חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עקביות בקידום אתר באמצעות מאמרים

מאת: מאמרים און לייןניהול תוכן27/01/20101079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמרים מקוריים מהווים כיום כלי קידום אפקטיבי, החביב במיוחד על מנועי החיפוש. התוכן הנכון מאפשר לגוגל לזהות את רלוונטיות האתר ובכך למעשה להציג אותו בפני המשתמש, כאופציה הנכונה ביותר למה שחיפש. לעבודת קידום באמצעות מאמרים מספר רבדים, מקוריות התוכן, רלוונטיות הנושא, התאמת המאמר למנועי חיפוש בתוכן ובצורה, יצירת קישורי תוכן איכותיים וכמובן עקביות, אותה נסקור במאמר זה.

קידום של אתר בכלל ובאמצעות מאמרים בפרט, דורש עקביות וטיפול שוטף ושטתי . בכל יום מבקר גוגל במיליוני אתרים, תר אחר אילו שעשו עוד משהו לטובת הגולש. על מנת להגיע למקומות הראשונים בגוגל, עלינו לעודד את גוגל לבקר באתר שלנו לעיתים קרובות יותר, במטרה לאנדקס את הדפים ולדרג אותם נכון, כך שהאתר יקודם בתוצאות ויופיע במקומות גבוהים. היכולת שלנו להבטיח ביקור של מנועי חיפוש, מתמקדת בעיקר בתוכן ובהוספת מאמרים רלוונטיים לאתר.

בהסבר פשוט, כאשר אנו מקימים אתר, גוגל מבקר בו על מנת להתרשם מהאתר ולדרג אותו על פי קריטריונים שונים. לאחר תקופה, גוגל יכנס שוב אל האתר בחיפוש אחר דפים חדשים לאינדוקס, אם לא נתנו לו שום דבר חדש או לחילופין, גוגל לא קלט שום קישור אשר מוביל אל דף באתר שלנו, סביר להניח שמערכת היחסים שלנו עם מנוע החיפוש הגדול בעולם תסתיים במפח נפש.

על מנת להישאר מעודכנים בעבור גוגל וגם בעבור הגולשים, אנו חייבים להוסיף לאתר מאמרים בצורה עקבית, כך שנזכה לכמה שיותר ביקורים ונצליח, באמצעות הרחבת התוכן הרלוונטי, להיות תמיד האופציה הנכונה ביותר.

  • למה עקביות חשובה כל כך ולמה צריך לשים לב
    בנייה נכונה של קידום אתר -
    עקביות בכתיבת מאמרים ובקידום באמצעות מאמרים בכלל, מאפשרת לנו לבנות קידום אורגני הדרגתי, אשר נשען על חיזוק מילות מפתח. אנו דואגים להרחיב את התוכן הרלוונטי לאותה מילה ובכך למעשה מחזקים ומוודאים את מקומנו ביחס למתחרים
  • אינדוקס דפי האתר- כפי שציינו, ככל שגוגל מבקר ומדרג יותר את האתר שלנו, כך משתפר מקומנו במנועי החיפוש. הרחבת תכנים על בסיס קבוע, מלמדת את גוגל שיש למה לצפות, כך שהוא מגביר את הביקורים באתר וכתוצאה מכך מקדם אותנו טוב יותר.
  • בניית קישורים כאשר אנו מזינים מאמרים מקוריים על בסיס קבוע, אנו למעשה מעודדים אתרים אחרים לקשר אל התוכן שלנו ובכך למעשה בונים מערך קישורים מקדם. טכניקה נכונה של קידום באמצעות מאמרים, משלבת בין הכנסת מאמרים לאתר המרכזי לבין הכנסת מאמרים לאתרי מאמרים ואתרים אחרים ברשת, זאת על מנת לבנות קישורי תוכן איכותיים ולעודד את גוגל לבקר באתר. רצוי להכניס את התכנים שלנו אל אתרים בעלי אינדוקס גבוה (ולא פחות חשוב, עם כמות גדולה של גולשים) היות וגוגל מבקר באתרים אילו בתדירות גבוה ה מאוד, לעיתים אפילו מספר פעמים ביום.
  • בניית מערכת יחסים עם הגולש : עקביות בכתיבה והזנה של מאמרים אל האתר, מאפשר לנו לבנות מערכת יחסים עם הגולש. הגולש מבין שאצלנו יוכל למצוא מידע רלוונטי אודות תחום מסוים ולכן סביר שיחזור אלינו על בסיס קבוע .

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים און ליין, קידום ושיווק באמצעות מאמרים.
כתיבת מאמרים מותאמים למנועי חיפוש, שילוב מאמרים מקוריים ברחבי האינטרנט.

הירשמו עכשיו למיני קורס חינמי -איך שווק ולקדם את העסק באמצעות מאמרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמרים און ליין

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183767 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182809 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172855 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143233 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144128 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146036 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148376 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica