חפש מאמרים:
שלום אורח
31.03.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

ד"ר גב מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
צור קשר: צור קשר





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת ד"ר גב  
 

סוגי מזרונים

מאת: ד"ר גברהיטים27/08/10810 צפיות
סקירה קצרה על סוגי מזרונים הקיימים בשוק, מזרוני קפיצים, מזרוני ספוג עם זכרון, מזרני ספוג לטקס ומזרוני אוויר. יתרונות חסרונות ומעט סטטיקטיקה בנוגע למזרונים.
למאמר המלא...

שמונה טיפים לשינה מעולה

מאת: ד"ר גבשינה 15/08/10703 צפיות
ישנם גורמים רבים העלולים להפריע לאנשים לישון כמו שצריך כדוגמת כאבי כרוניים, דום נשימה בשינה, נסיעות, תרופות ועוד. בין אלו לחץ הוא אחד הגורמים הנפוצים לאובדן שינה, אך גם למזלנו אחד הפשוטים יותר לתיקון. רק לדעת איך לישון טוב יותר יכול להוריד מאיתנו הרבה בעיות.
למאמר המלא...

שלבי השינה

מאת: ד"ר גבשינה 26/07/102793 צפיות
ישנם חמישה שלבי שינה, 1 עד 4 שהם שלבי NREM (Non REM) ושלב ה-REM (Rapid Eye Movement). בדרך כלל כאשר ישנים עוברים דרך כל השלבים בדרך לשינת REM, ואז המחזור הזה מתחיל שוב מהשלב הראשון. כל מחזור שינה כזה אורך בין 90 ל110 דקות.
למאמר המלא...

טיפים למניעת כאבי גב

מאת: ד"ר גבאורטופדיה ופיזותרפיה24/07/10837 צפיות
כמו בכל בעיה, כך גם עם כאבי גב, הדרך הכי טובה לפתרון היא מניעה. במאמר טיפים כיצד תוכלו למנוע כאבי גב.
למאמר המלא...

המדריך לשינה בריאה, ונוחה

מאת: ד"ר גבשינה 18/07/10773 צפיות
איך תיכנסו לאווירת שינה? איזה טקס רצוי לבצע לפני השינה? כמה רצוי לנמנם במהלך היום והאם אלכוהול לפני השינה באמת עושה שינה טובה? איזה כרית תהיה טובה לכם ואיך באמת לבחור מזרון בריאו ומתאים? כל התשובות כאן, כדי שתישנו טוב בלילה
למאמר המלא...

טיפים להרגעות שישחררו את המתח מהגוף שלך

מאת: ד"ר גבשינה 09/07/10846 צפיות
שימוש בכל טיפ להרגעות שקלטת לאורך השנים הוא דרך מצויינת להתמודד עם לחצי היומיום. לפעמים כאשר אתה לחוץ לשמוע מישהו שאומר לך "להירגע" או "לקחת את זה בקלות" יכול להיות יותר מעצבן מכל דבר אחר. אך את העצה הזו כדאי לך לקחת לתשומת ליבך, בעיקר אם עובר עליך יום קשה.
למאמר המלא...

טיפים לבחירת כסאות אורטופדיים

מאת: ד"ר גבשינה 30/06/10769 צפיות
בבדיקה שנערכה התגלה כי תושבי העולם המערבי מבלים בישיבה על כסאות שונים לפחות 10 שעות ביממה במקום העבודה ו/או הלימודים. אנחנו יושבים במכונית ובבתי קפה, במשרד ובפגישות אצל לקוחות, ליד שולחן הכתיבה ומול הטלוויזיה.
למאמר המלא...

למד לישון בדרך הנכונה

מאת: ד"ר גבשינה 28/06/10648 צפיות
אם אתה מתעורר עם צוואר כואב או תפוס, משחה מהרופא או שקית חמה יתנו לך רק הקלה זמנית, שינה בצורה הנכונה היא הדרך היחידה לעזור לגוף שלך. אנו מבלים לפחות כרבע מהחיים שלנו בשינה הנדרשת למנוחת הגוף לאחר הפעילות היומיומית שלנו ועלינו לעשות זאת בצורה הנכונה על מנת להנות מבקרים פרודקטיביים ונטולי כאבים.
למאמר המלא...

בתיאום עם השעון הפנימי שלך

מאת: ד"ר גבשינה 16/06/10677 צפיות
כאשר השעון הפנימי שלך מופרע אתה עלול למצוא את עצמך רוצה לישון כאשר אתה צריך להיות ער או לחילופין נשאר ער עד השעות הקטנות של הלילה בלי להיות עייף.
למאמר המלא...

הרגלי שינה בריאים

מאת: ד"ר גבשינה 12/06/10771 צפיות
להרגלי שינה בריאים יש אפקט משמר והם הכרחיים לבריאותנו ורווחתנו בכל גיל. הרגלי שינה אלו מאפשרים לנו לקום בהרגשה רעננה, לחשוב בזהירות, לבצע בהצלחה משימות שעלולות להיות מסוכנות כמו נהיגה למשל אשר דורשת תשומת לב מלאה, ולעשות את הטוב ביותר בעבודה ובלימודים
למאמר המלא...

<< 6 5 4 3 2 1 >>
 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica