חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורקס – מהו ומה הוא מציע?

מאת: אינטרנטעמט"ח27/01/20101263 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסבר  כללי - כי לא כולם מומחים, וזה בסדר!

שוק פורקס הינו שוק חליפין במט"ח, כלומר, רכישה של מטבע אחד בתמורה למטבע אחר. שוק פורקס אינו קיים רק במקום אחד אלא נסחר בין כל בורסות העולם, מטוקיו ועד בורסת ניו יורק

כל רוכש של מטבע רוכש את המטבע מתוך הנחה שערכו יעלה ביחס לערך המטבע שאיתו שילם.

נסביר באמצעות דוגמה – אם אני רוכש דולרים ובתמורה להם נותן שקלים, כלומר, נניח, רכשתי מאה דולרים ובתמורה להם נפרדתי מחמש מאות שקלים, על פי שער חליפין של חמישה שקלים עבור כל דולר, אני פועל כך אך ורק מתוך ההנחה ששער הדולר יעלה ביחס לשקל, כלומר, שבעתיד אוכל למכור את מאה הדולרים שברשותי, ועבורם לקבל יותר מחמש מאות השקלים שהשקעתי ברכישה זו.

השקעות בשוק פורקס מתבצעות על פי רוב באינטרנט, דרך תוכנת השקעות פורקס אותה מספק ברוקר. כל משקיע בשוק פורקס מוזמן להשקיע כאוות נפשו, לפי הבנתו ובזמנו הפנוי – אולם, כל משקיע חייב לרכז את השקעותיו דרך ברוקר שבחר.

מה עם מיסוי ההשקעות?

האם על הרווחים שעשיתם יש מיסים? אנשים רבים נכנסים לעולם ההשקעות והבורסה בלי להראות הבנה בסיסית במיסים. ואתם יודעים מה? נגיד שמותר להם. אבל חבל לעבור על החוק "רק כי לא ידעתם". יעוץ מס יכול להשתלב יפה עם פעולת הברוקר, ויחד תקבלו תמונה כוללת - גם עסקית וגם חוקית.

הברוקר יספק למשקיע תוכנת השקעות שדרכה יוכל המשקיע לא רק לבצע פעולות רכישה ומכירה של מטבעות בשוק פורקס, אלא גם, על פי רוב, להשיג חומרי לימודים שונים אודות השווקים והמטבעות אותם הוא מתכוון לרכוש – סטטיסטיקות, גרפים, ונתונים חשובים למשקיעים אודות כל מטבע או צמד מטבעות נסחר.

פורקס – תשאר מעודכן בכל עת

מכיוון שבשוק פורקס המחירים משתנים כל העת, תוכל להתעדכן במצב ההשקעות שלך און ליין בכל עת.

כיום, כאשר האינטרנט מגיע גם לטלפון סלולרי, כמובן שתוכל גם בעת שאתה רחוק מן המחשב שלך, להתעדכן דרך טלפון סלולרי במצב ההשקעות, ולעיתים אף לבצע פעולות רכישה / מכירה דרך טלפון סלולרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרנטע

מאת: אינטרנטעמוסדות לימוד27/02/111705 צפיות
החלטת ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים? לפניך כל הפרטים אודות מוסדות הלימוד במרכז הארץ, שיכולים להתאים לך...

מאת: אינטרנטעלימודים אקדמאיים16/02/111748 צפיות
איפה ניתן ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים בצפון הארץ? בואו לקרוא טיפים ומידע חשוב לסטודנטים לעתיד...

מאת: אינטרנטעבריאות השן09/02/112297 צפיות
האם מדינת ישראל תאשר בחוק מתן טיפולי שיניים לילדים בחינם? בואו להבין במה דברים אמורים...

מאת: אינטרנטעבעלי חיים - כללי07/02/113499 צפיות
חשבת פעם מה עלה בגורלן של מאות ואלפי בעלי חיים בעקבות אסון הכרמל?

מאת: אינטרנטעחיות מחמד03/01/112025 צפיות
בכל בית שלישי בישראל יש חיית מחמד, כלב או חתול. כל מי שגידל או מגדל כלבים וחתולים יודע עד כמה הם אהובים... אבל אם אנחנו כל כך אוהבים את חיות המחמד שלנו, למה אף אחד לא שואל בכל רם ובודק מה הם אוכלים?

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/101879 צפיות
טיפול מומלץ לחרדה או פוביה הינו טיפול קוגניטיבי התנהגותי, CBT, וכיום נחשב לטיפול היעיל ביותר במצבים כאלו.

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/102170 צפיות
איך תזהו חרדה או פוביה אצל ילדיכם? למה חשוב לשים לב? קיראו בהרחבה.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152458 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151977 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141960 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141855 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica