חפש מאמרים:
שלום אורח
21.07.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עידכון תכנים באתר שלך - עשה ואל תעשה

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/20145043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבות העידכון הקבוע של התכנים

חשיבות עידכון קבוע של האתר אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים, האם אתם טורחים לעדכן אותו לעיתים קרובות. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון, על כל אלה אדבר במאמר הנוכחי.

למה לא להיות "חוני המעגל", לשים תוכן ולהתעורר בעוד, נגיד, 70 שנה?

דירוג האתר, כמובן,  הוא גורם חשוב מבחינתכם משום שמשמעותו נקודות נוספות במירוץ אל פיסגת תוצאות החיפוש בגוגל - וכיוצא מכך הזרמת גולשים במספרים גבוהים אל האתר - ומשם הדרך הרבה יותר נוחה אל היכולת להמיר את הגולשים לקונים.

העידכון השוטף של האתר תורם להשגת המטרה הזו (של הפיכת הגולשים לקונים) גם בדרך עקיפה  והיא היכולת שלכם להיות מעודכנים בעצמכם, כלומר ליכולת שלכם להיות באופן מתמיד עם יד על הדופק, דהיינו לדעת מה קורה בנישה המסחרית או השיווקית שלכם ולבצע את הפעולות הנדרשות כדי להקדים את המתחרים שלכם בתחום שבו אתם עוסקים. הגולשים מצידם ייהנו מתחלופה גבוה של תכנים רלוונטיים ועדכניים ובכך תושג גם מטרתה של גוגל, לספק תוכן "שווה" ואיכותי לגולשים - דבר שהוא המניע החזק ביותר (ברור שאחרי המניע הכלכלי...) של גוגל - ושוב כדי לסגור את המעגל, האפשרות שגולשים יהפכו ללקוחות (נקווה שגם מרוצים...) גדולה כאשר הם גולשים מרוצים.

אחרי שהזכרנו כאן, "על הדרך", את חשיבותו של התוכן האיכותי, הבה נחזור לנושא המרכזי שהתחלנו בו, קרי העידוד לעדכן את האתר באופן שוטף, הבה נתייחס לנושא מן הכיוון ההפוך. ממה להמנע הכיוון ההפוך הוא הצורך להזהיר ולהתריע באופן הברור ביותר מפני כל ניסיון לעגל פינות, או אם תרצו, לנסות "לעבוד על גוגל". כתבתי "לנסות", כי המכונות של גוגל - ה"עכבישים" שלה הפועלים על פי אלוגרימתים מאד מתוחכמים (ונעשים חכמים ומתוחכמים יותר ויותר), פשוט ינצחו אתכם.

הניצחון הידוע מראש של גוגל הוא ההפסד שלכם: ענישה שמשמעה הורדתכם מתחת לרדאר של הגולשים, או במילים אחרות העלמתכם המוחלטת מתוצאות החיפוש - ואתם יודעים מה המשמעות: קריסה כלכלית (שלכם, לא של גוגל, אם זה לא היה ברור).

מה בדיוק לא לעשות

התשובה למה לא לעשות היא פשוטה: שום דבר שאינו קידום טבעי ותוכן מקורי (רצוי מאד איכותי). אסור כמובן להעתיק תוכן מאתרים אחרים (בלי לזהות את מקור התוכן) ואסור לייצר יותר מדי מילות מפתח באותו עמוד עד כדי הפיכתו לעמוד שייחשד שהוא בסך הכל עמוד קישורים (גוגל מאד רגישה לא רק ל"חוות קישורים" אלא גם לעמודים שמשמשים לצורך דומה) ובכל מקום שאתם יכולים לחשוב שקצת הגזמתם הורידו מאד את המינון.

שימוש לא לגיטימי וחמור מבחינת גוגל הוא ניסיון למשוך את שימת-ליבם של העכבישים שלה ע"י כתיבת טקסטים שמוצפים במילות חיפוש בצבע "שקוף" לגולשים, כלומר בצבע זהה לצבע הרקע של העמוד. הרעיון (הטיפשי) הוא שלגולש אין זה מפריע. אבל האלגוריתמים של גוגל כבר יודעים לזהות ניסיון הונאה ויזואלי זה - והענישה בוא תבוא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דויד מנשה www.wordsuit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד מנשה

מאת: דויד מנשהקידום אתרים02/02/15658 צפיות
העידכון האחרון באלגוריתם של גוגל, Hummingbird, מפנה זרקור חזק עוד יותר למגמה ההולכת של התמקדות בתוכן והנגשתו. החידוש הגדול שלו, הוא שהפניות הגולשים לתוכן רלוונטי נעשית ע"י מענה לשאילתות מורכבות ו"טבעיות", בלשון בני אדם, בהתבסס על תוכן העמודים שמנוע החיפוש סרק ולאו דווקא בעל בסיס עמודים שעברו אינדוקס ושל מילות חיפוש.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים24/01/15683 צפיות
אתרים סמכותיים רבים נפגעו באופן חמור עד כדי אובדן של 90% מנפח החיפוש האורגני, כתוצאה מגניבת תכנים - ויחד איתם ה-authorship, כלומר הקרדיט למחבר התוכן. עידכון פנדה האחרון סיים את חגיגת השודדים הנהנים מעמלם של האחרים, או לפחות צימצם אותה מאד. נציג כאן את האופן שבו מטפל האלגוריתם העדכני בבעיית הסמכותיות האבודה.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים18/12/14599 צפיות
בניית אתרים כוללת שימוש בכלים שונים, שאינם גלויים לעין. אחדים מן הכלים הללו, שלכאורה אינם בעלי חשיבות, הם חיוניים מאד, שכן בלעדיהם יכול האתר להחשף לבעיות לא רצויות, כמו למשל פירסום של האתר מנועי החיפוש עוד לפני שבנייתם הושלמה ואף חשיפת מידע שבעלי האתר אינם חפצים לחשוף. הפעם נעסוק בשני כלים קטנים אבל חשובים מאד. אחד מהם הוא קובץ robots.txt שתפקידו לא תמיד ברור לבעלי אתרים ואפילו, לא תאמינו, גם לבוני-אתרים רבים. הכלי השני הוא תג המטא noindex.

מאת: דויד מנשהבניית אתרים30/11/14661 צפיות
אופטימיזציה טובה היא כזו המוודאת שמבנה האתר לא יכלול שגיאות תיכנות בקוד האתר המפריעות (ובמקרים קיצוניים אף מונעות) לסרוק אותו. זאת, מאחר שגוגל, לדוגמה, לא תסרוק דפים שונים באתר, אם מבנה האתר מקשה על הסריקה. זאת, למרות שהאלוגריתמים המתוחכמים מאד של גוגל ומנועי החיפוש האחרים, יודעים, מן הסתם, כיצד להתגבר על בעיות טכניות - אבל אין להם שום עניין לעשות זאת, מאחר שאם בעלי האתרים לא עשו שום מאמץ בכיוון זה, מדוע הם צריכים להתאמץ עבורם.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים22/10/14566 צפיות
פעמים רבות אנו נמנעים מתגובות בבלוגים, או במאמרים באתרי תוכן שונים, כחלק מקידום האתר שלנו, בגלל שאתרים רבים מצמידים להן תג nofollow. תג זה נועד, אכן, למנוע שהאתר המקודם יהנה מזרימת "מיץ" קידומי מן האתר שבו פורסמה התגובה. אולם, גם אם לכאורה המצב הזה מונע תועלת קידומית ישירה, כדוגמת קישור שהוא dofollow, עדיין יש בו תועלת רבה ופוטנציאל ענק לטווח ארוך (בעיקר) ולא פעם גם בטווח המיידי.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים22/09/14532 צפיות
בניית אתר אינטרנט היא הכרח שכל בעל עסק, או נותן שירות, מודע לו. ואכן, כיום, הנגישות אל בית עסק או שירות, היא לא פעם דרך האתר - עוד לפני שפונים אל החנות הפיזית. יתרה מכך, אנו עדים לכך שעסקים רבים מתבססים באופן הולך וגובר על אתר האינטרנט. עם זאת, כדי להשיג את התוצאות הרצויות, כלומר משיכת גולשים והפיכתם ללקוחות או לצרכנים של האתר, חשוב מאד להקפיד על בניה נכונה של האתר.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/142131 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/181760 צפיות
הג'וקים מבהילים אותכם?

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/181677 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/171633 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/142131 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/142955 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/147293 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/147036 צפיות
חברת איקיוטק הינה חברה המספקת שירותי תוכן שונים ללקוחות. החברה מוכרת ללקוחותיה תכנים שונים. מה עם התשלום על התוכן?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica