חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה באנגלית - למה חשוב שיהיו לכם תכנים באנגלית באתר?

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/20172855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כתיבה באנגלית - למה חשוב שיהיו לכם תכנים באנגלית באתר?

בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים. חשיבה מחוץ לקופסה וחיפוש אחר קהלי יעד חדשים הם מנת יומם של משווקים ובעלי אתרים, ולא בכדי: בכל יום עלול מתחרה, קטן כגדול, להפתיע ולהביא בשורה חדשה לשוק בו הוא פועל, או שענקית כמו פייסבוק תחדש את נהליה כך שכל הקלפים יטרפו. למול אותן הפתעות חשוב להישאר רלוונטיים ככל הניתן ולהבטיח שהאתר שלכם ימשוך עוד ועוד קהלי יעד חדשים - כמו למשל קהלים דוברי אנגלית.

למה המוצר שלי צריך לפנות לחו"ל?

במיוחד אם האתר שלכם משמש למכירות מקוונות, אך למעשה גם כאשר מדובר באתרי תדמית, כדאי מאד שתשקיעו בתכנים באנגלית - אם עוד לא עשיתם זאת וכדאי שזה יהיה כתיבת תוכן איכותי. מדוע בעצם? ראשית יש לזכור כי גוגל, וכמוהו כלל הרשתות החברתיות והפלטפורמות החשובות, פועלים בראש ובראשונה באנגלית - ולכן גם אם לא תצליחו להביס מתחרים "רציניים" כמו אתרים אירופים ואמריקאיים, עדיין תבטיחו לעצמכם נוכחות בשפה המדוברת ביותר בעולם, וזהו יתרון יקר מפז, במיוחד אל מול מתחרים ישראלים.

כתיבה באנגלית - טיפה בים

נקודה נוספת שחשוב להבין היא שהשוק הישראלי (או ליתר דיוק, הקהל הדובר עברית), הוא כה קטן בעולם הדיגיטל, עד שעבור חברות גדולות מחו"ל הוא עשוי במקרים רבים להיות פשוט לא משתלם - כלומר שישנם תכנים שפשוט לא מתורגמים לעברית, וכנראה לעולם גם לא יתורגמו - בשל סיבות כמו נישתיות יתר, סיכון גבוה מדי והעדר רווחיות. מלבד ההזדמנות הגדולה שטמונה כאן למילוי ה"וואקום" עבור הקהל דובר העברית, חשבו מה כל זה אומר על דוברי האנגלית: הרי במובנים מסוימים זוהי לא רק השפה המדוברת ביותר בעולם, אלא מדובר למעשה בשפה היחידה בעולם - משום שהתכנים החשובים באמת כתובים ונאמרים בה ורק בה. זו הסיבה שמומלץ מאד להשקיע בשילוב כתיבה באנגלית באתר שלכם, וכמובן כתיבה באנגלית מקצועית, כזו שמצד אחד שומרת על תקניות מושלמת ורמת סגנון גבוהה, אך מנגד גם "מדברת בגובה העיניים", ובקיאה בהווי הבריטי/אמריקאי העכשווי. גם קהלים שמעולם לא חשבתם שיהיו לכם - נפתחים כעת בפניכם, ואין כל סיבה לוותר על כך.

 



תגיות המאמר: כתיבה באנגלית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205110 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204998 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195457 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196406 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191284 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181270 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183767 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182809 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143235 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144128 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146036 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148377 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/147958 צפיות
חברת איקיוטק הינה חברה המספקת שירותי תוכן שונים ללקוחות. החברה מוכרת ללקוחותיה תכנים שונים. מה עם התשלום על התוכן?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica