לך להציע ולמי.
לאתר לקוחות פוטנציאליים שיהיו מעוניינים בשירותים שלך.

הכן תוכנית עסקית
אינך יכול להיכנס לעסקים מבלי תכנון מתאים. עליך להכין, לכל הפחות, תוכנית עסקית. תוכנית עסקית מיועדת לא רק לסייע לך בהשגת מימון לעסקך ממשקיעים או בנקים. תוכנית עסקית מסייעת לך לחשוב ולהבהיר לעצמך מה אתה רוצה להשיג, לאן אתה רוצה להגיע וכיצד תגיע לשם.תוכנית עסקית טובה כוללת בין היתר תקציר מנהלים, הצוות הניהולי, שוק היעד, תיאור המוצר או השירות, תחזיות פיננסיות וכן תוכנית שיווק. אם תשקיע במחשבה ובהכנת תוכנית עסקית כראוי, אתה עשוי לגלות נקודות חולשה ובעיות בשלב מוקדם וכך ליצור להם פתרונות עוד בטרם יקרו בפועל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירמי כהן

מאת: ירמי כהןקידום אתרים24/01/10966 צפיות
מה שלא לוקחים בחשבון לרוב כשבונים אתר הוא שהבנייה הנה רק החלק הראשון אבל החלק החשוב והלא פחות משמעותי עסקית ותדמיתית הנו הקידום לאתר... טעימה קטנה מכמה שנות נסיון של קידום האתר

מאת: ירמי כהןאימון עסקי24/01/101022 צפיות
המאמר הבא מהווה חלק מעבודת גמר לתואר ומנסה להסתכל על כל נושא האימון שצמח בשנים האחרונות בארץ ממבט אקדמאי נטו תוך נסיון לתת זווית נוספת ואחרת על האימון כמקצוע אקדמאי בעתיד?

מאת: ירמי כהןעיצוב אתרים24/01/10977 צפיות
כאן ברשותכם אנסה להסביר את השקפתי האישית על תהליך בניית האתר תוך מתן דגשים על חשיבות העיצוב, ניווט באתר והדברים שראוי לשים לב אליהם

מאת: ירמי כהןייעוץ עסקי24/01/10924 צפיות
תנו לי לנסות לפזר קצת את הערפל על המילה ייעוץ...

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211339 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211187 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211043 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211219 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201070 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201059 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20927 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica