חפש מאמרים:
שלום אורח
13.08.2022
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירת כסאות אורטופדיים

מאת: ד"ר גבשינה 30/06/2010978 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבדיקה שנערכה התגלה כי תושבי העולם המערבי מבלים בישיבה על כסאות שוניםלפחות 10 שעות ביממה במקום העבודה ו/או הלימודים. אנחנו יושבים במכוניתובבתי קפה, במשרד ובפגישות אצל לקוחות, ליד שולחן הכתיבה ומול הטלוויזיה.

אנחנו יושבים בכורסאות, על ספות ועל שרפרפים, אבל מבלים בעיקר בכסאותשונים – זה שליד הבר וזה שבחדר הילדים, זה שהשקענו בו כמה אלפי שקלים וזהשעובר במשפחה כבר 60 שנה. אחרי שעות של ישיבה אנחנו קמים – ומגלים שזה לאכל כך נעים לראות גב תפוס, או מתוח, או סתם כואב. וזה בעיקר לא כל כך נעיםלהרגיש את זה.

לחץ על הגב התחתון בישיבה גדול בכ– 35% מאשר בעמידה. ישיבה לקויה תגרוםללחץ מוגבר על הגב התחתון, לצוואר נוקשה  ולעתים גם  להפרעה במחזור הדםבגפיים התחתונות, מה שהופך בחירת כסא אורטופדי לצעד חשוב לבריאות. ממש כמונעליים, כסא אורטופדי צריך להיות גם נוח וגם מעוצב, ובמבחר שיש היום בשוקאין סיבה להתפשר בעניין.

כסאות במבחן

אחרי שהחלטתם איך ייראה הכסא הגיע הזמן לדעת מה עוד צריך לבדוק לפנישבוחרים בו. מוטי יחזקאל מציע כמה כללי אצבע, שיקלו עליכם את התהליך:

1. התאימו את גודל הכסא למשתמש - כסאאורטופדי רחב ועמוק לא יתאים לתלמיד צעיר, כסא בר גבוה ודאי שלא יתאיםלפעוטות או לאנשים שמתקשים בהליכה, בין אם הם קשישים או מוגבלים מסיבהכלשהי. אם אחד מדיירי הבית הוא כזה – קחו זאת בחשבון.

2. ודאו שקיימות פונקציות ליצירתתנאי התאמה אופטימליים, כמו שליטה בגובה הכסא , בזווית המושב ומשענת הגב,תמיכה מותנית לשמירת הקשת הטבעית ועומק מושב המאפשר מרווח בין המושב לברךבחלקה האחורי.

3. גובה הכסא צריך להיות כזה, שיאפשרלכם להניח את אמות הידיים על משענות או על השולחן בנוחות ובזווית של כ-90מעלות, בעוד שכפות הרגליים מונחות במדרך מלא על הקרקע. אם יש צורך הוסיפוהדום לרגליים.

4. ודאו שהשוקיים מאונכות לרצפהובזמן הישיבה הימנעו ככל האפשר מהצלבת רגליים. תנוחה זאת עלולה ליצור לחץעל עצבי כף הרגל  ולשבש את זרימת הדם בגפיים התחתונות.

5. משענת הגב לא נקראת כך לחינם –ודאו שהיא נמצאת כל הזמן במגע מלא עם הגב, ובעיקר שעקומת הגב מקבלת תמיכה.אם כסא אורטופדי כולל שרוול לחץ, כמו זה שמותקן במגוון כיסאות ד"רגב, נפחו אותו על פי הצורך כדי להבטיח תמיכה של איזור זה.

6. הקפידו שהצוואר והראש יהיו זקופיםובקו אחד עם עמוד השדרה.

7. שבו עמוק ככל האפשר, כדי שתקבלותמיכה מקסימלית לגב התחתון.

8. אל תשבו ברציפות יותר מ-50 דקות.אתם עובדים בישיבה? כל שעה הקדישו 10 דקות  להתנועעות – עשו כמה צעדים,מתחו את הגב, התכופפו וגעו באצבעות הרגליים.הדבר ימנע כאבים ונפיחויותויעשה טוב גם ללב, לריאות ולמערכת השרירים.

אתם מוזמנים לאתר ד"ר גב לגלות על מגוון מזרונים,כורסת עיסוי ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות , כורסאות T.V,  כורסאות עיסוי ,מזרונים , מיטות, כריות שינה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר גב

מאת: ד"ר גבריהוט 01/07/111137 צפיות
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מאת: ד"ר גבריהוט 28/06/11958 צפיות
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

מאת: ד"ר גבקניות 28/06/111238 צפיות
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111052 צפיות
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/11924 צפיות
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מאת: ד"ר גברהיטים01/06/11912 צפיות
מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה

מאת: ד"ר גבריהוט 21/05/111014 צפיות
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161235 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152536 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151575 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151347 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144214 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144631 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148388 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica