חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיקור חוץ - ברכה או קללה?

מאת: Eliבניית אתרים31/01/20101000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימי משבר רוב החברות נוטות לצמצם מצבת עובדים קבועה ומעדיפות להחליף אותם עם עובדי קבל זמניים.
מה זה עושה לנו בתור חברה?

פעם, היית רוצה לעבוד, היית ניגש לחברה, עובר ראיון או שניים (או עשרים) והיית מקבל שולחן וכסא (או טנדר ומדים) לבצע את עבודתך.

היום - יותר יותר עובדים מוצבים בחברות כעובדי קבלן, כביכול זהים, כביכול שווים, כביכול קבועים. אבל ברור לכולם שהם לא.

התופעה הזו גורמת לכמה תתי תופעות שאנשים לא שמים אליהם לב:

1. איכות העבודה של עובדי קבלן נמוכה יותר. לא כי הם פחות טובים, פשוט כי פחות אכפת להם. וכי הם פחות מרוצים (ראה 2)

2. הם פחות מרוצים מעבודתם מכיוון שעליהם לדווח מה עשו ברמה שעתית, הדבר גורם לתחושת גסטאפו, ולרצון "לדפוק את המערכת". (דבר די קל כשלעצמו)

3. העלויות הכוללות לחברה המזמינה את השירותים גבוהות בצורה משמעותית משכירת עובדים קבועים, ופיטורם לאחר תום הפרוייקט. כך יוצא שמי שבא לחסוך יוצא מבזבז

4. העובדים נאלצים לבצע משימות כאילו הם 10 אצבעות ומוח להשכרה, לא בתור בני אדם (שהרי כל דקה חשובה) -> דבר המגביר את חוסר שביעות הרצון ומוריד את האיכות (חזרה ל-1)

 5. לעובדים יש חובה להגיע למכסת השעות המוסכמת בחוזה, ללא קשר לעבודה עצמה, והם מוצאים את עצמם גולשים באינטרנט סתם כך כדי שידפוק השעון... כך נוצר ניגוד אינטרסים בין רצון העובד למשכורת מכובדת, רצון חברת כח האדם למקסם הכנסות ורצון החברה המזמינה המעוניינת לקבל עבודה במחיר מינימאלי

 



תגיות המאמר: מיקור חוץ outsource


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli

מאת: Eliתיירות ונופש - כללי01/02/102569 צפיות
מי לא רוצה לטוס לחול? לפי נתוני רשות שדות התעופה, בבן גוריון עברו בשנה האחרונה כמות אנשים הזהה לכמות האזרחים במדינה. כולם טסים, ואם לא - אז כולם מכירים מישהו שטס (לפחות פעם אחת)

מאת: Eliמיסוי מקרקעין31/01/101464 צפיות
כולם רצים לקנות בית או דירה, האם זו ההשקעה הנכונה? האם אנשים עוצרים להתלבט על ההשקה הגדולה ביותר בחייהם יותר מאשר רכישת טלוויזיה או מכונת כביסה?

מאת: Eliראיית חשבון31/01/101083 צפיות
ארה"ב בקושי מחלימה מהמשבר השני הכי קשה בתולדותיה אחרי השפל של שנות ה 30, ומה אצלנו?

מאת: Eliספרות31/01/101438 צפיות
טיים אאוט הינו מגזין המסקר את החיים האורבניים בתל אביב

מאת: Eliספרות31/01/101065 צפיות
בזמן האחרון ישנו טרנד חדש של ספרים שכתובים בצורה "זורמת" ו"קולחת". סגנון הכתיבה מדמה תהליך חיים של אדם, ומה שעובר עליו ביום יום. האם זוהי ספרות?

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213630 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194086 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175729 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174883 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172723 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172295 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162139 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica