חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע כולם מתנפלים על איקיוטק? -מאמר דעה אישי

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/20148381 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת איקיוטק

חברת איקיוטק הינה אחת החברות הוותיקות בשוק בתחום שירותי התוכן לסלולר. החברה מחזיקה בזכויות כספיות של אתרי אינטרנט רבים, ביניהם: אתר "אודישנס" – מערכות לניהול תכנים בנושאי אודישנים, ספייסר, "ממותגים"- חנות מקוונת לקניית מוצרים ממותגים, דייטמאסטר ועוד.

השירותים שנתנה חברת איקיוטק הם שירותי ווידאו ומידע אודות התכנים השונים דרך האתרים השונים או דרך המכשיר הסלולרי.

אגב, לפניכם קישור לבלוג שמראה צדדים נוספים בטענות הצודקות של איקיוטק

תהליך הרישום לשירותים השונים

הרישום לשירות שירותי התוכן הסלולאריים התבצע בצורה הבאה: המשתמש הזין את פרטיו באתר וכן את מספר הנייד שלו על מנת לבצע זיהוי כפול. לאחר ביצוע הרישום מתקבלת אצל הנרשם הודעת SMS שבה מאושרים פרטי ההרשמה. חברת איקיוטק מחזיקה חתימות דיגיטאליות של כל הנרשמים לשירות ופירוט חיובים בסלולר, כך שניתן לאמת את הפרטים אחד לאחד ולוודא את הרישום.

הלקוחות תמהים על החברה

בשנת 2011, יצאה חברת איקיוטק במסע גביית כספים מרוכז מלקוחות שנעזרו ונהנו משירותי התוכן השונים והשתמשו בהם לאורך זמן. חברת איקיוטק הינה חברה מיומנת שעובדים בה אנשי הטכנולוגיה המנוסים ביותר. אנשי המקצוע של החברה עמלו במשך שנים רבות על מנת לספק ללקוחות שירותי תוכן מתקדמים ומשודרגים שחושפים אותם למדיות השונות. מסיבה זו, החברה תובעת כספים עבור השימוש של הלקוחות בשירותים השונים.

הלקוחות לעומת זאת, טוענים שאינם מוכנים לשלם את הכספים המגיעים לחברה משום שהם אינם מסוגלים להבין כיצד גובים כספים בעבור שירות שכזה. מנגד, החברה פועלת על מנת לטהר את שמה וטוענת שבאתר החברה כתוב שחור על גבי לבן ששירותי החברה הינם בתשלום, ולקוחות החברה לא יכולים לפטור את עצמם בטענות "לא ראיתי" "לא ידעתי" "לא שמעתי" וכדומה.

בית המשפט מגבה את איקיוטק

התביעות שהגישה החברה כלפי לקוחותיה הובאו פעמים רבות לבתי המשפט ובמרבית המקרים – בית המשפט החליט שהצדק עם חברת איקיוטק. כשאדם מקבל שירות טוב ואיכותי – טבעי ומובן שהוא צריך לשלם לבעל השירות. ישנם לקוחות רבים שחשים מרומים ומבוזים כתוצאה מהעובדה שהחוק יצא להגנת החברה, אך חשוב שלקוחות אלו יזכרו, שהם אלו שנתנו את שמם ופרטיהם האישיים לכתחילה לשימוש החברה.

 



תגיות המאמר: איקיוטק, מאמר דעה אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גוגלל אנלייזר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גוגלל אנלייזר

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/147960 צפיות
חברת איקיוטק הינה חברה המספקת שירותי תוכן שונים ללקוחות. החברה מוכרת ללקוחותיה תכנים שונים. מה עם התשלום על התוכן?

מאת: גוגלל אנלייזררדיו 09/03/118847 צפיות
שירים חדשים יוצאים מידי יום, ישנה אהבה גדולה לשירים חדשים בקרב הציבור הישראלי, יוכיחו את זה כל עשרות השירים יוצאים מידי יום. אם נבדוק היטב נגלה כי כמות של עד 5 שירים לפעמים יוצאים לאור מידי יום על ידי מגוון רחב של אנשים המעוניינים להפיץ את השירים שלהם ברשת.

מאת: גוגלל אנלייזררדיו 09/03/118992 צפיות
ליהודה פוליקר יצא שיר חדש הנקרא כל כך קצר פה האביב

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183772 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182815 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144130 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/147960 צפיות
חברת איקיוטק הינה חברה המספקת שירותי תוכן שונים ללקוחות. החברה מוכרת ללקוחותיה תכנים שונים. מה עם התשלום על התוכן?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica