חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמונה טיפים לשינה מעולה

מאת: ד"ר גבשינה 15/08/20101023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם המהיר שבו אנו חיים היום משאיר מעט מידי זמן לשינה, דבר שהופך אתהמחסור בשינה למגפה כוללת הפוגעת בשלווה ובבריאות של מליונים רבים. מחסורבשינה מצטבר מכך שישנים פחות ממה שצריך כל לילה. לאורך זמן מחסור בשינהיכול לגרום לבעיות רבות כגון דיכאון, אובדן זיכרון, השמנת יתר, לחץ דםגבוהה ומחלות לב.

ישנם גורמים רבים העלולים להפריע לאנשים לישון כמו שצריך כדוגמת כאביכרוניים, דום נשימה בשינה, נסיעות, תרופות ועוד. בין אלו לחץ הוא אחדהגורמים הנפוצים לאובדן שינה, אך גם למזלנו אחד הפשוטים יותר לתיקון. רקלדעת איך לישון טוב יותר יכול להוריד מאיתנו הרבה בעיות.

שמונה טיפים לשינה מעולה:

  1. שעת שינה קבועה: ללכת לישון ולהתעורר בשעותקבועות כולל בסופי שבוע וחופשות. דבר זה ישמור את השעון הפנימי שלכםבסנכרון, מה שיגדיל את הסיכוי לכך שתישנו יותר כאשר אתם אמורים לעשות זאת.
  2. אימון גופני: להתאמן משפר את איכות השינה. נסו להתאמןארבע - חמש פעמים בשבוע, למשך עשרים - שלושים דקות. אך כמובן אל תתאמנוקרוב לזמן השינה שלכם.
  3. אל תשכבו ערים במיטה: להישאר במיטה כאשר אתם לאמצליחים להרדם יפריע למקצב השינה היומי שלכם ויגרום לכם לאסוציאציה שליליתכלפי המיטה שלכם. קומו ועשו משהו עד שתרגישו עייפים מספיק בשביל ללכת לישוןשוב.
  4. העריכו את המזרון שלכם: הרבה אנשים ממשיכים להשתמשבמזרון שלהם לאחר שהוא איבד את הנוחות שלו וגם את התמיכה שהוא אמור לספקלהם. החלפת מזרון ישן עם מזרון חדש ואיכותי בוודאות ישפר את איכות השינהשלכם.
  5. הגבל את כמות אלכוהול, ניקוטין וקפאין: נסו להימנעמקפאין וניקוטין מספר שעות לפני השינה הם ממריצים ויקשו עליכם להרדם.אלכוהול לעומתם אומנם מרדים אך גורם לתבניות שינה בלתי יציבים וכך מפריעלמחזורי השינה הסדירים.
  6. אל תאכלו או תשתו לפני השינה: הגוףצורך הרבה אנרגיה על מנת לעכל אוכל, והעיכול יפריע לשנתכם. כמו כן שתייתנוזלים עלולה לגרום לכם לרצות לקום לשירותים באמצע הלילה.
  7. זמן הרגעות: זמן שקט וגרוע לפני השינה יכול לעזור לכםלהרגע, להרדם ולישון טוב יותר. אמבטיה חמה או קריאת ספר יכולים לסמןלגופכם שהגיע הזמן לישון. מדיטציה, ושיטות נשימה והרגעות שונות עוזרותלאנשים רבים להרדם.
  8. שמרו על חדר השינה לשני שימושים: טלוויזיה קריאהופעולות אחרות אינן מומלצות בחדר השינה, הן עלולות ליצור אסוציאציה נפשיתשתגרור אתכם החוצה מהשינה. שמרו על חדר השינה לשינה וסקס בלבד.

אנשים שונים צריכים כמות שעות שינה שונות, מצאתם את הכמותהאופטימלית עבורכם כאשר אתם קמים בבוקר מלאי אנרגיה ועם השקפה חיובית.יישום שמונת הטיפים שהוצגו פה יתרום לכם להשגת שינה מספקת דבר אשר ישפר אתמצבכם הבריאותי ואת איכות החיים שלכם.

אתם מוזמנים לאתר ד"ר גב לגלות על מגוון כסאות, כריות שינה, כורסאות טלויזיה , מזרונים ועוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות , כורסאות T.V,  כורסאות עיסוי ,מזרונים , מיטות, כריות שינה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר גב

מאת: ד"ר גבריהוט 01/07/111275 צפיות
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מאת: ד"ר גבריהוט 28/06/111088 צפיות
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

מאת: ד"ר גבקניות 28/06/111364 צפיות
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111181 צפיות
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111050 צפיות
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מאת: ד"ר גברהיטים01/06/111039 צפיות
מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה

מאת: ד"ר גבריהוט 21/05/111161 צפיות
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161548 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152979 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151894 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151642 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144543 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144929 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148675 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica