חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים למניעת כאבי גב

כמו בכל בעיה, כך גם עם כאבי גב, הדרך הכי טובה לפתרון היא מניעה. להלן טיפים כיצד תוכלו למנוע כאבי גב.

הרם בבטיחות.

הרמה בטוחה כוללת שימוש ברגליים על מנת לחסוך את המאמץ מהגב. כופפו אתהברכיים, כווצו את שרירי הבטן, ושמורו על החפץ המורם קרוב לגופכם.

המעט והמנע מתנועות עוות.

השימוש בתונועת עיוות (עיקום הגב) צריך להיות מנותר בקפידות, וכאמור ישלהפחית אותו ככל הניתן. כאשר מרימים חפצים כבדים יש להימנע כלל מתנועותמסוג זה. שימו לב לסימנים מקדימים מהגב שלכם  (כאב, מתיחות) כאשר אתםעוסקים בפעילות ספורטיבית ופעלו לפיהם.

שתה הרבה מים

גוף האדם מורכב מכ-70% מים, שתית כמות מספקת של מים שומרת עלינומשוחררים במקום תפוסים. כמו כן כמות המים שאתם שותים משפיעה על רמת יכולתספיגת הזעזועים של הגב שלכם על ידי שמירה על גודל הדיסקים שבו. מים חשוביםלכל התפקודים של הגוף ולכן כדאי לשמור עליהם באספקה גבוהה, שתו 6-8 כוסותשל 200ml ביום.

נסו לנהל אורך חיים אקטיבי וחזקו את השרירים

התעמלות ופעילות שומרים על השרירים ועל עמוד השידרה חזקים. השרירים שהכיחשוב לאמן על מנת להימנע מכאבי גב הם שרירי הבטן. שלבו מתיחות לתוךהאימונים שלכם על מנת למנוע התפסות של השרירים שגורמת לכאב.

שמרו על משקל בריא

שמירה על משקל בריא היא באופן כללי דרך מצויינת להשמרות מבעיותבריאותיות. לטובת עמוד השדרה שלכם שמירה על משקל בריא מונעת עומס מהדיסקיםבגב ומונעת אנורמליות ביציבה.

מצאו את תנוחת השינה הטובה ביותר בשבילכם.

מציאת תנוחת שינה נוחה בשבילכם יכולה למנוע הפעלת לחץ מיותר על הגבוהצוואר. דעות הרופאים חלוקות בנושא תנוחת השינה האידיאלית לכן תנחו אתגופכם על פי רמת הנוחות שלכם.

התחממו

לאלו שמתאמנים, וכמובן שכדאי לכולם להצטרף, חימום הגוף לפני האימון הואהכרח. חימום הוא פעילות ארובית קלה במשך 5-10 דקות לפני האימון. מטרתהחימום היא לגרום לעליית המאמץ הנדרש מהשרירים שלכם להיות מדורגת, דברהמונע פציעות.

התקררו

השלב שאחרי העישון חייב לכלול מתיחות, מיד לאחר האימון השרירים שלכםעדיין חמים ויענו בצורה טובה יותר למתיחות. מתחיות מורידות את המתחיותבשרירים, דבר המונע כאבי גב כמו גם מחזיר את הגוף ליישור מיטבי ומורידמתיחות במפרקים.

אל תשבו לתקופות ארוכות מידי

אם יוצא לכם לשבת למשך זמן ארוך הכריחו את עצמכם לקום וללכת מעט, ישיבהממושכת מעמיסה את הגב ויכולה לגרום לבעיות דיסק. ישבה ממושכת מול המחשביכולה גם לגרום לבעיות יציבה.

אתם מוזמנים לאתר ד"ר גב לגלות על מגוון כריות שינה, כורסאות טלויזיה , מזרונים ועוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות , כורסאות T.V,  כורסאות עיסוי ,מזרונים , מיטות, כריות שינה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר גב

מאת: ד"ר גבריהוט 01/07/111276 צפיות
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מאת: ד"ר גבריהוט 28/06/111089 צפיות
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

מאת: ד"ר גבקניות 28/06/111368 צפיות
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111182 צפיות
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111052 צפיות
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מאת: ד"ר גברהיטים01/06/111043 צפיות
מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה

מאת: ד"ר גבריהוט 21/05/111163 צפיות
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212856 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201432 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181332 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181363 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171463 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172607 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171753 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica