חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים. מה זה? איך?

מאת: ירמי כהןקידום אתרים24/01/2010966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כדי לבצע קידום אתר במנוע חיפוש יש צורך לבנות את האתר בצורה מותאמת למנועי החיפוש או לבצע שינויים באתר. למנועי חיפוש יש מספר רב של קריטריונים בעזרתם מחושבת איכותו של אתר. לגוגל למשל, יש למעלה מ- 200 קריטריונים שונים שעוזרים לו לקבוע באיזה מיקום יופיע כל אתר בתוצאות החיפוש. אל דאגה, אין צורך לדאוג לכל 200 הקריטריונים כעת. חלק מהשינויים יכולים להתבצע על ידיכם כבר עתה על מנת לקדם את האתר שלכם. מובן שעל מנת לבצע קידום אתרים רציני ואפקטיבי, ניתן לפנות לקבלת שירותי קידום מחברה מקצועית.

שינויים בתוכן האתר

ככל שאתר מכיל תוכן איכותי יותר, כך הוא מקודם יותר. לכן משתלם לשים באתר כתבות ומאמרים מקצועיים ואיכותיים ככל האפשר. כדי למלא את האתר בתוכן איכותי אפשר:

§         לכתוב את התוכן בעצמך, ללא ייעוץ חיצוני. (פחות מומלץ)

§         לפנות לכותבים שיווקיים וקופירייטרים שיכתבו עבור האתר.

§         לשכור חברת קידום אתרים כדי לבנות תוכן שמותאם למנועי חיפוש. (אפשרות לא זולה)

מילות החיפוש הנכונות

כשמבצעים קידום אתרים לא ניתן לקדם את כל המילים בתחום משום שלכל אתר יש מאות ואלפי מילות חיפוש אפשריות אותן גולשים מחפשים. בכדי לבחור את המילים המתאימות ביותר, אנו משתמשים בכלים שונים ובסטטיסטיקות של האתר עצמו על מנת לקבל החלטה אילו ביטויי חיפוש הם הנפוצים ביותר והיעילים ביותר לשם קידום אתר, וכן אילו ביטויים יביאו את הגולשים האיכותיים ביותר, שגם יקנו את המוצר.

מבנה האתר

לכל אתר יש מבנה, מדף הבית הראשי, עבור לדפים פנימיים ועד אחרון הקישורים. כתוצאה מכך, נוצרת פירמידה המתחילה בדף הבית ונגמרת בדף הפנימי ביותר של האתר. ככל שדף של אתר קרוב יותר לראש הפירמידה, וקרוב יותר לדף הבית, כך החשיבות של דף זה עולה. דוגמה למבנה טוב הוא אם דף הבית מקושר ישירות לדפים החשובים ביותר באתר, והדפים הללו מקשרים לדפים חשובים פחות, וכו'.

קוד האתר

חלק חשוב בקידום האתר כולל שינוי בקוד האתר שמשפיע על קידומו ומיקומו במנועי החיפוש. חשוב לציין כי רוב החברות לבניית אתרים אינם בונות לפי קוד תכנות עבור מנועי החיפוש. לכן, גם אם חברה לבניית אתרים בנתה לכם אתר חדש, סביר להניח שיהיה צורך לבצע בו שינויי קוד על מנת לקדם אותו.

קישורים

רבים אינם מודעים לכך שאחד הקריטריונים על פיהם מקודם אתר במנועי חיפוש הוא כמה אתרים חיצוניים מקשרים לאתר. נאמר שב-50 אתרי ייעוץ אחרים באינטרנט יהיה קישור לאתר ייעוץ שאתם מקדמים. מנוע החיפוש ישים לב לכך ש-50 אתרים מקשרים לאתר ויגיע למסקנה שהאתר הזה הוא בעל עניין. או אז הוא גם ימקם אותו גבוה בתוצאות החיפוש עבור מילות החיפוש בתחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירמי כהן

מאת: ירמי כהןאימון עסקי24/01/101022 צפיות
המאמר הבא מהווה חלק מעבודת גמר לתואר ומנסה להסתכל על כל נושא האימון שצמח בשנים האחרונות בארץ ממבט אקדמאי נטו תוך נסיון לתת זווית נוספת ואחרת על האימון כמקצוע אקדמאי בעתיד?

מאת: ירמי כהןעיצוב אתרים24/01/10977 צפיות
כאן ברשותכם אנסה להסביר את השקפתי האישית על תהליך בניית האתר תוך מתן דגשים על חשיבות העיצוב, ניווט באתר והדברים שראוי לשים לב אליהם

מאת: ירמי כהןייעוץ עסקי24/01/10925 צפיות
תנו לי לנסות לפזר קצת את הערפל על המילה ייעוץ...

מאת: ירמי כהןעסקים קטנים ובינוניים24/01/101378 צפיות
מזל טוב! החלטת לנסות לצאת לדרך חדשה. תנו לי רגע לעזור ולייעץ אם אוכל, מה כדאי לקחת בחשבון, איך לגשת לנושא, ממה להיזהר ומה לשים לב אליו

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213421 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211709 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183560 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172902 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172646 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172488 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172528 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica